De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    En de sneeuw is gelukkig weg xD
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Avond all.
    En ik hoop die dit jaar (letterlijk) niet meer te zien.
     
  3. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Ik hoop met je mee - op naar de lente!
     
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Nou het ijs en de ijzel nog doorstaan de komende dagen.;)
     
  5. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Hopen dat die ellende wegblijft!
    Voor nu bedtijd. Sleep well.
     
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Heb er een hard hoofd in, het heeft (tot nu toe tenminste) de hele avond geregend hier.:(:eek::oops:
    Truste.
     
  7. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    einde verhaal............punt
     
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Het is nu gelukkig droog en rond de 3 graden :)
     
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    fijne dag iedereen
     
  10. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Het voelt zelf lente-achtig aan buiten. Heerlijk! Otje is lekker in de tuin aan het snuffelen.
     
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Middag all.

    Het is dat er een windje staat:eek:o_O buiten, anders zou ik bijna gaan denken dat het zomer:p;):D is.
     
  12. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Windje? Ik heb net bijna een uur gelopen met hare majesteit de worstin, ook nog langs een groot meer, amper wind gevoeld in het westen des lands. Nu met snothoofd op de bank met leerboeken...
     
  13. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Met vooral:eek:o_O de nadruk op dje. Wil niet daarmee zeggen dat het koud buiten was hoor:p;):D8)
     
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Kortom : het is koud....
     
  15. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    Huh?o_O Bij ons was het net voorjaar............:inlove:
     
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nabje, om 7 uur is het geen voorjaar en om 1700 uur ook niet. Kortom : Koud !!!!!
     
    nabejara vindt dit leuk.
  17. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Avond all.
    Donker hè (de 2018 versie van Koud hè!;):p:D)
     
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Tja mol spelen is normaal, ik wacht op licht in de duisternis om op en neer te fietsen
     
  19. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ken genoeg fietspaden in m'n woonplaats waar de (helaas:eek::eek::(>:() straatverlichting ver te zoeken is. En ik woon niet eens in een klein (boeren)dorp of zo.:oops:
     
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik ook niet vanDijk, maar de feiten liggen er, overigens zou ik heel blij worden van zonlicht, waarmee ik van en naar huis kan fietsen. We komen weer in de buurt (als ze van de klok afblijven)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.