-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

oh oh...Hofje houd helemaal niet zo van voetbal..maar is wel als Ajax-Supporter groot gebracht..en dat blijft erin:oops:
    Hoop dat Dutch me ken vergeven:wuerg:

Leni dat is wel verdrietig ja...
    Ach tja...hier is een groot deel "vrienden" en familie afgevallen...
    Omdat de ene keer wel iets kan..een uitje of wat ook ...en een andere keer niet..
    Dus Stien...zulke dingen maak ik ook wel is mee:)
    Had zelfs een "vriendin" die een vriendin met een ziekte allemaal maar lastig en gezeik vond...
    Tegenwoordig denk ik maar...Het is niet ,dat ik je niet waardig ben...jij/jullie zijn mij/ons niet waardig...zoiets weet ik veel....

Ard ...verhaal ..prachtig weer geschreven....en nu heb ik weer medelijden met Willem:wuerg:

Ben der vandoor...:inlove:

Laatste bewerkt: 3 Maart 2016
    miepje40, popje4, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

xDArd staat je verwaming dan :p
    Hofje natuurlijk kan ik je vergeven het is tenslotte mede dankzij Ajax dat we vanavond mogen spelen xDxD

miepje40, popje4, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Oh jé, dat balletje trappen gaan tegenvallen.........xD

"van je familie moet je het hebben" ..... nou echt niet, ik zet er tegenover: je familie kan je niet uitkiezen, je vrienden wel..... en ja Hof, dat is niet altijd zo, maar mijn ervaring is;vrienden zijn begripvoller en daar kan je altijd mee praten.:inlove:

Edit; wat ik bijna vergeet en ook heel belangrijk is; bij vrienden mag je ook stil zijn zonder dat je iets verweten wordt. Dat je gewoon kan geniet van een mooi moment...of gewoon even niets te vertellen hebt....

4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Tussen door (waren maar 2 big-shopper tassen) met afgebikte tegeltjes van de keukenmuur naar de vuilcontainer gebracht... Ja hoor, (de duvel speelt er mee, wedden!) de VVE voorzitter...grblm...

Voorzitter: Dat mag niet hé!!! Daar moet je grofvuil voor bellen.
    HJ, die komen niet voor 2 tassen.
    Voorzitter: Dan verzin je maar een ander oplossing.
    HJ: Alstublieft mijnheer XX u mag ze van mij hebben.

Ik heb ze zo voor zijn voeten gezet, en ben weggelopen... Jeetje wat had die man grote ogen...xD

omaagnes55, miepje40, popje4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

HJ xDxD (lig nu helemaal in een deuk van het lachen.....) zo herkenbaar !!! (ahum)

Overigens, menu is weer verschoven, de lasagne met spinazie is voor morgen, vandaag gegrilde zeebaars met salade, zelfgemaakte knoflookyoghurt, basilicumpesto en versgebakken brood.

Leni, verkeerde knopje, dat is PIEP !!!! Hier is de mest nu rond de 460, morgen maar weer stallen erop etten.....

miepje40, popje4, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. stien56

stien56 Alwetend orakel

HJ - xDxD

Wel zonde van de tassen8)

miepje40, popje4, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

HJ xDxD benieuwd wat de goede man ermee gedaan heeft xDof staan ze nu weer voor je deur:wuerg:

vertel het door mijn cluppie is doorxD

8. harm-jan70

Ben net thuis...geen tas te zien...xD

Vroeger kon ik ook witheet worden om die man. Nu houd ik het simpel, meestal zeg: ik je hebt gelijk. Of ik hoor het je zeggen. en reageer niet meer. Zijn vrouw daarin tegen is wel diplomatisch..moet je ook wel zijn met zo'n man denk ik..

Zelfs vroeger al wist zijn vrouw mij al rustig te krijgen, ('k had toen ook best wel een kort lontje) terwijl als ik er wel eens terug over nadenk, dat zij feitelijk toch partij trok voor haar man, dan wel op diplomatische wijze.

