De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    bij champagne drinken is er nooit sprake van zuipen, MatthiasxD Dat zou niet chique zijn-.- Maar toegegeven, het fruit hebben we even over het hoofd gezien:music:
     
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    leuk hoor. 't is maar dat het fruit overbleef dus .....
     
    nabejara vindt dit leuk.
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    weekend !
     
  5. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Voor de liefhebbers :[​IMG]
     
    nabejara vindt dit leuk.
  6. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Na gisteren met Nab die fles gedeeld te hebben, sla ik vandaag over Sniet ;)
     
    nabejara vindt dit leuk.
  7. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Truste all ;)hik;):p8). M'n dieren (op de boerderij) hebben iets te diep in het glaasje gekeken.:D:sleepy:xD
     
  8. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hoi snietje. bewaar je een glas voor mij. dan klink ik vanmiddag op jouw gezondheid.
     
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Voor Matthias:
    [​IMG]
    Proost !
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  12. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    dank je wel. gaat het al wat beter nu alle narigheid ?
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ja hoor Matthias, ik heb me erbij neergelegd dat mijn tanden moeten gebeuren, afspraken zijn gemaakt, het is even doorbijten;), maar hopelijk word ik dan geen tandloos zoogdier :wuerg: Verder moet ik nog een gesprek aangaan met mijn baas, maar die is er gewoon bijna nooit, en als hij er is : is ie druk in gesprek. Dus ik ga hem hopelijk as week laten struiken en vertellen dat ik klaar met hem ben. En mijn pillen ??? Wordt as week weer opgepikt, ga ik ook bij huisarts langs om de schildklier maar weer eens te controleren.
    Ach komt allemaal ooit wel goed, maar het is gewoon allemaal niet waarop je zit te wachten.
    Dank je :)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    fijne rustige avond iedereen. languit op de zetel voor mij. m'n man kiest wel wat er op tv komt.
     
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Veel plezier met kijken, maar waar hou jij van ?
     
  17. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Doorbijten gaat wat lastig zonder gebit Sniet.

    Ik ga de teckel legen en dan ter bedde. Ik wordt lichtelijk moe van al het gehoest tgv verkoudheid.
     
  18. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    :sleepy:Truste all.:sleepy:;)
     
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hoi snietje. ik ben niet zo'n tv-kijker. maar detectives kijk ik wel graag naar.
     
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hier kijken we ook zelden tv, wij kijken wel als het ons uitkomt.

    Moira, beterschap !