-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Coco gefeliciteerd ;)

Hofje :inlove: het is gewoon pech mensen die het over schuld hebben :mad:die begrijp ik niet
    vraag toch niet om zoveel van het een en te weinig van het ander :music:vind het dom praat
    wel sta ik even met beide beentjes op de grond kan me niet heugen dat het niet gelukt is dus gewoon jammer maar helaas
    ik kan er wel om lachen misschien was het ook wel onderschatting van mezelf tot gisteravond dacht ik nog komt wel goed :music:
    dat had ik dus verkeerd gedacht xD xD

HJ is een voorjaar dipje toch:p paar dagen rustig aan dan komt het wel weer goed:music:

Laatste bewerkt: 17 April 2016
    miepje40, popje4, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Voorlopig zit ik nog wel even aan de voet van de boom.

Het forum zou ik nog niet willen missen. En of de kippen nu wel of niet geoogst worden, kippen met onkruid in de oren bestaan nog niet..- zover ik weet. En of kippen die in peterseliekruit veranderen ook niet, ze worden enkel na lang staan wat bruinig van kleur..xD

Het random en de tricker van het moeten betalen valt mij gewoon een wat tegen. Zoals het ruilevent, daar mocht ik graag dingen cadeau geven, maar ook dat begint zich te beperken.. Ik geef graag dingen weg, maar die -bij mogen/moeten kopen knop voor de tickets begint mij de keel uit te hangen... Dan denk ik wel eens, kan dat nu niet anders. Moet dan echt alles om geld draaien... die paar gratis tickets van BP zetten voor mij persoonlijk geen cadeaus aan de dijk bij de rest van de spelers.

'k heb er ook geen zin om daar met vierkante ogen films voor te moeten gaan zien in de bp'oscoop en dan te merken dat de lampen wel uitgingen, maar de film niet aan ging...Dat BP zich hult in de verdiende opbrengst, ik bij reclameren tegen een leeg ticketverkoop hokje aan sta te kletsen. Er een briefje op de het hokje geplakt zit met de tekst: Bij niet goed, geen tg erbij. Wij hopen dat u van de film heeft genoten, wij geven het verdiende geld graag (maar niet aan u) uit.

*Verder dipt*

Zonder chips overigens, die was random..-.-

miepje40, popje4, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Er is niet gesproken over schuld, Miekje heeft alleen gezegd dat als iedereen zo slim geweest was als jou, om eerst de sleutels bijelkaar te sparen en dan pas in te leveren, voor iedereen die normaal het event gehaald zou hebben de wolkenrij en sieritems binnen waren geweest.
    Ik weet niet of dat voor Sky wel opgegaan was die 30 sleutels over heeft en 1 soort sleutel mist. Ik weet niet of die de wolkenrij nu wel of niet heeft.
    Ik ben blij dat jij de wolkenrij wel compleet hebt en ik vind het jammer dat de laatste 2 kamers niet zijn gelukt.

Verder merk ik ook dat ik een beetje farmmoe ben. Het aantal posten hier is dus ook al weer een stuk lager dan het is geweest.
    Gisteravond had ik de farm open, en het forum, en een ander spel, en ik heb de hele avond geen zin gehad om te oogsten. Voor het slapen gaan "moest" het van mezelf nog. Op dit moment voel ik me een beetje het zelfde. Ik hoop dat de uitbreidingen van Bahamarama een beetje nieuwe zin brengen.

4. Hexia

Hexia Teller

Maar snel voor de chipjes zorgen doet dan:oops:

De dip lijkt erg groot en erg op die Hofje ook heeft gehad...zegt Hofje..ik niet weten doet..
    Wat ik wel weet dat ik ooit nog moet/ga trouwen...maar dan moet die boer wel net zo lekker zoenen als HJ:inlove::oops:

nu maar snel verder praten over dip doet...Hofje herkent het ....gaat vanzelf over...zegt ze... nu hopen doet:wuerg:....
    Morgen komt uitbreiding Bama..wat je er mee moet , zou niet weten...
    je kan ook gezellig konijntjes gaan sparen ..doet Hofje ook...maar ja die is arm...en smijt al de verdiende bdtjes zo weer over de balk..
    Kom tot de conclusie dat ik je heul graag uit de dip wil halen..maar niet weet hoe...
    Denk dat we het allemaal wel een keer ...en sommige vaker dan 1 keer:music:hebben gehad...
    En nu ja je mag best een keertje dippen...niet te lang..das ook niet goed..maar je hebt er wel recht op..

Ohhwwwww nu gaat Coco ook dippen..weet niet of der genoeg chips nu nog is...