Ik heb die man ook wel eens witheet benaderd, wist ik veel dat zijn club op tv speelde..(Ik moest er aan denken door wat Ard en Dutch schreven) hij met een flinke neut op de deur opende... Hij ook witheet natuurlijk omdat ik hem stoorde toen zijn club speelde.. Hij roept naar zijn vrouw: "Ga mijn pistool eens halen.."o_O (Zal wel een alarm pistool geweest zijn, als die er al één heen had.) Zijn vrouw er tussen komt en zegt: "Joh ga jij nou maar naar de wedstrijd kijken"", ik los het wel op...Man mompelt nog wat...over. en wel schieten he.... 'Zijn vrouw duwt de man met lichte dwang de keuken in... Zij staat mij netjes te woord en zegt: joh mijn man bedoelt het niet zo..,ok..ok..hij is wat fanatiek..met voetbal..en met drank op, dan is hij niet altijd zich zelf... Morgen is die heel anders Weet je...ik kom zo wel bij jou buurten boven..,an praten wij even rustig over wat er gebeurd is, dan komen wij er samen wel uit. Dan neem ik wat lekkers mee, kan mijn man rustig de wedstrijd kijken..

Enfin ik naar terug naar boven...onderbuum (dat enge vve mannetje..) zwaait nog wat met een groot broodmes...(was vast van zijn vrouw) voor het keukenraam... Het kon mij niet meer boeien... Ik wist dat zij lekker kon bakken, en verheugde mij al op iets lekkers...
    Ik ook weer rustig...En die chocolade kruimeltaart (zal het nooit vergeten) man oh man die was zaaaaalig...:oops:

Laatste bewerkt: 4 Maart 2016
    miepje40, popje4, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Vreselijk zo'n schoonzus in de familie. Die zou bij ons aan beide kanten van de familie flink de wind van voren hebben gekregen.
    Maar goed, mijn kant van de familie neemt sowieso geen blad voor de mond en trekt zich van de aandacht ook niets aan.
    Familie blijft familie, ook al woon je ver buiten bereik. Mijn ervaring is dat vriendschappen toch wel erg hard afkoelen wanneer de bereikbaarheid lastiger wordt.
    Maar dat kan ook komen dat het liedje "vriendschap is een illusie" op een moment kwam dat ik dat liedje wel heel erg herkenbaar vond.
    Misschien daarna express vriendschappen oppervlakkiger gehouden.
    Mijn zussen waren als kind te oud om vrienden te zijn, maar ik weet wat ik aan ze heb, en kan dus ook zonder verwijten stil zijn.
    De meeste mensen waar ik mee omga kan ik rustig mijn mond houden, de ander praat wel.
    Juist omdat je familie niet uit kunt kiezen, maar het altijd familie blijft, worden er meer onenigheden opgelost en uitgepraat.
    Maar mijn moeder heeft ook geen contact met een aantal broers omdat de wereld om die schoonzussen draait, hoe beledigend ze ook zijn.

snietje1, miepje40, sanne1000 en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. stien56

stien56 Alwetend orakel

He bah, wat naar allemaal in de diverse familie's!
    Wat ben ik dan blij dat ik goed contact heb met mijn beide broers - al zie ik die niet zo vaak omdat de één veel onderweg is na zijn pensioen en de ander verder weg woont - en met mijn zus - die ik regelmatig zie.

Goedemorgen overigens!
    Event af en farmpje weer omgebouwd.

.-Ard1970-, snietje1, miepje40 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:
    Oh gelukkig Dutch zijn cluppie heeft gewonnen...stel je voor dat tie anders net als die gezellige buurman van HJ zou reageren:wuerg:
    Denk het niet:inlove: maar.. je zal maar zo,n man hebben :eek:
    euhm denk niet dat die bij Hofje de kans kreeg om zulke dingen te doen8)

Familie en vrienden...Het ene kan je zelf niet kiezen...met de ene kan je beter overweg dan de ander..
    Het andere kies je juist vaak niet, en soms zijn dat de kadootjes van het leven..die zomaar op je pad verschijnen...
    En waar je van beide kanten van genieten kunt, zolang het duurt...want daar is Hofje ook wel achter..niets is zeker..
    o_Ok omdat er zoveel in je leven kan veranderen....en het nee zeggen zo moeilijk en lastig is...
    Dat je niet (meer) aan het verwachtingspatroon van de ander kan voldoen...of andersom..
    Uitzonderingen daar gelaten ..aan beide kanten..en ja het is heerlijk om soms gewoon niets te hoeven zeggen ....

