De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik hou ook wel van slapen, zo van een uur of 24 tot een uur of 4/5 xD

leni1955 vindt dit leuk.
  2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

[QUOTE="-_Moira_-, post: 537710,

En vanDijk: ik was juist héél aardig, geef je een tip.

Duidelijk iemand die op zoek is naar iemand te (mis) gebruiken als pispaal, die ik voor duidelijkheid niet ben. Voor NIEMAND.:(>:(>:(>:(

3. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Ik snap niet hoe je daarop kunt functioneren in het leven ;)

VanDijk: ik zal niet meer op je tenen gaan staan. Kom van de kast af en doe gewoon je ding hier. Ik pies over het algemeen gewoon op het toilet, zeker niet tegen paaltjes, das wat lastig mikken als meisje..

Hopelijk voorkom ik dat iemand een punt scoort ;)

4. stien56

stien56 Alwetend orakel

Ohh jee - van Dijk, hier komen wel vaker dat soort opmerkingen langs - is echt niet persoonlijk bedoeld hoor!

Gewoon blijven proberen een punt te scoren hier - al zal dat erg lastig worden - ik heb er ook nog steeds niet 1 :wuerg:

5. vanDijk1970

Die punten kunnen mij (gezien de eerdere verwijzingen 'met een knipoog' bij deze topic bv.) ook verder gestolen worden (het is niet het eerste spel van BP waar die punten in naar voren komen namelijk), maar de manier waar op de reactie werd geplaatst minder.
    En aangezien ik bij dat andere spel ook al vaak het bekende paaltje was, houd ik het sinds dien kort in dat opzicht.

6. snietje1

Ik hou het ook kort : lekker slapen voor strakkies :)

7. nabejara

nabejara Forum-generaal

Van Dijk; misschien moet je eventjes een beetje terug lezen; er worden hier de meest vreselijke :wuerg:dingen geroepen om maar mensen weg te houden van de LP, met als ultieme doel een punt te scoren. Dit zien de meesten als humor behorende bij dit topic.

8. -_Moira_-

Eensch met Nabje en Stien. Vind het vervelend dat je het zo opvatte, maar het was niet persoonlijk bedoeld. Ken je niet eens, dus dat zou wat lastig zijn. Lik je wonden en doe leuk mee. En af en toe een porretje om te zorgen dat mensen maar niet meer posten na een ander moet hier wel kunnen hoor.
    Als iedereen dus even wegblijft heb ik kans op dat derde punt!

9. vanDijk1970

Dat mensen (ook al is het maar een forum) de meest vreselijke dingen zeggen is wat mij betreft al erg>:( genoeg, maar dat wil nog steeds niet zeggen dat ik in dit geval het wel moet accepteren volgens mij hoe erg of niet het geen is. Want wie kent de persoonlijke achtergrond van de ander?
    Want er zijn ook bij mij wel eens (in een maand tijd dat ik dit spel speel) dingen te binnen geschoten (die niet de schoonheidsprijs zouden krijgen dus spreek ik nooit schriftelijk uit) bij verschillende topics. En als ik al twijfels heb of een reactie kan qua woordspeling dan plaats ik er nog de melding zoals bv. niet persoonlijk bedoeld achter om erger te ver komen.

10. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

mooi niet dus moira

11. nabejara

nabejara Forum-generaal

Wij hebben duidelijk een totaal andere opvatting qua humor.

leni1955 vindt dit leuk.
  12. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hi hi hi; blijf lachen iedereen.

13. snietje1

Goedemorgen, we mogen weer...

14. nabejara

nabejara Forum-generaal

Mag er al een carnavalskraker? Jaag ik dan iedereen weg? Nou, daar komt ie dan....

Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent,
    Ben je voor het eerst hier, of ben je al bekend?
    Stamp met je voeten, zet je handen in je zij,
    Ik ben Ank en wie ben jij?

Alaaf!!!!!!

leni1955 vindt dit leuk.
  15. stien56

stien56 Alwetend orakel

Uhhhh - Stien en niet Ank dus

nabejara vindt dit leuk.
  16. -_Moira_-

Goed over tot de orde van de dag. Als iedereen nou even wegblijft voor een uurtje of 24 dan heb ik mooi mijn derde punt binnen.
    Ik stel het ernstig op prijs als jullie allen meewerken.

17. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Het gaat niet om accepteren, dat hoeft namelijk nooit maar hoeveel excuses heb je nog nodig voor we hier door kunnen gaan met wat we normaal zijn te doen.8)

Moira, ik blijf wel een paar uurtjes weg want heb een vergadering.:(

snietje1 vindt dit leuk.
  18. -_Moira_-

Vergader ze Leni. Je had het niet even hoeven melden, je mag wegblijven zonder opgaaf van redenen ;)
    Maar goed, zal dan ook maar even melden dat ik straks een avondje ga werken op oude werk.

19. nabejara

nabejara Forum-generaal

ALAAAAAAAAAAFFFFFFF

20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik doe niet aan alaaf.:music: