-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Conny, beterschap meis en laat je goed verwennen. Hoe is het met de schijf afgelopen ?

Miep sterkte met de verhuis (heb je HJ al ingepakt ?)

De kapper kon gelukkig nog iets maken van mij haarbos, nu ga ik kerstcadeautjes scoren 8)

harm-jan70, HofvanDromen, miepje40 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

graag details Hofjevanmijndromen :wuerg:
    jeetje wat is het koud zeg :eek: moest even de deur uit voor doggie haar medicijnen
    werd er even niet vrolijk van,van de winter gaat ze zelf maar -.-
    had ik maar een kameeltje om me te warmen :inlove:xD
    voorlopig doe ik het maar met koffie....

harm-jan70, HofvanDromen, miepje40 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. tootje

tootje Commandant van het forum

Marleen, moeders xDxD

Conny ontspannen en laat het maar komen, dan is het snel weer weg....:inlove:

'k Ben zowaar begonnen met het event... saai altijd hoor, zo'n event, maar ja het hoort erbij zullen we maar zeggen....:wuerg:

4. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Goedesmiddags!

Ut heb ook voordelen hè... zo'n event... hoef je bijna niet na te denken wat je nu weer op je velden moet zetten... alleen maar kiezen tussen twee gewassen :p Vind trouwens dat grote punt wel een ietsiepietsie creatiever had mogen zijn bij het bedenken van de gewasnamen... gloeizwam nog wel aardig, maar griezelgroeiero_O Beetje gemiste kans met zulke lippen... griezelbeet, monsterlippen, kus des doods... :music:
    Snietje... wat heb jij met je klok gedaan... eerst een doordeweeks weekend en nu kerstcadeautjes scoren o_O

5. snietje1

Je hebt gelijk Tits, ik ben dit jaar zeer laat met het scoren van kerstcadeautjes.....:oops:

6. stien56

stien56 Alwetend orakel

Heel herkenbaar, Snietje - die kerstcadeautjes - ik heb ook al het e.e.a. liggen :D

7. snietje1

We zijn ook op zoek geweest naar nieuwe stoelen..... kom ik mooie tegen, hebben ze er maar 2 mompeldemompel....... verder niet meer gezien wat we zoeken:cry:

Heb daarna wel een paar kerstcadeautjes kunnen scoren voor onze dozen xD Dus toch geen verloren dag !

Oh ja, ik ben aan het kijken wat ik zelf nog nodig heb, ik krijg volgende maand 200 eurie van mijn schoonouders om iets voor mezelf te kopen.....tja, pppfff, ik heb dus niets nodig.... dat heb ik altijd....kweenie....

8. boskat52

boskat52 Forummeester

Bah kerst, da's pas echt griezelen. Heb ik zo'n hekel aan. Ga ik nog liever, ja wat eigenlijk, alles liever dan kerst. Was het maar vast weer januari. Is die ellende weer voorbij.
    Ik ga volgende week leuk naar de crea doe in Utrecht. Heb ik echt zin in.
    Ik baal wel een beetje dat deze quest geen 8 uurs gewassen heeft. Ja ieder zijn meug. Als je moet werken zijn 8 uurs gewassen erg fijn. En voor de nacht ook.

9. snietje1

Kerst ?? die kan je indelen zoals je zelf wil Boskat, dus waarom zou je een hekel hebben aan je eigen indeling ?????
    Ik vind het wel lekker dat dit jaar de dagen op donderdag en vrijdag vallen, heerlijk een lang wekend voor het gros van de mensen :)

harm-jan70, HofvanDromen, omaatje75 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Trusten dames!

Morgen Zwolle onveilig maken met m'n buurvrouw van 47 jaar geleden.

We woonden nog geen twee jaar naast elkaar, maar hebben altijd contact gehouden.
    De laatste jaren gaan we 1x pj een middagje met z'n tweetjes op stap.
    We kleppen dan vrolijk verder, alsof we elkaar dagelijks zien.
    Deels dezelfde interesses, dus we vinden altijd wel iets leuks om te doen.

