De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Geel is niet roze hè?

Sniet las ik elders dat u verjaard bent pas? Nog wel gefeliciteerd! (Gezien de leeftijd is U wel op zijn plaats )

boskat52 vindt dit leuk.
  2. BaukeS

BaukeS Halfgod

rood is ook niet roze, maar ik hoop met mijn geitenmelkstal rood toch wel wat leuks te krijgen

boskat52 vindt dit leuk.
  3. -_Moira_-

Je hebt geen geitenmelkboom?

boskat52 vindt dit leuk.
  4. Wofrij

Wofrij Teller

OK, schuif dan maar alles naar mij door wat ik nog niet heb. Ik zal tzt een lijst opgeven. Maar in iedergeval wel nodig: Wolf, Egel, Haan en Kikker. De bomen moet ik nog effen uitzoeken.
    Leni helaas maar 1 ooievaar dus kan ik niet geven. Het kippenhok, beverwerkplaats en de veelgezochte kippenbroedplaats en indien echt gewenst een angorawerkplaats maar ook een gewone appelboom heb ik voor de weggeef, als ik tenminste voldoende machtigingsformulieren van grote punt krijg, da's altijd het punt natuurlijk. Indien iets anders gewenst dan kan ik altijd kijken of er nog via anderen wat te regelen valt. Dol op driehoeks of meerdere verhoudingen die elkaar kunnen helpen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! :)

Uh dat laatste geldt uiteraard niet voor het zijn op de LP!xD

boskat52 vindt dit leuk.
  5. BaukeS

BaukeS Halfgod

niet meer, ik had de quest af en heb hem toen voor een heel erg leuke berenstal gruild.
    ik heb nu de quest nog steeds af, maar laatst kreeg ik bij de koekoeken een rode geitenwerkplaats en die heb ik dus ook niet nodig

boskat52 vindt dit leuk.
  6. Wofrij

Wofrij Teller

Bauke, al heb je die geitenmelkquest af, dan nog is het handig om die ruim voldoende geitenmelk op voorraad te hebben en te houden. Ik heb eea aan eierenbomen, koemelkbomen en geitenmelkbomen staan. Heb ik het niet nodig dan verkoop je die producten en kun je wat je niet hebt aankopen. Een boom neemt ook niet veel ruimte in, dus minimaal 1 of 2 van die bomen is toch wel handig!

boskat52 vindt dit leuk.
  7. BaukeS

BaukeS Halfgod

ja, bomen wel, maar dat wist ik toen nog niet. bovendien, die berenstal is nuttiger. geitenmelk is op de markt namelijk nog geen 500bd per stuk. maar deze stal neemt wel ruimte in en die ruimte kan ik beter gebruiken, terwijl anderen met smart zitten te wachten op een rode geitenmelkstal

boskat52 vindt dit leuk.
  8. boskat52

boskat52 Forummeester

Bauke, geloof tante boskat en tante Wofrij, je hebt echt geitenmelk nodig bijv in de Bahami spa. Die heb je waarschijnlijk nog niet, maar het is handig van te voren een voorraadje op te bouwen, Vier geitenmelkbomen leveren meer op dan 1 werkplaats. Beren kun je misschien leuk verkopen maar verder heb je ze nergens voor nodig.
    En nu is de LP voor mij.

9. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik heb spa wel al, maarpas in level 1, voorlopig kan ik ook nog niet levelen, omdat ik voor die quest eerst tig keer moet levelen op bahamerama om de juiste gewassen te kunnen kopen, bovendien, voor de prijs die ik verdien voor bijvoorbeeld de beer, kan ik 2-3 getenmelk kopen. aangezien ik toch maar 1x per dag oogst maakt het tijdsverschil mij toch niet uit en heb ik dus liever die beer.

10. Wofrij

Wofrij Teller

Tja Bauke, zeker als je toch maar 1x per dag komt, misschien is dan 4 geitenmelkbomen beter dan 1 berenstal. Ik heb net bij mij op de markt gekeken: 1 beer kun je voor ong 1000 BD kopen. 1 geitenmelk is iets meer dan 500 BD. 1 boom levert 2 melk en kun je 4 neerzetten op 1 berenstal. Dus 1 beer tegen 8 melk is dus 1000 BD tegen 4000 BD als je het verkoopt! Dus verkoop 2 melk en je koopt er 1 beer voor terug. Tel uit je winst en je hebt ook nog sneller beren op voorraad dan dat je het zelf doet! ;)

En hoe verder je in het spel komt hoe handiger het is om van alles veel op voorraad te hebben. Dat veel is voor iedereen overigens verschillend, maar ik zal laag gaan zitten, 500 dieren van elk en 3000 van alle gewassen, en 500 van de producten. En dan heb ik het niet over de extra grote voorraden die je moet hebben bij de ambachten want dan maak er onderhand van alles maar 5 keer zoveel van (behalve de dieren misschien).
    Benut je ruimte dus zo goed mogelijk!

11. BaukeS

BaukeS Halfgod

ja, maar ik heb het niet over de bomen, ik heb het nu over een rode stal weet je nog. bovendien ik had het over de upgrade, de geitenmelkstal zelf denk ik nog over na

12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Als jullie bakkeleien over de geitenmelk dan neem ik de lp wel voor mijn rekening.xD

13. Wofrij

Wofrij Teller

Leni toch, foei! Heb ik eindelijk eens iemand die wat meer te vertellen heeft dan "hallo" en "het is gelukkig bijna weekend" en andere oninteressante opmerkingen ga jij er wederom met de LP vandoor!

14. nabejara

nabejara Forum-generaal

15. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Moira, dank je (denk ik) maar dat U kan je achterwege laten (mompel nu iets over snotneuzen en zo)

gele vleermuis Leni ???:eek:o_O (mompel nu iets over dementie en zo):p

16. -_Moira_-

Snotneus: check! ( yep alweer )

17. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Moira xDxD maar zo had ik het niet bedoeld hoor:oops:

18. Wofrij

Wofrij Teller

Draak ben je toch!

19. nabejara

nabejara Forum-generaal