-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Dutch; Het mooie van de lente is: alles groeit en bloeit. En dit is helemaal mooi in vrolijk gekleurde bloempotten van Essence Rio. en daar spaar je zegels voor...... De rest kon ik niet plakken, te veel reclame, en dat mag niet. Het zijn dus potten......

miepje40, harm-jan70, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. HappyChiefCook1

HappyChiefCook1 Levende forumlegende

die heb je dan al dubbel en dwars betaald ;);)

miepje40, harm-jan70, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Tja HHC, je moet toch boodschappen doen ;)

suuske1960, miepje40, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ja de weekboodschappen haal ik meestal bij de Sligro en de Makro en voor de rest meestal bij de plaatselijke EKO winkel

snietje1, suuske1960, miepje40 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen, na een drukke dag gisteren nu eerst maar even bijkomen met koffie.

Planten in potten, brrrr, doe mij maar in de volle grond daar heb je veel minder werk aan.;)

6. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen allemaal

rustig op de farm

Farmlief kus brengen en dan maar een bakkie doen en opmaken voor therapeut
    helaas zoonlief had wel boodschappen maar geen gratis ..... :cry:

het zonnetje komt er weer door misschien toch een mooie dag xD

7. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen

wat een raar weertje toch....hier koud/grijs/brrrr....nou ja wie weet brengt de middag nog een ...[​IMG]
    nu eerst maar eens koffie en dan aan de poets....fijne dag!!

8. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Goedemorgen

Wel allemagisch &^%$$#&* sinds ik verhuisd ben en niet meer bij Appie de boodschappen doet krijg je gratis bloemen. En de Aldi heeft nog nooit van die gratis acties gehoord ((*&^%%$%^&^&.

Maar goed, even de farm bijwerken. Mijn vrouw een kus geven en dan verder.

Hier nu weer regen maar vanmorgen was er ook een zonnetje.

Snel het huishouden doen en afronden want wie weet kan ik dan nog een tweede deel van Willem online zetten...

En over potten aan het eind van een regenboog gesproken. Je kan wel de inhoud van die pot niet willen delen maar dat brengt ongeluk!!!

snietje1, suuske1960, miepje40 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:
    Boodschappen haalt Hofje bij de Al of de Li en verder fijn de aanbiedingen van de rest..jeuh ben Hollandse he..xD
    ga ook regelmatig naar een boerenwinkeltje op een boerderij voor de aardappelen en groente/fruit...gezellig...
    Leni Succes met de laatste loodjes voor het examen...je kan het..en ik zal voor je duimen:)
    Hier ook geen zon te bekennen>:(...Maar gelukkig ben ik zelf het zonnetje in huis:wuerg:...
    wel een druk zonnetje momenteel..Allememachies wat een gedoe en uitzoekerij en slome ambtenarij ....
    Gelukkig weet Farmlief mij nog elke dag te vinden, ben dol op zijn zoenen:inlove:Tis lief en romantisch...Hofje is ter een groot fan van..
    Potten aan het einde van de regenboog...neh die zal Hofje nooit vinden ..ben der ook niet naar op zoek:music:
    Hofje doet altijd een wensje als zij een regenboog ziet......en met geld heeft dat eigenlijk nooit te maken:oops:
    Ohw misschien weer 2 delen verhaal vandaag...Tis nu wel heul spannend aan het worden..Hofje hoopt wel op een goed en gelukkig einde....Verhalen met een open einde die zijn het verschrikkelijkst...:( nuja die zielig eindigen ook:wuerg:
    Zo weer verder..het huishouden moet tenslotte ook nog gedaan worden...weekend weer naar onderduik..
    maar eerst een hele dikke zoen voor farmlief:inlove: met een heerlijk bakkie koffie...
    Lied van de Dag ; Avril Lavigne - I Will Be
    Fijn Weekend Allemaal
    :inlove::inlove:

sanne1000, snietje1, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ik dut nog even verder, ben irl even heel druk. Dus de farm staat even op een laag pitje.:oops:

11. HofvanDromen

Sterkte met de drukte HJ....Enne nou 1 ding weet Hofje zeker...de boerderij loopt niet weg-.-
    Ohw gelukkig hondje en baasje zijn weer samen:inlove:...las ik net...

12. harm-jan70

Echt niet hé hofje... Hoewel, de hele boerderij zat wel van onder tot boven onder de poep..:wuerg:

Moet nog wel ff wat nieuwe doelen zoeken, level 99 komt aardig in zicht..dus 100 zal wel volgen, het miljard komt ook onder handbereik... Moet wel op de hande(l)n blijven zitten...xD

