De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ik ook nietxD Maar hier natuurlijk wel.......................8)
    [​IMG]
    heb mezelf al aan t kookpunt.............eens kijken of dat ook bij anderen lukt:music: alaaaaaaaafff
     
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    veel te druk, te veel volk... geen carnaval voor mij. toen de dochters klein waren gingen we wel eens naar een stoet kijken maar nu.. niets meer hoor.
     
    nabejara vindt dit leuk.
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Nee hoor, daar is bij mij meer voor nodig, andere zorgen zat dus hier laat ik me niet opjagen.xD
     
  4. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Voor Leni:

    Schep vreugde in 't leven, zet de zorgen aan de kant
    Wat niemand kan geven, heb je zelf toch in de hand
    Neem in je levensstrijd een verzetje op z'n tijd
    Maar, schep vreugde in 't leven, zet de zorgen aan de kant
    :wuerg:
    (heb ik niet bedacht hoor, was Lou Bandy)
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  5. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Vanwaar die carnavalshype hier en bij jou Nab? Ergens mee besmet geraakt per ongeluk?
     
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    het begon met de geruchtjes over het carnavalevent.en de kalender voor februari
     
    Laatste bewerkt: 31 Januari 2018
  7. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ik probeer gewoon iedereen hier weg te krijgen met afschuwelijke pakjes en liedjes, maar blijkbaar is men ziende blind en horende doof:eek: Misschien dat een dansmarieke helpt?


    [​IMG]
     
  8. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    xDxD

    Nee, helaas
     
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nabje, je spoort echt voor geen meter, carnaval....pppfff bespaar me die ongein !
     
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    regen en wind hier. pff en ik moet er door (gelukkig met de auto) 't is woensdag en dan is oma taxi in actie
     
  11. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Dat carnavalsevent is wel prettig, lekker supervoer vangen!
    Maar goed eerst morgen nog een ander event.
     
  12. Moe154

    Moe154 Forum-analist


    [​IMG]
    En nu maar hopen.....
     
    nabejara en leni1955 vinden dit leuk.
  13. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Aah:inlove:
     
  14. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    Hoe noem je zoiets dan? Een danskoerieke? o_Oo_O Helaas Moe, ook dat helpt niet.........:cry: Ze blijven maar terugkomen:cry:
    Nog eentje dan:
    [​IMG]
    Dit is meer iets voor Tesselschade ipv voor carnavalxD Nu nog een bankje erbij en tis compleet. Tesselschade, joehoe............
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  15. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Oke, ik blijf wel even weg, de komende dagen een beetje druk maar wie weet.........
     
  16. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    NABEJARA !
    Iemand roepen om weg te blijven is niet zo handig.o_O
     
    nabejara vindt dit leuk.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Tja, soms is Nabje niet zo handig, dat hoort bij Nabje :inlove:xD
     
    nabejara vindt dit leuk.
  18. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    Puur enthousiasme, dames:oops:;)xD
    [​IMG]
     
  19. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Arme kat............
     
  20. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Helemaal mee eens.