De molen doet het niet

Discussie in 'Help archief' gestart door Jokertje_, 4 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Mijn molen draait geen voer hoewel alles op voorraad is en ook geen speentjes terwijl er ook rubber op voorraad is. De molen staat gewoon stil als die is gestart. Hebben hier meer mensen last van??

Vreemd, als ik van veld verwissel van de hoofdweide naar WW draait de molen wel

Aanvulling: de molen blijft staan op 9:34 min. Ik draai 1 speentje en die is nog steeds niet klaar. Mijn molen doet er 13.30 over om er 1 te draaien. dus het klopt niet

Laatste bewerkt: 4 Februari 2015
  2. klasien

klasien Actieve auteur

Mijn molen draait wel alleen geeft hij geen aantallen aan

3. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik heb de pc opnieuw gestart en speel nu in Chrome ik weet niet of het daar aan ligt

4. mar5656

mar5656 Forumleerling

Hier erg veel problemen met met veranderen van veld,steeds resetten, als ik 1 dier aan klik in de fokstal geeft die er 2 zo ook met parfum, Veel laad bloemen ,word er niet goed van.Alles al gedaan cookes enz. maar niets werkt!!Meer mensen last van??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.