De paden van alchemie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 2 November 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Das heel vreemd want in de FAQ staat toch echt dit:
    Let op! Je hebt geen van de sieritems nodig voor de wolkenrij dus verzamel eerst genoeg dropitems voor de rij en geef pas daarna drops uit aan sieritems. ( in het geval dat je voorkeur uitgaat naar de wolkenrij)

    Wel een beetje jammer dit weer, ik ben op de overige velden(event) gewoon voorraad aan het opbouwen ik hoef die sieritems niet. THx BP Heb nu dus een aardige achterstand qua drops. :mad:

    Gelukkig ben ik al met de derde kleur bezig vanwege een oogstbonus, zou ik dat niet gehad hebben was ik aardig in de aap gelogeerd. Zal wel aan de drops komen hoop ik dan maar. :oops:
     
    Laatste bewerkt: 5 November 2021
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat is iets wat op het laatste moment veranderd is horen we net. Het spijt ons dat dat niet meteen duidelijk was.
     
  3. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Daar kunnen jullie ook niets aan doen, neem jullie ook niks kwalijk, maar het zou BP wel sieren dit soort wezenlijke veranderingen wel op tijd aan jullie door te geven. Dan hadden jullie ons eerder kunnen waarschuwen. Jammer :oops:

    Bij mij zal de schade wel meevallen denk ik zo maar diegene die net zoals ik speelde en geen oogstbonus had zal het nog moeilijk, zoniet onmogelijk worden.
     
  4. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Ben ik klaar met een kleur, ondertussen veel bloembollen gespaart door elke keer in de molen te zetten achter langdurend supervoer. Ik denk even de gewassen draaien. Zet ik de verkeerde kleur aan :cry::mad:. Niet echt slim. :oops: Alle bollen op. Nu wachten tot er weer 5 beschikbaar zijn. Dan weer verder.
     
  5. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Heb ik ook ooit eens gedaan, misschien een tip, helaas wel achteraf. Ik heb er nu altijd 2 achter de supervoer staan de eerste met het totaal aantal gespaard en de 2e de laatste 5. die breek ik als eerste af en maak daar gewas mee. Stel ik doe het fout heb ik altijd nog een reserve. Succes gewenst verder. ;)
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  6. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    hier ook en keer die fout gemaakt en 1 seconde voor het molenproduct daar was niet meer tegen te klikken.
    Maar goed hier nu met de laatste kleur bezig en bij ons 1160 DI
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat laatste zal wel loslopen. Gewoon lange gewassen zetten op de velden die je niet gebruikt voor eventgewas, en dan op de farm liefst veredelde anjers of zo, op baha lablab met tikimasker en op het griezelveld akelige eierplanten. Op die manier heb ik nu al ruim 2/3 van de benodigde hoeveelheid DI bij elkaar en zo strak heb ik niet geoogst want ik moest gewoon werken. En nee, een leger howies heb ik ook al niet xD

    Stand van het event hier: ik heb het eerste rondje (baha) af, en zojuist een oogstbonus gedraaid dus het tweede rondje (griezel) draai ik er vanavond nog even door met wat SM. Over de DI maak ik me zoals al aangegeven helemaal geen zorgen.
     
  8. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Daarom zeg ik ook als je gespeeld heb als ik, op de overige event-velden, korte gewassen om voorraad aan te vullen. Had oogstbonus dus dan zijn lange gewassen niet echt slim. Heb je geen oogstbonus en een sloot aan supermest, suzimest of veredelde anjers, niet iedereen heeft die, ga je het toch echt moeilijk krijgen met 1830 drops. Zeker als je vandaag te horen krijgt dat je 1830 drops voor die rij nodig hebt. Maar zoals ik al zei ik ga t wel halen denk ik. Denk/hoop dat er niet veel zijn die zoals mij gespeeld hebben.
     
  9. Ik heb paars voltooid en de sleutel gekregen nu voor groen gekozen maar kan geen zaadjes in de molen maken.... wat doe ik verkeerd?
     
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik draai nooit een oogstbonus..wat ik veel erger vind is dat je bij een partydraai 2 sterretjes krijgt.....:oops:
     
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Even wachten tot je weer 5 bloembollen hebt?:music:
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  12. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    Goedemorgen, hier zijn beide events klaar en nee geen oogstbonus dit keer, wel aan het begin een jack ingezet. (uit de piccolo gekregen)
    Succes allemaal, ik vond het een leuk event.:D
     
  13. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Hier de laatste oogst op Baha staan dan verder voor de DI..
    Vannacht maar wat lang gewas erop dan gaat dat wel lukken heb er nu 1570 klaarstaan.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Vanmorgen draaide ik bovenop die 100% nog eens een 200%, dus die gewassen had ik een paar uur later al bij elkaar. En de laatste DI kwamen zojuist van de lablab dus ik ben alweer klaar xD
     
    -matthias1952- en janniekwak vinden dit leuk.
    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Thnx! Ja ben er inmiddels achter

    Ik ga het niet halen! Heb alleen paars nog maar binnen. Nu net groen bezig maar t schiet niet echt op....:-(
     
    Laatst bewerkt door moderator: 7 November 2021
  15. Lieve

    Lieve Halfgod

    De sieritems overwinningsdansje, niet altijd gelijk en mysterieuze kunsten weet iemand op welke velden die kunnen
    meestal komt er een verbodsbord over
     
  16. fairie

    fairie Commandant van het forum

  17. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    je moet wel eerst de sier items nemen voordat je de wolkenrij kan pakken
    dus dan moet ik nog drop items sparen we hebben nog tijd daarvoor.
    heb toch alles binnen sier items en wolkenrij.
    voor wie nog bezig is succes
     
    Laatste bewerkt: 7 November 2021
  18. Lieve

    Lieve Halfgod

  19. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik kon ook niets vinden bij de nieuwere, toen maar op naam gezocht van het 1e item en kwam ik dus hier op uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.