-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Zo, in navolging van Dutch ook maar wat fokdieren verkocht, (Labo's en Mummies) Van de winst, ander fokdieren gekocht, deze in de questen gesmeten. De gewonnen tickets in de molen versleten, de gewonnen fokdieren weer vermalen tot hogere fokdieren. Deze half om half verkocht, in de quest gesmeten.
    Alle gewonnen sterren in de boom opgehangen. (boom bijna vol, op 2 vakjes van de bakkerboost na) maar ja die staat al in level 5. Kortom ik had het druk...

Eigenlijk wil ik best een secretaresse, zo eentje met heur haar in de knot, en op hoge hakken uiteraard (dat is een pre) dat ze dan zo spontaan los gooit...en dan........
    o_Oh....Miep notuleert wel zegt ze..en agendeert...-.-

Oja ik heb nog 5 miljoen winst over... Hmm wat zal ik daar eens mee gaan doen..xD

Laatste bewerkt: 3 Maart 2016
    popje4, sanne1000, snietje1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Ard tomatensoep is toch prima er gaat niets boven zelf gemaakte soep ;)

Hofje :inlove:ik wil er ook nog wel een zwaan bij :p

zal kijken of ik nog wat punten uit de bios kan peuren om morgen een das te proberen te versieren xD

miepje40, popje4, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

*veegt zweet van voorhoofd enzo enzo af* ....pppfff ...dacht iets met een ooievaar...:wuerg:

Een das versieren:eek:...das dan weer een beetje jammer:oops::cry:

Kon ik toch bijna een roze-kraai stal bouwen...kom 1.5 miljoen te kort:(

gaat maar aan de kokkerel....-.-

miepje40, popje4, leni1955 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond :)

Hier zijn de gewassen klaar, toch fijn af en toe een dagje vrij ! Nu nog een zooi spoken versieren....

Ard en Hof, heel bekend, als je iets mankeert, doen mensen vaak (zeker familie) of ze luisteren en vervolgens denken ze dat alles bij het oude kan blijven o_O Als ze er dan achter komen dat het niet bij het oude KAN blijven, krijg je een zooi onbegrip en vaak worden mensen boos.... Ik ben daar heel simpel in; als je het niet wil en kan begrijpen: jou probleem, niet die van ons... Je kan eigenlijk beter een arm missen, dan begrijpen mensen dat je geen hand kan geven, maar als het niet te zien is aan de buitenkant, pppffff

miepje40, popje4, suuske1960 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

Het (kunnen en of willen) inleven in een persoon is er vaak niet bij. Het eigen Ego van de mensen zit daarbij vaak in de weg.
    Als ze zelf dan iets mankeren...nou..nou...nou..dan mag heel de wereld het weten, tot aan de willekeurige passant op de parkeerplaats.

6. snietje1

Klopt HJ !!!!

ps mail

7. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Snietje je hebt helemaal gelijk maar ach het blijft soms wel familie he.
    Ik weet dat als ik ver moet lopen (meer dan 200 meter) ik een wandelstok moet gebruiken. Klaar het is zo (ook al duurt het wel even voor je gewend bent.) Hebben we een dagje uit met de familie zegt mijn schoonzus, kan je niet zonder stok, want de mensen kijken nu naar ons.
    Gek he maar dat dagje uit was na 5 minuten voorbij.

Tuurlijk smaakt de soep mij ook Dutch. Maar eigenlijk hoor ik vandaag patat te eten want onze club gaat zo winnen van AZ. Fijne wedstrijd alvast. (iets met 9 keer geen patat gegeten...)

miepje40, popje4, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

Ard (9 x) xDxD

Geloof wel dat ik in jouw geval de wandelstok (na opmerking van schone zus) op ander wijze had gebruikt dan enkel als wandelstok. Dan wel met de woorden erbij van: Moeder zei het al: wie niet wil luisteren, die moet het maar voelen

miepje40, popje4, omaatje75 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Snietje, HJ....klopt allemaal....jammer genoeg..
    Veel mensen hebben inderdaad geen begrip (meer)
    Ard...wha ik dacht en hoefde het niet meer te schrijven...bijna hetzelfde als wat HJ schrijft...hij was weer snellerxD
    Veel plezier met voetbal kijken...

Hofje gaat lekker op de bank...straks nog even verhaal lezen..komt toch wel vandaag:wuerg:
    Slaap Lekker Allemaal....Met Mooie Dromen:inlove:

10. vivianne89l

vivianne89l Regelmatige auteur

slaap lekker iedereen
    en veel plezier met voetbal kijken hier ga ik ook eens lekker op de bank hangen lekker met de hond samen xD

miepje40, popje4, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Mijn vrouw is een VN soldaat. Die kent me en mijn korte lontje op dat moment dus die heeft gelijk gezegd meekomen Ard

Je wordt op je wenken bediend het staat er al.

miepje40, popje4, -Coco1968- en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Wat een luxe:inlove:...ff snel lezen;)

13. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Ik ben snel want ik wil op tijd klaar zijn voor de voetbal.

miepje40, popje4, suuske1960 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. harm-jan70

Jee Ard. wat heb jij een verstandige vrouw! xD

Lijkt wel wat op mijn Arabisch ex lief.. Tot we dan weer thuis waren...nou nou..nou...-.-

miepje40, popje4, sanne1000 en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Ard, ik ben minder "begripvol" en geduldig als je vrouw......ik was ook gegaan (met een andere opmerking naar haar toe) en ik was de volgende dag persoonlijk langs gekomen om even bij te praten......(heb ik al regelmatig gedaan) Helpt het niet, dan was dat de laatste keer...even goede vrienden...

16. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Ik moet ook zeggen dat ik alleen nog maar het hoognodige tegen haar zeg en als het kan zelfs dat niet.

17. stien56

stien56 Alwetend orakel

Dat onbegrip............ ach ja - meestal haal ik mijn schouders op maar soms................

Wat ik dan wel weer humor vind - als ik met de auto boodschapjes ga doen hier in het winkelcentrum (omdat het op de andere manier even niet lukt of kan), heb ik geen rollator mee - ga ik echter lopend, wel - je ziet/voelt de mensen in de winkels denken:D

Net als een opmerking als - goh mevrouw u (jawel, u) loopt aardig door :D - ja, lopen lukt (meestal) wel, maar dat evenwicht..............

Ach, het is zoals het is en verder........... jammer dan!

18. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Ard ben helaas ook bekend met dat soort fenomenen het spreekwoord luid niet voor niets
    " van je familie moet je het hebben "

maar een fijne goede wedstrijd dan heb ik hem ook ;)
    eehhh hebbie je tenue aan?
    ik heb vorig jaar op mijn verjaardag het hotelpak gekregen dus die heb ik aanxD
    maar ik ben niet bijgelovig hoorxDxD

19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Helaas heb ik dezelfde ervaringen en erger nog zelfs mijn moeder heeft daar last van (begrijp mijn vader dus steeds beter), zelf overal over klagen en bij mij nooit iets vragen en ja, ik vind dat soms best wel verdrietig.
    Andere mensen heb ik inmiddels geen boodschap meer aan. Ga lekker mijn gangetje en ze denken maar wat ze willen.

Ard, je maakt het wel bont in het verhaal hoor, spannend.....

Wil ik mijn mest verkopen voor rond de 500 bd gooi ik het op het veld, verkeerde knopje.:cry::cry:

20. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Ik heb mijn speciale rood-witte ondergoed aan getrokken. Zit met een sjaal om. Kan niet mis gaan...

Moet lukken zo. Het is nog niet klaar. Alles moet nog bij elkaar komen.

miepje40, popje4, leni1955 en 7 anderen vinden dit leuk.