-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ahhhhhh daar is mijn Lief weer:inlove::inlove:
    Gemist....neuh...veel heb je geloof ik niet gemist....
    behalve dat jouw Hofje een bannerwinkel is begonnen..tja der moet toch brood op de plank..-.-
    En HJ en Pop zijn aan de verf geslagen van witte dozen..
    Leni moet examen doen...
    Ard mist de zon..ik ook wel:(
    verder weet ik niet meer..vergeef me..:oops:

De rest zal ik je even in een duifje schrijven....Das niet forumgeschikt..zal ik maar zeggen:music:

HJ....vreselijk die potjes...echt erg8)

snietje1, miepje40, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Wat ben ik blij dat ik verhuisd ben.
    Vroeger ging ik altijd naar de Albert Einstein voor de boodschappen. Ik weet wel wat er nu was gebeurd. Ik heb al een vensterbank vol staan met komkommer, kruiden, tomaten, sla. Een kweekbak met bloemen.
    Verder nog een partij pootuitjes liggen enzovoort enzovoort.

Dat krijg je als je schoonzus een volkstuin heeft en zegt dit kan nog wel in je tuin enzovoort.

3. HofvanDromen

Lees net dat er vanmiddag om half 3 een forum stilte is ...voor Brussel...
    Dat jullie het weten..misschien niet gelezen...

Ben zelf ook stil...alleen niet alleen voor de mensen in Brussel..
    Ben stil voor iedereen die met geweld te maken heeft..oorlogsgeweld, zinloos geweld, huiselijk geweld of wat voor geweld dan ook...
    Ben in gedachten bij hun allemaal.........

snietje1, miepje40, dutchboy en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Respect Hofje.

Intussen op zoek naar een soort van Marocaanse hanglamp, toen ik nog veel in Tunesië rondliep annex woonde, waren ze overal te koop, voor een grijpstuiver, toen moest ik er niets van hebben... Nu dacht ik ineens zo'n zilver/witte lamp staat vast prachtig aan mijn witte plafond... Blijkt dat ik hier voor de prijs van één lamp, daar de hele winkel leeg had kunnen kopen...-.-

Je zou voor minder een zwaar negatief reisadvies negeren...:oops:

5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Heb maar 58 snoeischaren uit alle velden met gewas, bomen en dieren, het is de moeite.

Hof ik ben stil met jou. Pfffff, al die ellende.

6. HofvanDromen

Tis ene bak ellende ...hier ....en overal...

Heb trouwens maar 48 van die snoei gevallen...kan de moed niet opbrengen verder met die event te gaan..
    kan ff helemaal nergens de moed voor opbrengen...wil zoveel , kan eigenlijk niks..

Edit....wat is dat voor iets bespottelijks..als je als buren kadootje nog even iemand een snoeischaar wil geven....6 TG:eek:
    Naja laat maar

Laatste bewerkt: 24 Maart 2016
    stien56, snietje1, miepje40 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. harm-jan70

Zag het ook net van die 6 TG o_O

o_Ok dat mensen elders en hier blijkbaar niet kunnen lezen...pff gewoon door posten op bepaalde tijden, nota bene in de spelletjes rubriek...-.-

Katinka1700, stien56, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

HJ niet iedereen leest alles, ik ook niet, als Hofje het niet gemeld had had ik het niet geweten.

.-Ard1970-, suuske1960, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

popje4 Levende forumlegende

ik ook niet...

goede middag....

.-Ard1970-, suuske1960, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Bij mijn weten was het toen stil HJ.... of heb ik scheel gekeken? :oops:

.-Ard1970-, popje4, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. harm-jan70

Dat is ook zo Leni.:)

.-Ard1970-, popje4, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

ik heb nu 66 snoeischaren we hoeven er toch maar 250 o_O was er zo blij mee
    of zie ik wat over het hoofd :music:

en ruil /cado komt weer xD ik zoek Roze stallennnxD

13. harm-jan70

Dat beetje eng vind..:eek:

Btw...over ruil en cadeau dinges...kunnen de mensen mij even in kennis stellen, die van mij een jeverbesboom toegezegd gekregen hadden. Ze staan al duimendik onder het stof..namelijk..

Weet enkel nog dat ik Miep en Hofje een r*ze dinges :wuerg: had toegezegd...

.-Ard1970-, popje4, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Kon die vorig event geruild dan?
    Er zijn geen nieuwe dingen toegevoegd, dus de Japanse Esdoorn xxl is er nog steeds niet.
    En ik heb het voor je nagekeken, maar de jeneverbesboom staat er volgens mij niet tussen.

