De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Dat gaat zeker lukken, ik nestel mijzelf straks lekker in het zonnetje met een boek. Heerlijk genieten!
     
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    zalig hé dat zonnetje
     
  3. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Heerlijk! Zelfs eea voor school gedaan in het zonnetje én mijn ramen gelapt ( dat was hard nodig, maar veel eer van werk )
     
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goed bezig Moira.
    Ik ben naar het tuincentrum geweest en op de plek van de zieke Kerria 2 magnolia's geplant, heerlijk buiten.:inlove:
     
  5. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ik ben verhuisdozen aan het inpakken-.- Morgen weer.............................xD
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  6. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Wanneer ga je eruit Nabje en is er al iets anders in zicht?
     
  7. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Je moet iets Nab, ga ik morgen nog eea doorlezen voor de opleiding. o_Ok niet echt gezellige stof trouwens..
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Leni, welke ziekte had de Kerria ??? kan dat overgaan in de magnolia's ? Overigens die worden heel groot...:music:

    Nabje, verhuizen ????

    Moira, succes met je opleiding:)
     
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hoi, hoi. fijne zondag iedereen
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Heerlijk dit weer xD
     
  11. nabejara

    nabejara Forum-generaal

     
    snietje1 vindt dit leuk.
  12. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    't was fijn buiten
     
  13. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    De kerria kreeg bruine vlekken en het bleek een soort gezwel te zijn, er kon geen meer op dezelfde plek, jammer:cry:
    Of het in de magnolia komt hoop ik niet, is een ander soort plant en flink wat compost erbij gegooid en groot mag want dat kan op die plek, het zijn struiken en geen bomen.
     
    Laatste bewerkt: 9 April 2018
  14. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    succes met de magnolia's
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  15. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    daarom heeft de tuin in ons huis vnl betonnia'sxD
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  16. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Wel weer jammer voor de vlinders en de bijtjes, deze dieren hebben het heel moeilijk met al die betonnen tuinen:(
     
    nabejara en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hier veel bijtjes en vlinders en vogels in de tuin. wel weinig onderhoud. heb je ook niet nodig als je ouder wordt
     
  18. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik heb ook niet zoveel onderhoud aan de tuin behalve als er iets dood gaat, tja dan moet ik graven.:cry: en heel veel bijen en vlinders, een drukte van jewelste en heel leuk om naar te kijken.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  19. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Fijne avond
     
  20. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Slaap lekker voor straks!