-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Zo fanatiek als jij ben ik nooit geweest Coco...Ja in het begin wel ..dat geef ik toe..
    moest van mijzelf enzo enzo..de 1e zijn met alles boven aan in ranking...En toen kwam de 1e dip...
    en toen gebeurde er ook nog van alles enzo enzo...toen kwamen er nog meer dipjes...:oops:

Enne nou ...Nou ziet Hofje wel...het maakt mij allemaal niet zoveel meer uit...Echte doelen heb ik allang niet meer..
    Tis echt alleen voor de ontspanning...en een beetje bezig zijn met iets anders dan soms RL...een beetje kletsen op het forum..
    Als je je soms verveeld:music:...heb ik nog een lijstje:wuerg:...dat houd mij dan bezig ..als ik het echt niet meer weetxD

50000 van de heel korte gewas
    20000 van korte tot halflang gewas
    10000 van middellang gewas
    5000 van lang gewas
    1000 kip, konijn, geit, vleermuis
    500 van alle andere dieren, liefst ook 1000
    300 tot 500 van produkten
    20000 van suikeresdoorn,dadels, amandel, olijf
    10000 per alle andere boomvrucht
    Bama
    10000 gewas
    1000 van de dieren
    10000 van de boomvruchten..
    Minimaal 5 miljoen bd

Maar je wou toch meedoen met die top weet ik het 100?? 1000 ?? aan het eind van het jaar....Das toch ook een doel...8)
    En je Farmlief...Nah das een ander doel op zich..denk ik zoxD

Hofje haalt straks denk alleen de Toekan en benodigheden der uit...
    Ga ik die sparen:inlove:

.-Ard1970-, snietje1, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Die lijst vind ik zo doelloos, dat ik me echt niet kan motiveren om dat te doen. En je hebt gelijk dat ik vaker de markt op moet om voorraden aan te leggen voor het oogstevent. De eerste weken gaat dat wel, maar ik kan er op het moment niet de motivatie voor vinden. De ellenlange rij van gewassen en boomvruchten langs in de hoop dat je iets tegen komt waar je voldoende van hebt om te verkopen voor een goede prijs of wat goedkoop genoeg is om op te potten.
    Er zit zoveel tijd in de markt, en op dit moment heb ik de puf niet om daar mijn energie in te stoppen.
    Daardoor loopt langzaam maar zeker de BD wel op. Ik zit nu op 35 miljoen. Dus als ik binnenkort minder afspraken heb, kan ik weer volop aan de slag. Misschien een keer de fokdieren markt weer langs, al vind ik die dieren ook erg duur om te kopen.
    Op dit moment ben ik druk met 2 nieuwe schuldhulpvragers, uitje organiseren voor de oudjes van de kerk, een barbecue voor de wijk, de administratie van de sportvereniging waar we volop met de voorbereidingen van het nieuwe seizoen bezig zijn, een cursus gewichtsconsulente en een zus met ****** die vandaag voor het volgende traject naar het academisch is.
    Je snapt dat op dit moment de farm me iets minder boeit, gezien daar gewoon niets boeiends is.

.-Ard1970-, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Motivatieloos koffie drinken doet onder de boom*

Nah jah zo met de auto op pad naar onder de rivier, jammer dat er geen carnaval is...
    Ik heb wel de kippen uit de poep getrokken...wat waren ze smerig....:wuerg:

Sterke toegewenst Coco met jouw zus.

.-Ard1970-, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Coco:inlove: ...ten 1e veel sterkte met en voor je Zus....
    Dat gaat toch altijd voor de boerderij..begrijp ook dat je nu even geen motivatie of zo iets hebt..
    Succes met alle drukke bezigheden...en geen zorgen over de boerderij ..die loopt niet weg..en als je zin en zo hebt..
    doe je er wat en anders niet...neem je tijd:inlove:

HJ....Koffie drink je altijd met motivatie...anders ist zonde van de Koffie-.-
    Ben wel blij dat je toch voor de lieve kipjes zorgt...:inlove:
    Veel plezier met naar onder de rivier...al klinkt dat wel een beetje vreemd:oops:

gaat nu eerst maar even een boterhammetje smeren....:wuerg:

Zou jullie graag allemaal uit de dipjes en dips enzo halen...
    Maar dat kan ik niet hoe graag ik het ook zou willen of misschien kunnen...
    Hoop alleen dat jullie er gauw uitkomen...:inlove:

Laatste bewerkt: 18 April 2016
    .-Ard1970-, harm-jan70, sanne1000 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Coco sterkte en dat is zeker belangrijker dan een spelletje overigens hoop ik wel dat je motivatie voor het spel
    weer terug komt je bent voor spelers toch een vraagbaak en een reken kunstenaar en almanak
    ik durf wel te beweren dat je een graag geziene gast bent op vele forums ik kom je overal wel tegen
    met raad advies tips en wat al niet meer
    zelf spreek ik je weinig maar ik lees wel veel :p
    voor nu succes en sterkte met alles
    zo Dutch heeft esproken ughugh xD

HJ wel over de brug he :wuerg: goeie reis

.-Ard1970-, harm-jan70, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Coco, sterkte met je zus (en alle andere drukke bezigheden)!

De boerderij - ach het is maar een spelletje en ik ben ook al lang niet meer zo fanatiek bezig.
    De honderd komt hier in zicht (nu 99) maar of dat nou over 3 of over 6 maanden is.............

7. popje4

popje4 Levende forumlegende

coco sterkte hoor das ook allemaal niet niks.....kalm aan!
    hier zakt de motivatie ook wel maar ben nog wel alle dagen op de farm.....wel niet meer zo fanatiek en zo maar lekker ontspannen....
    voor alle dippers.....[​IMG] sterkte....