Hofje is ook klaar met event...de spoken zijn uit huis verdwenen ...
    M-stallen gaan aan Hofje voorbij....gaat hier in Hofmodus..
    Maar niet zonder eerst een koffie en een kus voor farmlief:inlove:..met en...
    Lied van de Dag - Fleetwood Mac - Seven Wonders

fijn weekend allemaal
    :inlove::inlove:

12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Mijn ex ook weer helemaal blij, ik was best gemeen vroeger, zal altijd te juichen als de tegenpartij scoorde:oops:
    Ik haat voetbal en nu spelen 2 kleinzoons het.:cry:

13. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

goedemorgen allemaal

Hofje :inlove: zo reageer ik zeker niet natuurlijk wil ik dat ze winnen maar dat kan niet altijd

en wat die familie aan gaat je kunt ze niet uitzoeken dat is waar maar ik bepaal zelf wie hier binnenkomt en
    waar ik heen zou willen gaan ,dus een aantal mensen zijn hier niet welkom en dat blijft zo
    als je op het leed en verdriet van een ander moet teren en daar je eigen leven rijker van maakt >:(kwaaier ken je mij niet krijgen:mad:

event schiet nu lekker op

Farmlief :inlove: kus breng en koffie

het is grijs en grauw weer niets aan

14. harm-jan70

*Koffie in de puinhopen van de keuken zoeken doet* -.-

.-Ard1970-, snietje1, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi....net een heel verhaal gemaakt doet mijn enternet het niet dus hele verhaal weer weg tttsss ga niet nog een keer doen...
    kwam er op neer dat het hier koud en nat is en dat van de familie tja....ik zwijg....
    nog wel even dit:

vrienden zijn net sterren, je ziet ze niet altijd....maar je weet dat ze achter je staan...;)

16. HofvanDromen

*komt heel zachtjes zingend voorbij huppelen*

....Ben op een Roze-Kraai aan het hopen...Wie wil mijn spullen kopen...

..Hofje zou zo blij zijn...zij vind Roze-Stallen fijn..

...Daarna is zij weer bankroet...

..Maar wel vol Roze-Gloed...

..tralallala..

.-Ard1970-, snietje1, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

popje4 Levende forumlegende

zing eff mee......hofdame is zo blij....met een roze stal er bij...
    wie o wie helpt haar daar.... dan is hofdame snel weer klaar...;)

een roze kraai dat moet het zijn want dat vind ze heel erg FIJN!!!
    zo eff een Picasso paard gekocht wou ik al heel lang koste wat maar dan heb je ook wat.....

18. harm-jan70

Wat een BD wordt er hierboven over de balk gesmeten! :eek:

*Er even van gaan liggen en bijkomen moet *​

popje4, miepje40, .-Ard1970- en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

pop...een picasso paard gekocht:eek: ...dat doet maar:wuerg:xD

getver.... ken die 2 kraaien nog steeds niet kopen..:cry:nog 2 honderd duizend BD dan heb ik net aan genoeg..:oops:
    en dan geloof ik 10 hele BDtjes over.....8)
    Was je al bijgekomen HJ..ken je meteen weer gaan liggenxD

Zul je straks zien...heb Hofje net genoeg BD...kraaien foetsiexD:cry:

EDIT:...oooohhhwww nog 58 duizend BD...en ik neem de kraaien meee...
    en heb ik een lege portemonneeeeeeeeeeee:wuerg:

20. harm-jan70

Hofje je kunt het cadeautje nog verkopen...xD

Btw..het is besmettelijk, dat uitgeven van jullie. Heb ik daar zomaar ineens 15 miljoen uitgegeven om een koekkoekding uit de coop af te kopen...:eek: