De laatste post 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by -_Moira_-, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Echt Stien ?
     
    harm-jan70 likes this.
  2. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Ja zeker
     
    harm-jan70 likes this.
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Oh, jammer
     
    harm-jan70 likes this.
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    slaap lekker iedereen
     
  5. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Gefeliciteerd HJ!
    Dat punt, daar mag je nog even over dromen...
     
    harm-jan70 likes this.
  6. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    *Dromen doet* :inlove:
     
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    *Fiets starten doet*
     
    Last edited: Jan 31, 2020
    harm-jan70 likes this.
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Niet te snel hoor.
     
    harm-jan70 likes this.
  9. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goede late middag
     
    harm-jan70 likes this.
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Weekend !!!!!!!!!!!!

    Fietsen niet snel Venus ??? het moet wel opschieten bij mij 8)
     
    harm-jan70 likes this.
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Oke is goed als je het maar niet op de skipiste doet , daar kan je beter glijden.
     
    harm-jan70 likes this.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik kom nooit op skipistes, ik haat sneeuw en ijzel -.-
     
    harm-jan70 likes this.
  13. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Zo de punt gaat mee naar bed.
     
  14. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Die is met jou mee gegaan naar bed, maar stond met mij weer op.xD
     
    harm-jan70 and snietje1 like this.
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Die van mij wordt weggepoetst
     
    harm-jan70 likes this.
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Die van mij is nog steeds niet aangekomen.
     
    harm-jan70 likes this.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik heb er ook maar 4 :music:
     
    harm-jan70 likes this.
  18. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Nadeel van uitslapen? Haasten voor de middagdut! xD
     
    harm-jan70 likes this.
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Uitslapen ga ik morgenochtend toch wel doen:wuerg::cry:Hoop ik
     
    harm-jan70 likes this.
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Heb ik vanmorgen al gedaan, tot half 7 :)
     
    harm-jan70 likes this.