-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

HofvanDromen, suuske1960, snietje1 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Zou je dat nu wel aan mij overlaten... Voor je het weet zit je op vakantie in tralieland.!:oops:

3. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

HJ Multitasken? Dus je wil zoenen met de ooievaar om roze envelop te krijgen die je op de schuur plakt zodat je door de deur van de babbelbox gaat om er voor te zorgen dat je 21.000 BD krijgt van Bigpoint om de glazenwasser daarna de belastingdienst te laten bellen omdat de scheurkaleander van de Chinees bij Miep op het toilet hangt?
    Dat kan ik niet volgen hoor dan moet je minimaal de MTS (Multi Task School) hebben gedaan

4. harm-jan70

xDxD

'k geloof dat ik de deur maar is verder ga schuren... Dat lukt nog wel, denk ik.

5. miepje40

miepje40 Forum-overlever

HJ koffie!!!!!!!
    :inlove:xD

6. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Schiet hij weer uit met zijn schuurmachine.. Roep nu wat rustiger!! xD

7. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

o_O nou nee laat maar dat is idd geen prettig vooruitzicht :cry:

dan blijf ik liever thuis zit hier wel voor het raam maar zonder tralies die bederven het uitzicht xD

HofvanDromen, suuske1960, snietje1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. harm-jan70

:eek:

Hé Miep, nu is de koffie over de aangifte heen!
    Jammer dat het een digitale aangifte is..

Kom er niet uit, kan er wel van op vakantie, maar dan moet ik daarna nog alles zelf betalen. Dat moet toch beter kunnen.​

HofvanDromen, stien56, suuske1960 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

popje4 Levende forumlegende

suc6 HJ dat kun je wel gebruiken geloof ik.....bij mij komt het neer op [​IMG] geloof ik moet ook nog maar eens rekenen wie weet.....

HofvanDromen, miepje40, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Fijn dan, koffie op je laptop....
    Krijg ik dit soort beelden bij

HofvanDromen, miepje40, stien56 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. harm-jan70

xDxD Dan wordt het een vakantie naar balkonia.

Nah...de vakantie is eruit, de huurwagen is er ook net uitgeperst, nu is de sinaasappel leeg vrees ik...

Anders kom ik vast niet meer door de keuring meer heen denk ik... Voor ik het weet moet ik dan zo: 8) over straat, en kom ik de grens niet meer over! Dan word het vast het terug naar af, of eerst betalen dan doorgaan..

Is mij alleen eens eerder overkomen, een gevalletje van vergeten aangifte te doen van cash geld bij de douane.. 'k ging ineens een stuk lichter en :cry: de grens over...

.-Ard1970-, miepje40, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. ergo8

ergo8 Forum-expert

weet ook iemand waarom de slot van een spookkamer niet los gaat?:mad:

HofvanDromen, .-Ard1970-, miepje40 en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. harm-jan70

Heb je de juiste route gevolgd Ergo?

Als je op een spook gaat staan, kan je zien welke kamers je mogelijk nog vrij moet spelen, voor je het spook kan verwijderen. Let ook op de deuren, valluiken, en muren.

HofvanDromen, .-Ard1970-, miepje40 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Er schijnen ook valkuilen te zijn....-.-

HofvanDromen, .-Ard1970-, miepje40 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. ergo8

ergo8 Forum-expert

wat zijn dan valkuilen? ik ben bij tien er in gegaan en heb verschijdene open maar al klik ik dan op een spook slot blijft dicht.en ik heb al 2 vallen van dat konijn.

16. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Ergo, de valkuilen zijn er niet echt.... :oops:

Als je batterijen hebt geleverd en je bent er bij 10 in gegaan, dan moet je al een paar kamers kunnen leveren..... Anders misschien eens opnieuw inloggen....

17. Oldwief

Oldwief Grote forummeester

Nee, je zult maar melden dat je zo'n 2,5 miljoen bezit, terwijl dat je boerenduiten zijn... xD

HofvanDromen, .-Ard1970-, miepje40 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

popje4 Levende forumlegende

waar kletsen die dames toch over??? in je baner dan he dat vingertje.....xD
    das niet fijn oldwief geloof mij.....heb ooit eens lang geleden een aanslag van de belasting gekregen omdat ik ergens een ton of wat had staan....nou echt niet maar ga dat maar eens bewijzen.....vooral als iemand op jou naam een rekening heeft tja wel jammer hoor ben helaas niet zo rijk.
    kleine waarschuwing hier ....kreeg een mail van mijn ict er.....let op er is een virus actief die je binnen haalt via de mail (zo'n verstopt paard je weet wel) het lijkt of het gaat om een factuur.....als je die open maakt word er gevraagd om macro's in te schakelen NIET doen dan heb je hem binnen en vreet dit virus je bestanden op.....die je dan zo genaamd weer terug kunt kopen met een "sleutel"
    vervolgens krijg je niks maar je geld is operdepop.....weg foetsie....het herstellen van je bestanden is erg moeilijk dus......

Oldwief, HofvanDromen, .-Ard1970- en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

o_Oh dat is het gijzelings virus (ransomware). Dure grap..Als je erin trapt. :p

Oldwief, HofvanDromen, .-Ard1970- en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. vivianne89l

vivianne89l Regelmatige auteur

Goedemiddag...
    hier me hoofd maar even uit de sop emmers gehaald ,,, wat een gedoe ook altijd weer
    man lief om de boodschappen gevraagd en nu maar eens lekker achter over op me boerderijtje bezig...:music:
    kwam ik vandaag op me werk´boerderij´blijkt hebben we de eerste 2 geitjes te hebben :inlove:
    een jongen en een meisje eerlijk verdeeldxD

Oldwief, HofvanDromen, .-Ard1970- en 8 anderen vinden dit leuk.