De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Het mooie is : geen gewassen !

-matthias1952- vindt dit leuk.
  2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

we kunnen boeren zoals we het zelf willen. alleen van alles wat want je hebt de 3 soorten drops nodig voor elk voer.

3. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Alweer een drukke avonddienst achter de rug. Nu weer weekend ;)

4. snietje1

Lekker Moira, geniet ervan

5. -matthias1952-

geniet van de vakantie, het mooie weer en het gezelschap. fijne dag iedereen

6. snietje1

Nog 1 dagje, dan weekend xD

7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Geniet ervan Sniet en zoals ik heb begrepen blijft het mooi weer.

8. -_Moira_-

Vissenevent is al af.

9. -matthias1952-

hier ook de staak binnen maar ik blijf rustig doorvissen, er komen aardige cadeaus uit de kistjes.
    de munten die ik krijg gaan naar de voetbalwinkel. wat ik na zondag overhoud, dat weet ik nog niet wat ik daarmee doe.

10. -_Moira_-

Ik koop in de voetbalwinkel alleen partytickets. :) En het vliegend hertje heb ik daaruit gehaald.

11. leni1955

De wolkenrij is hier nog niet omdat ik begon met de luxe aas, niet heel handig, ben nu bij 36 dus schiet wel op.
    Munten nog niet gekregen bij het vissen maar er komen zeker mooie prijzen uit de kistjes en de drops komen vanzelf.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  12. -_Moira_-

Idd heerlijk event, gewoon je normale boerderij gewassen, dieren en bomen op het veld en dan nog een event uitspelen. Dit mag vaker zo. Bij voetbalvent kan ik straks laatste rode vlag maken, was niet zo slim bezig in het begin. Te laat door dat ik beter geen blauwe kon maken. Maar goed, ook nog op tijd behaald. Dan mag dat wel weer weg, vind dat voetballen eigenlijk geen bal aan.

13. leni1955

Het voetbal heb ik al even klaar maar vind er ook niets aan, zaai en oogst nog wel voor blauwe vlaggen.
    Vanmorgen even gezwommen met Amber, ze vind het nog niet echt leuk maar met 50% Jack Russel komt dit vast wel.;)

14. snietje1

Goedemorgen, poetstijd....

15. -matthias1952-

poetstijd was van 7.00 tot 14.00 ik heb de keuken van onder tot boven helemaal gesopt.
    blij dat het klaar was voor het te warm werd.

16. snietje1

Ik ben net klaar, nu lekker zitten :)

17. leni1955

Ik heb niks gesopt, veeeel beter.
    Wel een wespennest laten vernietigen en een heleboel geld armer, heel belangrijk.

18. snietje1

Jakkie Leni, een wespennest, dat is echt bbbrrr:wuerg:

19. -matthias1952-

wespen zijn erger dan bijen. ben er ook niet gelukkig mee.

20. -_Moira_-

Vanaf augustus dan maar binnen blijven Matthias. Ik heb naast de deur een lavendelstruik staan, vól hommels en bijen. Laatst hoorde ik kindjes langslopen: 'daar bel ik niet aan hoor, das te eng met die bijen!' Ik dacht mooi! Geen belletje leuren dus.