De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Met die kou die volgende week voorspeld wordt?:(:eek: Ik zal m'n schaapjes (in het spel bedoel ik;)) eens vragen of ze wat wol kunnen missen.:D:music:
     
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Schaapje, schaapje, heb je witte wol ?
    Ja baas, ja baas 3 zakken vol
    8)xD
     
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    o_ODie schaapjes liggen hier al onder de wol;):sleepy:
     
  4. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
     
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Wat een rare schapen (niet persoonlijk bedoeld);) heb je nabejara, die van mij zeggen beeeeeee!:D;)
     
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    1 voor de meester en 1 voor zijn vrouw
     
  7. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Oh...o_O
     
  8. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ik moet alleen nog een gouden exemplaar, zitten die ook in het rijmpje? 1 Richting mijn farm dan graag. Dan kan ik die quest ook afsluiten.
     
    nabejara vindt dit leuk.
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik kan het effe niet volgen sorry!:eek::(

    Truste by the way all.
     
    Laatste bewerkt: 15 Januari 2018
  10. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    En 1 voor de ........ (ben ik vergeten) die koeken bakken wou.
     
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    dat is wel koorts, zeker na het innemen van paracetamol, ik krijg het gewoon niet naar beneden. straks maar weer naar de HA
    ik ben dan ook geen kind meer hé. en zeker omdat ik anders nooit verhoging heb.
     
  12. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    goeie middag
     
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Leni, dan zit er een verschil in qua provincie :music:

    1 voor de kinderen die bibberen van de kou.....8)
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  15. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond
     
  17. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Zo kom effe de boel sluiten voor vanavond;):D
     
  18. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Wat zei de huisarts Matthias? Voor zover ik weet is koorts alles boven de 38.5. Bij volwassenen doen ze niet zo snel iets. En griep is iets wat je gewoon moet uitzieken. o_Ok opvallend is dat veel mensen aangeven griep te hebben terwijl ze gewoon verkouden zijn.
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  19. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Het hele liedje:
    Schaapje schaapje heb je witte wol
    Ja baas ja baas 3 zakken vol
    1 voor de meester en 1 voor zijn vrouw
    1 voor de kindertjes die bibbren van de kou
    Schaapje schaapje heb je witte wol
    Ja baas ja baas 3 zakken vol

    (kleuterjuf geweest, dus.....)

    Matthias, als jij van nature een lage lichaamstemperatuur hebt, is het voor jou koorts - ik snap dat heel goed - heb er zelf ook last van.
    Gewoon naar de huisarts gaan als je het niet vertrouwt!
     
    -matthias1952- en snietje1 vinden dit leuk.
  20. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende