de pijlen

Discussie in 'Help archief' gestart door ernavanessen, 10 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ernavanessen

ernavanessen Forumleerling

Ik heb de werkplaats voor de zreilmakerij staan. Echter deze geeft geen pijlen af. Het toch zo dat hij iedere 3.5 bij legen van de stal een peil af moet geven helaas hij doet het niet. What a mess. meer mensen die hier last van hebben ????

2. vinc05

vinc05 Forum freak

Erna.

Als je de definitieve werkplaats van de mol erop hebt staan(Daar hebben we er 3 van gekregen als beloning van het huidige event)
    dan duurt het met mollenvoer en 2 mollen en water volgens mij 15.30 uur voor er een molenwiek geoogst kan worden.
    Staat trouwens bij het voeren dat er mollenvoer ingaat dat weet ik dus niet maar weet wel dat er 2 mollen ingaan en dat staat er niet bij op de voederring.

3. ernavanessen

ernavanessen Forumleerling

ik heb maar 1 stal en geen 3 gekregen die ene heb ik gekocht onder de mol zoals aan stond gegevren. maar pijlen ho maar

4. langeveentje

langeveentje Doorzetter

dit is nog eens vervelend hoop maar dat ze je snel de anderen ook geven

5. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Daar kun je er nog 2 maken in de werkplaats.... Bij lvl 2 heb je 3 blauwdrukken gekregen en hier kun je 3 leerling zeilmakerijen mee bouwen. Zoals ik jou bericht lees heb je er maar 1 gebouwd
    staat er echt geen molenwiek bij je produkten ???

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het gaat om een molenwiek en niet om een pijl.
    Deze komt in je schuur te staan onder producten totdat je er inlevert.

Je hebt drie blauwdrukken gekregen en om het event te voltooien heb je ook 3 leerling-zeilmakerijen nodig dus je kunt die maar beter ineens bouwen en gebruiken.

Als je werkplaats het niet doet is dat een technisch probleem wat je kunt melden in die sectie van het forum. In dit geval echter doet de werkplaats het wel gewoon hoor.

Een volgende keer je vraag graag stellen in het verzameldraadje van het event want daar kijken we eerst als er problemen lijken te zijn rondom een event.
    Daarmee houden we ook de sectie overzichtelijk.

7. hettie

hettie Junior expert

ik heb maar 2 zeilmakerijen gekregen ,heb wel 3 leerlingwerkplaatsen ingeleverd.wat nu?

8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Kijk maar eens op je wolkenrij van dit event. Daar vind je waarschijnlijk de 3e terug;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.