15. harm-jan70

:cry::cry:

miepje40, .-Ard1970-, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

HJ..je had voor mij een jeneverbesding gereserveerd...maar ik heb er eentje gescoord met een event ofzo??
    Dus die kan je dan aan iemand anders schenken...
    De Roze Stal zie ik hier graag komen...zal er met veel liefde voor zorgen..:inlove:
    Verder hoef ik niks...weet geen eens goed wat ik mis..zal best veel zijnxD
    Tis pas dinsdag toch....wie wat zoekt ..roept maar..Vind altijd fijn iemand blij te maken...

Ik ga op de bank....heb 2 drukke dagen voor de boeg...
    Slaap Lekker Allemaal....Met Mooie Dromen
    :inlove::inlove:

miepje40, .-Ard1970-, popje4 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De jeneverbesboom is in de tussentijd inderdaad te winnen geweest met een event. Dus vrijwel iedereen heeft er nu eentje.
    En een tweede kun je op dit moment dus nog niet aankomen via een ruilevent. Ik hoop er nog wel eentje uit de stekjes te krijgen.

miepje40, HofvanDromen, .-Ard1970- en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. leni1955

Coco, wat een gezellige banner, stuur je die zon ook hierheen.;)

De zwaan mag ook nog niet geruild worden.:cry: Ach, wat in het vat zit verzuurt niet dus maar rustig afwachten en wie weet komt hij dit event uit de mysterie dingen.

miepje40, HofvanDromen, .-Ard1970- en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik had hem ingepakt in een ei met strikje leni..... Ei en strikje weer verwijderd..... mompeldemompel

Ruilevent...roze kleurenstal, het is er gewoon niet :eek:o_O:cry:

Ben gewoon even moe... slecht feestje geweest van een collega, het gros was niet op komen dagen, na 4 spa moest ik ook weg, volgend jaar heb ik een jubileum, ik weet niet of ik een feestje wil...

miepje40, HofvanDromen, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. harm-jan70

Ik geef morgem een paasvrijheids feestje, mijn gast is eindelijk binnen 1 maand in goede doen, om zelf voor 75% een eigen huis a raison handje contantje te kunnen financiëren.

De champagne ligt al te koelen (een simpel flesje van 19,95) maar de gast kent het spul toch niet, dus de gast zal geen verschil proeven..Sterker nog, denk dat die na het proosten zegt: heb je bier? xD

Oei jubileum feestjes..-slechte ervaringen mee- -.-

Heb er a.s. zondag nog eentje... Toen ik werd genodigd vroeg ik, moet er nog kue lapis zijn...kue mangok, sponscake...of klepong... Daarbij doelde ik op en voor het jubileum paar zelf...
    Al snel werd duidelijk of ik het niet voor 85 man wou doen...en de vraag wat het koste...en dat ze het anders ook wel in de wijk kon vragen. Toen ik een beetje was bijgekomen van de schrik, en dacht ja dat moet wel kunnen...., gezegd, ja dat kan ik wel doen, dat komt goed, ik doe het dan wel tegen de kostprijs...(Was toch al gauw rond de 300 - 400 kosten inkoop voor de ingrediënten, vond dat toch iets te veel om dat uit eigen zak op te kuchen.).. Het bleef een paar dagen stil..

Het antwoord, na een paar dagen, we zien er toch maar van af, we zetten wel wat chips en nootjes op tafel...o_O

Ik krijg iets later een officiële uitnodiging.. Locatie..: achter af lokaaltje...(schoollokaal model) welkom van 20:00 - 24:00 in verwegistiedan...

Cadeauwensen: ENVELOP..

Dat wordt dan mooi een bossie tulpen van de grootgrutter dus..a raison 3,95 de 10 steeltjes -.-

Ik twijfel enkel nog om van het benzine bonnetje een mooi strikje te maken voor om het bossie tulpen, als blijk van dank voor mijn sprankelende aanwezigheid, het is toch dik één uur karren en weer terug..

Edit:

Net nog een een stevig overzeese onderhandeling met een lieftallig maar pittige Amerikaanse dame gevoerd... Bleek dat mevrouw een dikke pdh accounting had genoten... Moest ik mij daar even een bundel zelfstandige naamwoorden en terminologie uit een ver en vergrijst verleden zien op te diepen... Vroeger lepelde ik dat zo op... Niks Amerikaans lief katje in het bakje...and give me a lot, I give a little back... Only CC ( here BD) applies there)

*Amerikaanse katten vang handschoenen gaan zoeken doet bij Walmart*:inlove:

Ik word oud..:cry:

Laatste bewerkt: 25 Maart 2016
    miepje40, HofvanDromen, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.