-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Over auto's ...... mijn eerste was een vw kever - zo één waar je nog een mep op het dak kon geven zonder dat er een deuk ontstond.

Merken............ hmmm van alles en nog wat gereden, maar een mini, eend of opel - NEE

(sorry Sintra)

miepje40, dutchboy, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Auto's.... ik heb er nooit iets mee gehad, ze zijn makkelijk om een motor mee te vervoeren...8)

Overigens, sinds ik deze banner erin gezet heb, heb ik alleen zon gezien als ik buiten kwam xD

miepje40, stien56, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

De zon schijnt hier vanmiddag prima dus snietje laat de banner staan aub.

Ik geniet van de natuur die in een paar dagen alles laat uitlopen. Mijn kastanjeboom die vol in de knop stond, krijgt prachtige bladeren. Wat ik allemaal gesnoeid heb in oktober omdat de tuin een wildernis was toen we de sleutel kregen komt ook allemaal uit. De vogels zijn druk in de weer met takjes om nesten te maken. Het is een lente-feest!

miepje40, stien56, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

popje4 Levende forumlegende

ja das ook wat... sinds die banner is het hier minder mooi.....alles deze kant op gestuurd?? maar vanmiddag was de zon er wel hoor....

miepje40, stien56, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

Oh sorry Popje, ik ga hem wel veranderen voor jou, iedereen moet gewoon lekker weer hebben :)

sjooooooo, event is nu klaar, stallen en boompjes staan erin, nu hopen op leuke dingen :inlove:

miepje40, popje4, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Mijn eerste auto was een Opel Record. Mijn vader wou me in een klein autootje hebben, dus ik een proefrit maken met hem achterin en een net zo dikke garagehouder naast me, ik had het gevoel dat ik stikte. Het idee je prettig te moeten voelen in zo'n benauwde ruimte, dan maar een keer minder autorijden en die van mijn ouders wat vaker lenen.
    Vervolgens stond die Record dus te koop. Van een boer die hem wel aan zijn dochter had willen doen, maar die wou graag een kleine auto. Stukken goedkoper dan een Kadett, die qua grootte wel acceptabel was maar zo populair dat die tweedehands gewoon veel te duur was.
    De Manta heb ik ook een proefrit in gemaakt. Mijn broertje vond dat een hele mooie auto en ik vond hem er ook wel aardig uitzien. Maar ik kon de stoel niet zover onder het stuur schuiven dat ik bij de pedalen kon. In de Opel Record moest ik ook ongeveer liggen om bij de pedalen te kunnen. Mijn heupen zaten onder het stuur.
    Maar ik heb me er wel heel erg in thuis gevoeld. Tot ik hem op de kop in een sloot parkeerde.

miepje40, popje4, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

xD Coco, ik ken het zó goed dat je niet bij de pedalen (ik noemde het uit meligheid : trappers) kan... ik heb ook van die belachelijke korte pootjes.... Ik heb een Mercedesbus omgebouwd om de stoel ver genoeg naar voren te krijgen, vervolgens een sleuf erachter ingelast waar mijn racer in paste. Dat vond ik een zinnige auto 8)xD

.-Ard1970-, miepje40, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik heb belachelijk lange pootjes zodat er bijna geen auto is waar mijn benen onder het stuur kunnenxD, verder heb ik ook niets met auto's, het ding moet rijden en dat is alles en dat doet de mijne gelukkig altijd.
    De eerste auto die ik zelf kocht is nog niet zo lang geleden, een knalblauwe nissan micra, ik was helemaal verliefd:inlove:. Nu de toyota van mijn ouders, donkergrijs:cry:

.-Ard1970-, miepje40, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

xD Coco ik ken die probleem ook....heb vaak ook half liggend achter of onder het stuur moeten rijden..tot !! Hofje een paar half hoge laarsjes vond...leken een soort op motorlaarzen met een hele dikke zool...paste precies en hebben in heul veul auto,s de gaspedalen flink ingetrapt8)
    o_Ok leuk ...als je nu voor een andere auto gaat kijken..kijkt Hofje vaak tegen de de ruitenwissers aan..meer zicht ist ter niet..
    Altijd zeggen dan die verkopertjes..maar mevrouwtje:eek:>:( de stoel kan omhoog hoor...
    Zegt Hofje altijd fijntjes ..ohw dolletjes doe maar even dan...en laat dan het resultaat glimlachend:music:..not..zien..
    Hofje kan dan fijn met de beentjes schommelen-.-

Ach jee leni das dan weer een heul ander probleemxD ook lastig:oops:

.-Ard1970-, miepje40, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Ik heb een keer in de auto vanuit Brabant naar Leiden moeten rijden(en terug) waar ik echt de neus niet kon zien, echt dat was een hele lage auto, zelfs voor de ruitenwissers moest ik omhoog kijken... Dus heul voorzichtig gereden met hakken van 15 cm... en nee, lekker rijen is echt iets anders ! Geef mij maar een racemotor om van punt A naar punt B te komen...teenhoogte is echt genoeg, en rijdt heerlijk ontspannend. Maar ja, familie was met spoed daar opgenomen en er moest heen-en weer gereden worden met 4 mensen erin.

Tja leni, jij kan het probleem omdraaien, is minimaal net zo erg !

11. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Tja ...Hofje zit alleen achterop op de Motor...is ook ontspannend dat wel:)
    Over auto,s gesproken..zitten The Fast and the Furious te kijken....mooie auto,s dat ook...
    maareuh ..Vin Diesel .....zucht:inlove:...nah kijken mag altijd hexD

Slaap lekker Allemaal ...Met Mooie Dromen
    :inlove::inlove:

Edit...nou heb ik weer allemaal scheve letterso_O

12. snietje1

Hof, die scheve letters doe je met ctrl i,zo dus, met crtl B worden ze weer dik gedrukt en met ctrl U heb je er een streepje bij. Je kan ook op de letters linksboven op de B, /, U drukken dan krijg je hetzelfde resultaat xD en zo kan je spelen met letters als je er zin in hebt.

Overigens zijn mijn stallen en stekkies uitgekomen, op 1 ding na, niets wat ik nog niet had, dat ene ding was een XXL tamarinde xD De rest was niet slecht, maar geen nieuwe dingen..

Laatste bewerkt: 4 April 2016
    .-Ard1970-, HofvanDromen, miepje40 en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Nou sorry is wel een beetje veel van het goede, Het was een zes cilinder diesel en ja ik heb er 15 jaar met plezier in gereden
    Maar ik hoef hen iet terug. Mijn huidige auto Toyota Yaris verso is minimaal een maandsalaris per jaar goedkoper in de
    wegenbelasting en een stuk comfort meer , geen Diesel dus terug zou ik de Sintra98 niet meer hoeven

.-Ard1970-, HofvanDromen, miepje40 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Goedemorgen,
    De zon lacht mij toe vandaag in een figuurlijk opzicht want het is nog te vroeg om al een waarde oordeel over het weer te benoemen.
    6 stallen waren er van het event klaar (ik kon niet slapen van de spanning) en 12 bomen (ook hiervan kon ik wakker liggen) en 6 bomen in de tropen. (de rest staat er nu op)
    En ik heb het event afgerond vanmorgen.
    Maar goed dan nu de uitslag: de tropenbomen verdwijnen in de schuur. De stallen 2 kippenhokken (rood en oranje) een kikkerstal, een koeienstal (rood) een egel en de nummer 5 die ik opende maakte dat er in een omtrek van 3 km niemand meer slaapt want het was een zwaan. Die had ik dus nog niet en nu mis ik alleen een das. Jippie joepie jappie.
    Dan ga je de bomen oogsten en zitten er allemachies nog aan toe 3 gele trompetbomen tussen.

En wat denk je dan dat er door mijn vrouw en zoon gezegd wordt: (ook farmerama spelers) De duivel schijt altijd op de grootste hoop.
    Ben ik weer mooi klaar mee.

harm-jan70, HofvanDromen, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. stien56

stien56 Alwetend orakel

Sintra, de moderne diesels zijn niet zo heel duur meer omdat ze een stuk lichter zijn. Wij rijden nu een Nissan Qasqai diesel - die kan probleemloos de 1400 kg van de caravan trekken.
    Mijn inmiddels 8 jaar oude Suzuki Swift (Leni, wel knalblauw:p) is weer erg handig voor het heen en weer rijden naar de 10 kilometer verderop wonende kleinzoon, waar ik regelmatig op pas. (en voor de dagen dat wandelen naar de winkels niet lukt).

Ard, geweldige uitslag! Alleen dat gedoe op die grote hoop = waar laat je dat allemaal?
    Hier op een XXL tamarinde en wat baha xxl bomen na, alles voor de schuur.

harm-jan70, HofvanDromen, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

En dat is helemaal leuk als je zo'n stel bent. Mijn man die heeft moeite om de benen onder het stuur kwijt te worden. Dus vanaf dat er airbags in de auto kwamen is het zoeken bij welke auto hij de knieën ver genoeg naar buiten kan doen.
    Bij mij is het altijd opletten of de gordel lang genoeg is, omdat die op vaste punten zit en dan wel helemaal tot het stuur moet.
    Hij rijd in de auto op de achterste stand en ik op de voorste.

Toch is hij geen reus en ik geen echt kleintje. Mijn vader zei altijd: als onze benen maar langer waren, waren we helemaal geen kleintjes. Ik heb dus nog nooit moeite gehad om door de voorruit te kijken, ook niet half liggend in de Record.
    Mijn man is zittend op een stoel wel iets langer dan mij, maar zijn benen zijn juist extra lang. Hij is net zo lang als onze garagehouder, die dus echt eerst met eigen ogen moest zien dat mijn man in sommige auto's niet past waar hij wel goed in past. (we zijn 1.84 en 1.62)

Vanmorgen ook eindelijk de stekjes en stallen opgezet. Nu afwachten wat eruit komt.

17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Die benen doen het coco, dat is bij mij ook zo.

Goedemorgen, op naar de laatste cursusdag voor deze module.
    Maar eerst koffieeeeee.

18. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen nog even

Ard gefeliciteerd goede score ;)

Coco succes met je uitkomst

Leni succes met laatste cursus dag :p krijg je ook een diploma :music:
    voorheen was ik daar dol op geen cursus ging mij voorbij bij mijn toenmalige werkgever denk dat ik er wel 12 heb xDniet omdat het moest maar gewoon voor de heb xDkan er nu helemaal niets meer meexDxD

hier vanmiddag event oogst neerzetten altijd spannend :p
    eerst Farmlief :inlove: kus brengen en dan koffie

grijs grauw regenachtig weer met forse buien :cry:

19. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen,
    De 6 myst. stallen erop en 21 maal de raadselboom:eek:, liep wat achter denk ik met die bomen.xD.
    En nog 16 raadselboom op de bahamaxD.

Laatste bewerkt: 5 April 2016
  20. popje4

popje4 Levende forumlegende

suus.....suc6 dan..
    dank je snietje dat ziet er top uit die banner...
    sterkte voor iedereen die het kan gebruiken en een fijne dag ook voor iedereen die het wil....