De laatste post 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by -_Moira_-, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. Wofrij

    Wofrij Teller

    Ik wacht het af!
    Dat zie je toch helemaal verkeerd; er is er maar 1 die ervoor in aanmerking komt. En diegene ben ik!
     
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    En ik ben heel erg links.

    Dank je Raycko, ook beter laat dan nooit.xD
     
  3. Wofrij

    Wofrij Teller

    Doe dat dan hier ook. :eek:xD
     
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik blijf gewoon in het midden....Het midden is dit:
    [​IMG]
     
  5. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Morgen kerstpakket ophalen op het werk, met drank & hapjes!
     
  6. Wofrij

    Wofrij Teller

    Morgen is op zoek naar kerstboom. Helaas is het er niet van gekomen om zelf een kerstboom uit het bos te halen. Volgend jaar maar weer.
     
  7. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Vandaag (of eigenlijk alweer gisteren) kerstpakket opgehaald (alleen maar snoep en koek, dus daar ga ik buren maar gelukkig mee maken). En afscheid genomen op mijn werk. Mooie plant met allemaal lieve kaartjes van collega's gekregen. Opvallend vond ik dat je pas weet hoe geliefd je bent als je weg gaat :) Daarna met collega's hapje gaan eten, erg gezellig. Dus nu lekker vakantie tot januari en solliciteren. Straks lekker uitslapen :) Goede nacht allemaal, slaap lekker en droom mooi!
     
  8. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    [​IMG]
    heel lief miauwtje (zeker geen gekrijs) voor onze Wofrij. Gefeliciteerd met je level-up!!
     
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, Wof, feli met je level up !
     
  10. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Wof, gefeliciteerd met je level up, op naar de 100.:)
     
  11. Wofrij

    Wofrij Teller

    Wat een gezellige drukte op mijn boerderij vanmorgen. Vast overwerkuren voor de verkeersleiding, maar alles is zonder vliegtuigongelukken en uilenleed gebeurd. Daarvoor mijn oprechte dank dat een ieder zijn/haar uil en vliegtuig goed heeft geinstrueerd en tevens lieve woorden heeft meegestuurd. Tevens blij met de extra ambachtsproducten die mij zijn toebedeeld! o_Ok die zijn in goede orde ontvangen en zullen zo goed mogelijk ingezet gaan worden!:D
     
    stien56 likes this.
  12. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    [​IMG] Wof!
    Goedemiddag allemaal!
    Fijne dag!
     
  13. boskat52

    boskat52 Forummeester

    Wofje gefeliciteerd met levelen en dank voor de puntjes.
    [​IMG]
     
  14. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ah, te schattig!! En wat blijft ze jong hè?xD
     
    Wofrij likes this.
  15. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Dat blote buikje <3!

    Voor alle gelevelden de laatste week: alsnog feli en plezier met het wegspelen van alle EP's!
     
  16. Wofrij

    Wofrij Teller

    Ben ik dan weer. Eenzame Moira hier.
     
  17. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ik vond (!) het erg prettig!
     
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dan speel ik wel Remi....
     
  19. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Op dit tijdstip? Nee dat gaat je niet lukken nog...
     
  20. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ach ja, altijd die verleden tijd.................zo jammer................
    Nu de tegenwoordige tijd....MIJN LP