8. miepje40

miepje40 Forum-overlever

Ik Dip niet meer.....ik STIP xDxD
    Miep heeft het ook met vlagen hoor.....maar ach dieren of bomen erop en 1 of 2 keer even inloggen dan blijf ik een beetje bij ;)
    Heel deze week weer afschuwelijk druk o_O ja ik weet wel dak het zelf doe, maar soms loopt het zoals het loopt :wuerg:
    Nog een paar weekjes dan heeft miep zomaar 4 weken achter elkaar vakantie :inlove: (zegt zei die maar drie halve dagen per week werkt :oops: )
    Miep moet vrije uren op maken van de baas :eek: .....met als resultaat dat ik nog betere tijden heb dan een ambtenaar xDxD
    en echt het hele jaar xD
    Event gehaald :)
    en nu een lekker bakkie doen :inlove:
    Nog meer liefhebbers???:p

edinges enzo:.....:mad::mad: heb ik de kurkema niet gezien om vrij te spelen....kom zelf 25 bananen tekort :mad:
    wel weer een voordeel......ben ze niet nodig in die nieuwe quest :oops::music:

9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb de kurkuma wel gezien, en die ben je wel nodig voor de nieuwe quest.

.-Ard1970-, harm-jan70, sanne1000 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. miepje40

miepje40 Forum-overlever

o_Oo_O nog even weer zoeken dan :oops:

ships ja bij level 2 al :oops::cry::cry:

.-Ard1970-, harm-jan70, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Bij die kuwesssst heb je meteen waterlelie nodig en dat zit ergens middenin bij de bomen in de tempel......:wuerg: of beter :mad:

Wat zijn dát nou voor flauwe fratsen... o_O

Gewoon het rijtje afgaan is toch veel logischer....

Mijn bonus apenfok standbeeld is ook nog steeds goud.....en dat heb ik nóóit vrijgespeeld.....

.-Ard1970-, dutchboy, harm-jan70 en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

popje4 Levende forumlegende

farm Logisch ?? dat heb ik dan even gemist hihihihih.....;)

.-Ard1970-, dutchboy, harm-jan70 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. stien56

stien56 Alwetend orakel

Nog 2 gewassen en 2 bomen vrij te spelen - maar weer goud sparen dus.

14. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Ik ben net Farmerama en doe maar wat, dan vindt je alles logisch xD

.-Ard1970-, dutchboy, harm-jan70 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. stien56

stien56 Alwetend orakel

Foutje, 3 gewassen nog - duurt wel een jaartje of wat - jammer dat er geen gouden bananen te verdienen zijn in de nieuwe coop quest.

16. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemiddag :)

Coco, sterkte met je zus en alle bezigheden

Miep, jezelf niet over de kop werken !

Ik ga maar eens kijken wat er bijgekomen is bij baha...

.-Ard1970-, dutchboy, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

coco veel sterkte met je zus zelf heb ik ook een zus die ook in hetzelfde schuitje zit dus ik weet wat er door je heen gaat

.-Ard1970-, popje4, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

*Net terug van over de brug is*

Wel had ik van die ene zot (Belgisch bier) af moeten blijven...Liep er van die ene verdeurie gewoon scheef van...xD

Net ff snel gewinkeld op farma met een rood mandje...(gelukkig niet in r*ze uitvoering) alles in 10fout in het tropisch woud aangeplant..alle gewassen a rozijn eeh raison met 100 stuks te gelijk ingekocht...deels in de akker gestoken.. Naar de quest gekeken...Meer naar de prijzen eigenlijk :cry:

Mijn dip is nog niet over... Daar waar ik vroeger de nieuwe aanwinsten rijkelijk be-parfumeerde met Suzispray, chanelbomspray...had ik nu de gedachte van, zonder dat groeien ze virtueel ook wel...

Morgen eeh nu of later...of zo weer een nieuwe farmdag....-.-

.-Ard1970-, miepje40, popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen allemaal

hier ook alle nieuwe aanplant op baha mis nog 1 boom maar wel aan de quest begonnen
    zijn allemaal lange gewassen dus duurt wel even verder net de toekan geplaatst
    dus afwachten

eerst Farmlief :inlove: een kus brengen en dan een rondje farm

hier lig ik vol in de zon :inlove: hoe geweldig is dat xD

.-Ard1970-, suuske1960, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:
    Hier alles gekocht en ook kamer 10 opengemaakt...die is wel leeg nog...zal nog heul lang duren voor die vol is:wuerg:xD
    Wel jammer dat het rode en geen Roze-winkel mandjes waren:cry:xD
    Oelalalaloelalalalaoelalala....de FAQ Neon-stallen is er al ..je ken nou 2 neontjes per dier krijgen:inlove:
    Volgens mij heb ik nog het 1 en ander in de schuur staan...wie wat bewaard die heeft wat...komt Hofje steeds meer achter:music:
    Prop gewoon 150 hokken vol...met kalkoen,varken en paard...beetje mixen en klaar is Hofje:p
    Dacht ik zo...of het nou leuk is is een ander verhaal:oops: Hoop wel dat ter nog baby boomen komt..ben dol op baby's:inlove:

En dan wel graag een paar dagen..anders komt misschien niet goed uit met de tijd hierrooo:wuerg:
    De Chanelletjes nr5 gaan mooi op een roze marktkraampjexD
    Hofje zal het wel beleven...8)

Ik hoop dat Ard al snel een nieuw verhaal vind in zijn schrijvers brein...ik kijk er naar uit..
    Hier ook zon:)

Eerst maar een koffietje en een dikke kus voor Dutch:inlove:
    Lied van de Dag; Guus Meeuwis - Kus Van Mij

Fijne Dag Allemaal:inlove:

Laatste bewerkt: 19 April 2016
    .-Ard1970-, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.