O ja, het is alweer stekjes en kans op dag las ik net. Ik houd het maar op 'dag'!. Ach ja, zolang mensen blijven kopen, zal BP het blijven proberen...en blijven(d) aanbieden..-.-

stien56, snietje1, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Nee echt niet hoor...Hofje heeft al een paar keer de roze-klompjes aan de wilgen gehangen en ze er weer uit gevist...:oops:
    Maar de boerderij was er steeds nog...gelukkig...en ook veel lieve boeren en boerinnen:inlove:
    Nieuwe doelen ...pfffff...heb veel te veel doelen ...zoveel dat Hofje gewoon aanrommelrotzooit...xD
    Level 99 ..ja dat zou Hofje wel leuk vinden..en dan over een jaartje of 5 schat ik zo haal ik ook level 100 nog wel...-.-
    Ja ze hebben nu wat nieuws..extra kans op:music:...met nadruk op kans...
    Hou niet van kans en kans op...hou van zekerheid, helderheid, duidelijkheid..Dat is ter ook ...maar das mij teveel TGxD
    Enzo gaat Hofje steeds meer missen...nou of het een echt gemis is..neuh..las ook dat de Grapefruit er uit gaat..
    Die heb ik nog geeneens:wuerg:...Heb wel kersenbomen en appelbomen xxl xD...ach ken mij het schelen...
    Wie ze wil kopen , die koopt ze maar..en die gun ik dan ook wel de nieuwste bomen en stallen en weet ik het allemaal-.-

stien56, sanne1000, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. leni1955

Ach kansen genoeg in het leven die de moeite waard zijn en daar vallen mysterieuze stallen en stekjes echt niet onder, ik mis ook nog het een en ander en ooit zal het wel komen en anders maar niet, ik vind het goed.

Voor nu aan de studie over schuldhulpverlening, pffff, wat een dik boek, heb wel gezien dat ik gelukkig niet het hele boek hoef te kennen voor het examen.
    Het weekend doe ik heerlijk helemaal niks en ga gezellig met dochter en kleindochter naar het afscheidstournee van K3, dat is weer eens wat anders.xD

stien56, snietje1, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Veel plezier Leni.xD....Al ben ik altijd wel heul blij geweest dat ik jongens had en geen k3 meisjes...vind vreselijk:oops:
    Ik mocht altijd naar Star Wars films en lego dagen enzo enzo...
    Zelf zou ik heul graag naar de Musical de Bodyguard willen...van euh Whitney Houston zoiets...
    Maar geen tijd voor..en dan moet het hoofd ook nog goed zijn met zulke uitstapjes..
    Succes met de studie..vind knap van je...en ja sommige mensen komen jammer genoeg buiten hun schuld in de schuld..
    der zijn der ook veel die het nooit leren...-.-
    Hebben jullie faq nieuwe event gezien:eek: snap der geen bal vano_Oen tis dacht ik ook nog weer kans op..
    en zucht...ik hou der niet van>:(....

Hello Hofmodus:music:

Laatste bewerkt: 8 April 2016
    stien56, dutchboy, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

*o_Ok onder de Hofmodus parasol gaat zitten* xD

Oja, ik was aan het schoonmaken... Jammer dat die sop-emmer zich zelf niet terug zet in de keuken..-.-

Edit:
    Heb ook eens even naar het event gekeken..snap er ook nog niet veel van. Toen maar in extase naar de prijzentafel gelopen in de hoop op ....
    *Bummer...* EP/TEP items.. Kan al wel alle akkers volzetten met items...

Misschien geen gek idee eigenlijk met de drukke periode...enkel 2 keer per dag...bzzzt....oogsten met de maaier en klaar is HJ.

Tja dat supervoer is wel lekker, maar het kost mij wel weer Supermest..etc...
    Nee ik blijf onder de Hofparasol zitten.... Hé hofje gezellig zo he..jij nog een hapje of drankje...? xD

Laatste bewerkt: 8 April 2016
    stien56, dutchboy, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Ha lekker HJ...doe mij nog maar een hapje en een drankje....xD
    Fijn dat je de luxe ligbedjes had neergezet kan Hofje ook heerlijk een dutje doen.....:inlove:

vrees toch dat je met 2x keer per dag het grasmaaien die event nu niet haalt...en xxl kersenbomen en gele stallen heb Hofje ook al genoeg...dus daar hoeft zij het ook niet voor te doen..wat een heerlijkheid...:music:

Ben de beesten voor die nieuwe Neon-stallen aan het ..hoe zeg je dat..fokken kweken maken...
    tis mooi zo...:inlove:

Mis alleen nog een knuffeldekentje.....tis ietwat frisjes nog onder de Parasol...maar wel lekker he HJ....xD

stien56, dutchboy, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

popje4 Levende forumlegende

suc6 Leni duim mee met hofdame....
    gezellieeee HJ en hofdame [​IMG] daar zitten jullie dan......

stien56, dutchboy, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

pop xD ik ben wel klein ja...dat klopt...maar we zitten er zeer relaxed bij hoor...en nu ook maar een dutje doen...:inlove:

20. leni1955

Hof, ik vind K3 best gezellig klinken en dan vooral als mijn kleindochter er bij aan het dansen is, heerlijk genieten maar lego bouwen vind ik ook erg leuk ben dus ook met kleinzoon naar Legoland geweest, allebei leuk en genieten daar doe ik het voor.:inlove:

Het event ga ik wel gewoon mee beginnen, heb volgende week geen afspraken gepland dus tussen de studie door moeten die gewassen wel te doen zijn, gelukkig geen molen product want die heb ik helemaal vol gezet met sv en op baha ook van alles.:)