De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    En wat heb je gegeten vanDijk ?
     
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Kippenkarbonade met sperziebonen en een schaaltje yoghurt toe. En niet te vergeten koffie (natuurlijk.)
     
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    ook lekker :)
     
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Yep, ik eet alleen maar dingen die ik lust (ook wel zo handig lijkt mij!:p:inlove::D;))
     
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Het is alleen jammer dat je dan nooit verder komt met je smaak dan is het heel beperkt. Er zijn zoveel lekkere dingen die je nooit geproefd heb, en het is de moeite waard. :)
     
  7. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Vroeger moest ik alles thuis eten (dus ook dingen die ik gewoon niet 'en nog steeds niet' lust(e),) dus waarom zou ik die dan nu wel moeten eten? En ik zei al eens eerder dat ik niet een alles eter ben.:(
     
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Het ligt er ook aan hoe je het klaarmaakt, kan net iets anders zijn waardoor dingen heel lekker worden... Ik bedoel het goed vanDijk;)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ik had sla met gebakken aardappels. Heb in de sla kipfilet gedaan, augurkjes, komkommer, tomaat, paprika, eitje en honing-mosterdressing. Nomnom! Morgen uit eten. o_Ok een fijn vooruitzicht.
     
  10. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik ben gewoon van het simpele koken zonder poespas. En smaken kunnen daarin verschillen.
     
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, het is weer tijd om de fiets te starten
     
  12. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Natte mogge.:eek::cry::p
     
  13. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Klopt - jakkie:wuerg:
     
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  15. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Tis koud! Straks met dekentje op de bank en leren. Leuk zo'n aankomende toets -.-
     
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ach ja, ik heb vrijdag een andere (soort van) toets, namelijk een sollicitatie gesprek. Na jaren van duimen draaien.

    S6 met studeren in ieder geval.
     
    Laatste bewerkt: 13 Maart 2018
  17. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Waarvoor solliciteer je? Succes in ieder geval!
    Toets is volgende week do pas, maar kennelijk komt de wijsheid toch met de jaren, want niet op het laatste moment begonnen deze keer ;) Was ik vroeger als jong meisje erg goed in.
     
  18. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Het is in eerste instantie voor dagbesteding bij een bedrijf, waarvan ik eigenlijk nog niet echt veel van weet, op internet wordt ik er nog niet veel wijzer over het bedrijf zelf. En als ik andere personen (waarvan ik een tip over deze instelling kreeg) mag geloven, zijn er meerdere mogelijkheden mogelijk.

    In ieder geval iets met dieren als ik de naam van de instelling mag geloven.

    Dus ik moet even afwachten hoe of wat. Bedrijven zijn daar wel vaker goed in om info via internet zo weinig mogelijk prijs te geven. 1 voordeel: Ik weet in ieder geval wel waar het is en ook hoe ik er moet komen.

    Thanks in ieder geval (zal het nodig hebben :oops:denk:oops::eek:;) ik.)
     
    Laatste bewerkt: 13 Maart 2018
  19. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Moira succes met leren.
    Van Dijk succes met solliciteren, ik heb het opgegeven.;)

    Ik ben weer terug van weggeweest, prachtig in het zonnetje in de sneeuw gezeten en het was zelfs warm, heerlijk.:D
     
    -matthias1952- en stien56 vinden dit leuk.
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Moira, leer ze !

    vanDijk, succes met de sollicitatie

    Voor Leni :
    [​IMG]

    Goedenavond allemaal
     
    Laatste bewerkt: 13 Maart 2018
    leni1955 vindt dit leuk.