De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Mijn idee Moira, een graag of 30 voldoet wel :inlove:
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Boven nul qua temperatuur ja, 30:sleepy:;):p graden is dan wel weer overdreven.
    Btw avond all (al is het al bijna middernacht.;):sleepy:)
     
  3. Raycko

    Raycko Actieve auteur

    Pffff... Voor mij is 30 graden echt veel te veel. Een graad of 18, 20 is voor mij genoeg om lekker in de tuin te prutsen of buiten een boek te lezen.
    ;)
     
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    voor mij graag 23 ° (of valt er niet te kiezen?)
     
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Nacht all.8);):p

    Als er maar niet in korte (denk in een aantal dagen) tijd een grote temperatuur verschil plaats vind, dan kan ik er nog mee leven.

    :sleepy:Truste all:sleepy:
     
  6. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Graag! Ben dol op de warmte! Maar voor de mensen die dat net ff teveel vinden, ik ben ook tevreden met 25 graden en een zonnetje hoor ;)
     
  7. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    goeie koude morgen. -3°
     
  8. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    't is hier nu heel zonnig
     
  10. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Even een extra dienstje op oude werk. Fijne avond allen.
     
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    :eek:o_O;)Het is hier wel bewolkt, maar de zon probeert er wel doorheen te breken-.-;):p
     
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Het is gewoon koud en wit, jakkie bha !-.-
     
  13. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Avond all.

    Koud;):eek:? Geen idee, ben niet buiten geweest en zal vandaag ook niet meer gebeuren.:eek:;):D
     
    Laatste bewerkt: 3 Maart 2018
  14. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Avond al weer - hier wel fris - voelt als min 5 - maar is meer waterkoud dan vries koud - geheel zonder sneeuw overigens.
     
  15. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Bedtijd dan maar zometeen?
     
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Truste all.
     
  17. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    goeie morgen. fijne zondag iedereen
     
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
     
  19. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  20. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ja, lente is coming! Het ijs smelt al lekker en de eendjes hebben al wat meer zwemvrijheid. Lekker doorzetten die dooi zonder al te veel ellende.