Farm dip...Ja het bestaat...tis denk ook allemaal teveel ..events en triggers om te "moeten" doen enzo enzo...
    even een Time Out...werkt vaak goed...en echt ik zou jullie niet willen missen...maar wie ben ik om dat te zeggen...
    :inlove::inlove:

miepje40, popje4, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. ergo8

ergo8 Forum-expert

nou mijn dip heeft een borrel nodig. oogst ik alle bloemen en vasen en alles weg :cry:niet gewoon dat het op zondag over is maar goed dan maar een hj;) proost!!!!!!!!!!!!!!!!!!

miepje40, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. harm-jan70

Nu snap ik het van die random, alle random chips is bij Hexia in de schaal gevallen. xD

Misschien dat Hexia dan maar eens een briefje naar Varum moet schrijven. Kan ze er gelijk een paar chippies bij doen, al bewijs van dat het random soms iets te random is...

Hexia stop is met schommelen in mijn boom, je verstoort mijn dip! ksstt -.-

7. Hexia

Hexia Teller

Zolang der niemand met me wil trouwen ..blijf ik mooi in die boom schommelen:oops:

Lieve Varun...:inlove:
    Aangezien je nooit antwoord geeft op de brieven die mijn moeder aan jouw schrijft , zal ik het maar eens doen dan:music:
    Wordt het niet eens tijd dat BP het random gebeuren afschaft>:( Het is geen doen voor al die hardwerkende boeren en boerinnen
    om aan jouw random spelletjes mee te moeten doen....Tis gewoon niet eerlijk ..en net zoals mijn moeder Hofje van die Dromen..
    kan ik daar echt niet tegen...tis gewoon stom-.-
    Verzin eens iets leuks daar in Hamburgcity...of zal ik eens gezellig op de koffie komen:)
    o_Ok heb ik enorme klachten over de Bposcoop ...dat ding doet het te vaak niet..en ik kijk toch echt graag leuke films...nog graaaaager zie ik dan de beloning komen:wuerg: Een fatsoenlijke boer of boerin kan tegenwoordig bijna niet meer zonder Tg spelen..
    Dat kan toch niet de bedoeling zijn o_O BP heeft altijd het streven gehad dat IEDEREEN het spel kon spelen....
    o_Ok het ruil-event zou ik graag wat uitgebreider willen zien...wat sneller de nieuwste items te ruil..kan een niet vermogende boer of boerin tenminste ook aan de broodnodige zooi komen..Dus geef ons eens wat meer kado licenties enzo enzo..
    En nou ik je toch spreek kan je mijn moeder niet is wat mooiere stallen en bomen geven, dan de gele kip of xxl kersenboom..
    ben bang dat zij anders ook weer in een dip gaat komen...>:(
    Over dippen gesproken ...de meest lieve boeren en boerinnen raken er in verstrikt in die dippen:cry:
    Kan jij daar is niet even heel snel wat aan doen 8) Ze spelen al jaren en vele spelers hebben enorm veel van hunnie geleerd en ervaren ook steun zoals ook toeverlaat en weet ik het hoe het heet...:wuerg:
    Het kan toch ook niet de bedoeling zijn dat BP deze spelers gaat verliezen....Doe er nou is wat aan:mad::cry:

Ik zou graag zien dat je nou is wel een keer terug schrijft...maar niet te snel ..want ik moet nou koken ..eten en afwassen:wuerg:

Liefs Hexia:inlove:

.-Ard1970-, vinc05, miepje40 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Coco maakt ook niets uit hoor heb mijn best gedaan maar ik heb de wolkenrij niet compleet:cry: ontspoord heb ik niet
    vroeg of laat haal ik dat SI wel binnen met ruil event is jammer maar geen ramp

maar ik raak hiervan niet in een dipje daar is meer voor nodig :p
    morgen baha uitbreiding daar was ook wel wat nodig zo langzamerhand
    ben daar morgen weer mee bezig en dan de quest die erbij hoort zo gauw mogelijk uit de coop jagen xD

.-Ard1970-, miepje40, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. harm-jan70

Van mijn boom afblijven kon je ook weer niet hé! -.-
    Kijk nu toch eens wat Hexi met mijn boom gedaan heeft.​

xD

.-Ard1970-, vinc05, miepje40 en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. Hexia

Hexia Teller

tralallalallalaalalalalalaaaaaaaaa.................

xDxD

.-Ard1970-, vinc05, miepje40 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. stien56

stien56 Alwetend orakel

Dippen..... zonder chips dan - zo herkenbaar!

Vanaf vrijdag ga ik weer 3 weken op stap - dat scheelt wel - kan in de vakanties toch amper op mijn farmpje vanwege rare ip adressen en zo en zo ..........

Morgen maar eens kijken wat Baha te bieden heeft - mits ik daar tijd voor heb - anders...............
    Komt het na de vakantie wel (denk ik).

.-Ard1970-, miepje40, harm-jan70 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Ik herken het dipjes wel.

Ik vind het leuk maar op een bepaald moment is de lol er dus vanaf. Als je in de levels boven de 90 zit duurt het 650 dagen en 2 uur en 43 seconden voor je een volgend level haalt en wat heb je dan? 1 heel nieuw gewas, 1 bloedige TG en 1 sterretje. Het is de moeite allemaal.

Wat staat er open in de coöperatie dan? Fokquesten en fokquesten en questen waarbij je moet fokken. Fokken is nu net mijn ding niet. Event is dan leuke afwisseling maar dat heb je in 2 dagen voor elkaar met een WAC en een hoop SM of je hebt een random gebeuren en dan ben je overgeleverd aan de goden wat je krijgt.

Nu krijg je de uitbreiding op de andere kant. o_Ok geweldig weer al denk ik ach ik heb de Toekan en het voer het zal wel goed zijn verder. Stom is het maar ik heb ook een beetje het idee dat ik denk wat moet je doen.

Alle dieren genoeg op voorraad, gewassen ook (ik hoef geen 10.000 suikerbiet te hebben liggen) en verder? Grafisch gezien zijn de events een stuk mooier geworden maar verder?

Ik vind het forum geweldig dus ik rommel wel door op de boerderij maar dan denk ik verder ach het zal allemaal wel.

Maar ik ben wel een blij mens want ik mocht het forum gebruiken om een verhaal te schrijven.

miepje40, harm-jan70, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Je zou er een dip van krijgen.... :eek:

14. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

....zucht....gaat ook maar bij de boom zitten..houd de roze-klompjes nog wel even aan..dat dan weer wel..maar nou hoor..zucht...
    :cry:alweer geen van de nieuwere bomen...uit de kado stekjes van vandaag...weer xxl bomen:cry:

Slaap Lekker Allemaal....Met Mooie ...zonder dipjes:oops:...Dromen
    :inlove::inlove:

15. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

ik km steeds meer leuke berichten tegen geniet hier van .:D

.-Ard1970-, miepje40, harm-jan70 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik dip ook verder.....zeker sinds de nieuwe fokmotels.... ik vind het nog steeds PIEP met peren. Sinds die tijd ook nooit meer SV gekocht, gaat em ook niet meer worden, het leuke is er vanaf.... Degene die het wel leuk vinden houden van plofkippen.... Yach, ga ze dan zelf slachten voordat je ze opeet !Dat is geen boerderij maar een machine. Zoiets heet dierenbeulerij, en dat begint het steeds meer te worden.Het gaat alleen over geld...

17. popje4

popje4 Levende forumlegende

doe er maar een DIP sausje bij [​IMG] dippen zonder saus.....nee das niet wat.

18. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen allemaal

rust op farm :music: vooruit naar vanmiddag de uitbreiding

eerst even Farmlief kus brengen en dan op baha wat ruimte maken :p

het is hier grijs weer wel droog

.-Ard1970-, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:
    Gelderblom ..welkom:)
    Tjah ...geld..geld ..geld...de hele wereld draait om dat rottige geld..
    o_Ok de boerderij..dat is altijd zo geweest....jammer dat het nu wel steeds meer naar de voorgrond wordt getrokken...
    Geeft mij eigenlijk steeds meer de stimulans om geen geld uit te geven:wuerg: Ze kunnen rustig elke dag met M-stallen of M-stekkies en Sv Sm aanbiedingen komen..ik koop het toch niet meer....
    Zal dat dan soms mijn straf zijn..krijg ik daarom alleen xxl kersenbomen en gele kipjes enzo enzo:music:
    Vast niet..voor ik het hele farmeramaforum over mij heen krijg:oops:.....Hoop dat iedereen weer gauw uit de dipjes is...:inlove:
    Hofje is vast besloten om in ieder geval level 100 te halen...en verder rommelrotzooit zij gewoon maar wat aan...
    probeert met de events de krenten uit de pap te halen ..te sparen voor roze -stallen...en andere roze gevallen...

Hier schijnt de zon...zo nog maar eens wat wasjes draaien en buiten hangen..stoffen en stofzuigen ..wat boodschapjes halen...
    Straks eens bij de uitbreiding van Bama kijken...kan niet veel heb niet veel bananen :wuerg:...
    banaantjes heb ik genoeg maar niet de goudenxDken mij het schelen..vind goud toch niks..ben meer een zilver persoontje:wuerg:

Eerst maar een koffie en een kus aan Dutch:inlove: geven.....

Lied van de Dag ; Racoon - Love You More

Fijne Dag Allemaal:inlove:

.-Ard1970-, sanne1000, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Level 100 was ik ook vast van plan. Dat was nog een doel. Op dit moment ben ik een beetje doelloos bezig. Ik weet dat sommige spelers in 17 dagen een nieuw level halen, maar ik heb geen zin om dat als streven te hebben, en 1x per maand gaat gemakkelijk.
    Nu ik wat minder zin heb in de markt, heb ik zomaar alle dieren volop boven de 100 stuks. Ik weet dus gewoon niet wat ik op moet zetten, speel alleen nog omdat er anders geen ep bijkomt, en dat is te weinig motivatie.
    Volgende event een fokevent, dus ook dan hoeft er niets op de velden. Zo gauw de faq er is de juiste dieren de fokstal in en dan wachten op babyboom om te oogsten.
    Dus straks mijn energie maar stoppen in de nieuwe quest. Ik kan een redelijk deel vrijspelen.

.-Ard1970-, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.