De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    fijne dag iedereen. bijna weekend. met de glimlach aan het werk dus.
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Avond alle.
     
    Laatste bewerkt: 26 Januari 2018
  3. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Nog 1 nachtje werken. Dan even een klein stukje weekend.
     
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    veel plezier moira
    prettig weekend iedereen
     
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hoop wel dat de mist dan tenminste weg blijft, want toen ik vanmiddag effe buiten was om een boodschap te doen waren een aantal van de flats (in de buurt) de bovenste verdiepingen niet meer te zien. En dan heb ik het niet 1 of 2 verdiepingen maar 5 of meer verdiepingen.
    Maar fijn weekend ook van mij kant.;):p
     
    Laatste bewerkt: 26 Januari 2018
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    WEEKEND xD:inlove:
     
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Waar???????
     
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hier Leni :)

    Dat houdt in: poetsen, wassen, strijken en meer van dat soort dingen.... Vakantie is nog ver weg:wuerg:
     
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Nieuwe dag nieuwe kansen.;)
    :sleepy:Truste alle en tot mogge:p.:sleepy:
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
     
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    fijne zaterdag iedereen
     
  12. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Middag alle.
     
    Laatste bewerkt: 27 Januari 2018
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    En het is weer avond
     
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    :eek:Je meent het, dacht het al nacht was eigenlijk:sleepy:;)
     
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    goede avond iedereen. ik heb alles geoogst en gezaaid. afsluiten dan maar en samen met m'n man tv kijken
     
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nu is het bijna nacht 8)
     
  17. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    truste dus
     
  18. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Zal ik maar weer;):) komen afsluiten hier:p.
    :sleepy:Truste alle en tot mogge.:sleepy:
     
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik ga dadelijk naar de bakker. lekkere ontbijtkoeken met versgesneden kaas en natuurlijk geurige koffie.
     
  20. greetje1968

    greetje1968 Forumbeginner

    oepsie, ik heb bijna een jaar niet gespeeld, toch maar weer eens ingelogd.
    PFFF maar eens even wat handel op de markt zetten, wat is alles in prijs gestegen.
    Jaren terug kon je voor 4,50 duitjes je hop aan de straatstenen niet kwijt, een paard koste 65 duitjes:D
    kan iemand mij in het kort uitleggen hoe dit zo snel is gegaan?
     
    leni1955, nabejara en -matthias1952- vinden dit leuk.