Tot veel later.

Edit:

O, wat dom. Zaai ik op 1 veld griezels voor de nacht.......

harm-jan70, miepje40, HofvanDromen en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen, veel plezier vandaag Marleen.
    En de kerstdagen, ik weet nu al dat ik die dagen werk, idem met oud op nieuw.
    Vindt dat prima en het levert extra op.
    Fijne dag allemaal.

harm-jan70, miepje40, HofvanDromen en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Goedemorgen, hier zijn ze weer verder gegaan met het afbreken van het pand..... -.-

Marleen, zaaien op 1 veld ? oeps.......

harm-jan70, miepje40, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

Goedemorgen allemaal
    tsja kerst vindt het altijd wel gezellig,maar vooral wegens het eten en drinken
    en dat iedereen zo druk is daarmee,qua geloof heb ik er niets mee,maar mijn moeder wel
    die gaat dan naar de kerstmis en zo,vieren doen we de kerst hier,kan ik ze weer lekker verwennen
    doe ik normaal ook hoor,maar voor hun heeft het iets speciaals,en daar gaat het om,elkaar iets gunnen
    het samenzijn,de gezelligheid,gewoon het hele sfeertje er om heen
    en de kadootjes zijn makkelijk,ze gaan graag naar theater en zo,dus dan geef ik ze bonnen daar voor
    dus die stress heb ik niet,en zij weer helemaal :D

het miezert hier twijfel of ik nog boodschappen ga halen,eigenlijk alles wel in huis,maar de lekkere hapjes
    voor savonds zijn op :eek: en ben gek op een stukje brie ed.......-.-

harm-jan70, miepje40, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Goedesmorgens!

Rustig verder met griezelen... Vervelend Marleen, de kortste 's nachts gezaaid :(... but who cares... lekker Zwolle onveilig maken, veel belangrijker... have fun!

Kerst vind ik zalig... heeft alles wat ik leuk vind... mijn familie, gezelligheid, mijn moeders kookkunsten en lekkere drankjes :music:

Tja Djamie... dan misschien toch maar de miezer trotseren8)

Hier iedereen de deur uit, dus lekker me-time... hoogste tijd dus voor:

harm-jan70, Moe154, miepje40 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Sorry voor latere reactie..maar vlak voor en na een aanval ben ik niet echt in staat om te lezen en te schrijven..
    ook nu valt het nog niet mee..het likken laat ik ook even voorbij gaan..ik lik wel weer in alst beter gaat..
    Details , nee sorry Djamie..die zijn voor mij te beschamend en te mensonterend..
    Kan alleen vertellen dat ik deze keer volledig *out* gegaan ben:wuerg:
    Zo erg dat ze hier 112 wilden bellen..Waar ik ze uit allemacht van heb kunnen weerhouden...
    En dat het hun vervolgens uren heeft gekost om mij weer enigzins fatsoenlijk in mijn bedje te krijgen..
    Ik kan het eigenlijk niet goed vertellen wat er dan allemaal precies gebeurd..Alles in mijn lijf slaat gewoon op tilt..
    En dan nog als ik in bed lig ,
    moet ik me vasthouden of liever nog dat iemand me vasthoud ..want voor mij voeld het dan of ik alsnog uit bed zal vallen...
    En daarna ben ik dagenlang uitgeput...

Marleen heel veel plezier vandaag in het Zwolse..:)

Kerst ....Ik hou der van:inlove:
    En als je er niet van houd, jammer want je misgunt jezelf toch wel iets ..denk ik..
    Maar het geeft niks gewoon doen zoals jij het wil..

Ik ga nog even slapen.......fijne dag allemaal..
    tot8)

16. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

Jeetje Conny,doe jij eventjes heeeeel rustig aan ! klinkt allemaal erg heftig
    heel veel sterkte met opknappen,en doe rustig aan meis ;)
    dikke knuf van mij XX

17. tootje

tootje Commandant van het forum

Jeetje Conny...een heftige meniere aanval dus....Mijn moeder heeft het ook, maar nu ze ouder is geworden zijn de aanvallen minder... Zij is vooral ontzettend duizelig en misselijk.... Sterkte vandaag :inlove: en probeer het hoofd koel te houden hè....geen denkpartijen en zo -.-

Kerstmis wordt hier ook altijd uitbundig gevierd... Kerstavond komen alle kinderen met aanhang en kleinkinderen hierheen. Met 14 man rond de tafel en een kalkoen van zo'n 7 kilo in de oven....:wuerg: HeerlijkxD

Eerste Kerstdag komen mijn moeder en mijn broer met vrouw en kinderen....weer een kalkoen in de oven...:wuerg:...maar dan eentje van 5 kilo xD

Tweede Kerstdag ben ik dan meestal wel een beetje moe.....:sleepy: en laat ik me graag verwennenxD

Mááár eerst ben ik jarig (en op die dag 25 jaar getrouwd) en dán komt Sinterklaas met zijn maat en pas dán mag Bing Crosby gaan zingen van een white Christmas8)

*sigh* wat een pret :)

18. snietje1

Conny, doe rustig aan en denk aan jezelf, dat klinkt echt niet goed ! :wuerg:

Djamie, als je dan toch boodschappen gaat doen, als je hier even langskomt kan je een boodschappenlijstje en 2 tassen meenemen, graag nadien gevuld weer terug :D

Kerst....tja....soms leuk, soms minder leuk, ach het is zoals het is...hier ook eerst alle verjaardagen (vriendin, wederhelft, zwager, ik en mijn zus) daarna pas kerst en tussendoor sinterklaas.

Ik ben het stoel-zoek verhaal helemaal beu, ik heb maar een paar stoelhoezen gekocht, klaar !8)

19. -Tits-

-Tits- Forum-ambassadeur

Potverdikkeme Hofdame... rustig aan en laat je maar lekker vertroetelen :inlove:

't Is inderdaad nog een lange tijd tot kerst met heul veul andere leuke dingetjes daarvoor... 25 jaar Tootje... das een mijlpaal... op naar de volgende 25;)
    Sinterklaas vieren wij hier officieel niet... dametjes zijn al jaren ongelovigen-.- Surprises worden er zat gemaakt voor school en sportverenigingen en dat vinden we meer dan genoeg8)... dus thuis doen we dat gelukkig niet. Maar officieel niet betekent uiteraard niet helemaal niet;)... stiekem wordt er wel gerekend op de zak met snoepgoed op pakjesavond van opa en oma en gehoopt op af en toe een cadeautje in de schoen... mama kan het toch niet laten :music:

Smart move Snietje... waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!xD

20. stien56

stien56 Alwetend orakel

Tjonge Hofdame - dat was een heel heftige aanval!!:( Rustig aan alsjeblieft!!

Verjaardagen hebben we gelukkig niet meer voor kerst - gisteren de laatste hier - oudste werd 30 - pffffffffffff - toch weer
    een mijlpaal!
    Sint is tegenwoordig nog een letter in een schoen zo hier en daar, maar daarna..................
    Vind ik het heerlijk het huis in kerstsferen te versieren:music: Lampjes hier en daar, kerstdorpje, stukje maken, mooie (niet te dure!!) pakjes onder de boom............. :inlove: (Na kerst wordt het ook weer snel opgeruimd hoor - dan ben ik het weer zat en manlief is 10 januari jarig).

Wat eten betreft is het meestal rustig - de kids vinden gourmetten heel gezellig, dus....... Bovendien is oudste nu de deur uit met zijn vriendin en aan haar kant is er ook familie waar ze heen willen; ook jongste heeft weer een vriendin en hoe en wat die kerst vieren.... geen idee. Een maand na kerst is vriendin van oudste uitgerend, dus ik wacht gewoon rustig af wie wanneer en waar - geen punt:D