de nieuwe wolkenrijen

Discussie in 'Help archief' gestart door dorinegianni73, 26 Januari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorinegianni73

    dorinegianni73 Gelegenheidsauteur

    hallo, ik zit met een probleempje, van de nieuwe olkenrijen zijn er een paar items die reeds op een andere rij staan, is er een mogelijkheid om die te verplaatsen?
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als de wolkenrij klaar is kan je ze eraf halen
     
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    niet eerst oogsten! want dan moet je weer wachten tot die klaar is.
     
    riekje111 vindt dit leuk.
  4. jopiem

    jopiem Forumbeginner

    een vraagje: heb 3 nieuwe wolkenrijen t.w. verjaardagsbal, verjaardagspartijtje, verjaardagskaars. Maar waar vind ik : wolkenrij verjaardagscadeautje???????
     
  5. Yolanda64

    Yolanda64 Forumleerling

    Hoi, gisteren niet gezien dat je een cadeau kon claimen. Kan ik die alsnog ontvangen?
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De wolkenrijen verjaardagscadeautje zijn van vorig jaar. Als je die hebt verjaardagscadeau intillen bij het zoekvenster en dan komen ze tevoorschijn.

    Dat kon alleen gister. Er zijn nog wel bonuscodes als je die nog niet hebt opgehaald
     
  7. Jokuh

    Jokuh Forumleerling

    Ik zou graag willen weten hoe je ze er af kan halen, want ik heb hetzelfde probleem
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als de wolk klaar is dan niet oogsten maar op het item klikken wat je eraf wilt halen. Dan verschijnt er een hamertje. Daar klik je op en dan is hij eraf . Daar na kan je als het geen verplicht item is er iets anders opzetten en de rij oogsten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.