De laatste post 2014-08-25

Discussion in 'Overig archief' started by -_Moira_-, Aug 25, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ik zei toch dat als het nee was je niet moest reageren!>:(
     
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik doe altijd leuke dingen zoals poetsen, werken, kerstcadeautjes kopen en meer van dat soort dingen...:music:
     
    Last edited: Dec 15, 2014
    BaukeS likes this.
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Oeps, even vergeten Bauke, zal het niet meer doen.xD
     
    Last edited: Dec 16, 2014
  4. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    dat is nou te laat
     
  5. Wofrij

    Wofrij Teller

    Da's waar Bauke, da's niet meer vandaag.
    Oh Leni, toch dement dan?
     
  6. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    nee eerder oost-indisch blind
     
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    of oost Indische inkt ???
     
  8. Wofrij

    Wofrij Teller

    Vandaag dus geen taxi gebeld om je naar je auto te brengen op de hoek van de straat, maar zelf gelopen? Knap hoor Leni!
     
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Wof !!!-.-o_O:sleepy:
     
  10. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    nee, ze leest alleen niet wat ze niet wil lezen, ze schrijft dat niet.
    ze is eerder oost-indisch analfabeet
     
  11. Wofrij

    Wofrij Teller

    Ja?!
     
  12. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    dat was iets te ...
     
  13. Wofrij

    Wofrij Teller

    Oh, maar ik had het tegen Leni. En die weet wie het zegt xD.
     
  14. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ja, kennis gemaakt met mijn huisarts, op mijn kop gekregen bij de apotheek ;)
    Maar nu braaf aan een regiment medicatie...En maar hopen dat die nare hoest weggaat...( en ik weer gewoon de trap op kan ..) Nee, geen ouderdom!
     
  15. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ik zou je bijna uit medelijden een hele dag laten staan, maar bijna is niet helemaal
     
  16. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    klopt.Leni heeft een brede rug.................eh, figuurlijk hoor:)
    enne die rekening Wofje is er niet. Ik ben nog ouderwets; heb t geld in een oude sok onder de matras aan het voeteneind. En nee, geen zweetvoeten, plas niet in bed en zweterige lakens worden snel verschoondxD

    @ Moira; beterschap meisje;)
    En last but not least; de LP
     
  17. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    [​IMG] Leni met je level up! [​IMG] Moira!
    Zie hier weer mooie banners voorbij komen :)

    En jawel hoor het is weer dinsdag!
    Zal nog geen goedemorgen zeggen, maar voor nu wel: Welterusten allemaal!
    [​IMG]
    Hebben jullie dat nu ook... Iedere keer als ik op de farm met het landkaartbordje en ik klik op iets met sneeuw...
    Moet ik toch denken aan dat liedje: Don't eat that yellow snow ;) Lol :)
     
    stien56 likes this.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, we mogen weer......
     
  19. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Yep, naar bed! :p
     
  20. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Lol Moira :)
    Goedemorgen allemaal!
    Fijne dag!