De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    yep, eentje;) Net zoals jij door onoplettendheidxD En nog een halve; daar heb ik ooit nog een halve medaille voor gekregen van Tesselschade, maar ik weet niet meer precies hoe dat zat:oops:
    En welterusten allemaal-.-
     
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    prettige zondag iedereen. (hup naar de bakker voor ontbijtkoeken)
     
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, strijktijd !!
     
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik ben de tel kwijt vwb mijn aantal punten, ik denk toch wel een stuk of tien, twintig minimaal!!!!!!!!
    Iig wel verdiend8)

    En v(V)an Dijk, er is wel een slaapsmiley:sleepy: Truste.
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  5. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    Wist je dat je neus een stuk gegroeid is?
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Beter m'n neus dan weer m'n buik. Zal dat laatste even uitleggen: Ik ben vorig jaar zomer kort op genomen geweest in het ziekenhuis voor problemen met hart en ik ben sinds dien zo'n 60 kilo aan gewicht kwijt geraakt (in de goede zin van het woord.) En nee het is niet via een operatie gebeurt het afvallen.
     
    Laatste bewerkt: 7 Januari 2018
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ah, ik dacht al, waarom kijk ik nu op het puntje van mijn neus?xD
     
    nabejara en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. Moe154

    Moe154 Forum-analist

  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  10. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Fijne avond!
     
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    60 kilo afgevallen :eek:o_O euh.....das heul knap !

    Leni, heb je een zaagje nodig ??xD
     
  12. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Goed dat je die 60 kilo kwijt bent, daar begin ik maar niet aan, dan blijft er niet veel over nl.

    Nog 1 dagje vakantie en dan begint helaas het werkende leven weer. Ben al wel begonnen met eea theorie voor de opleiding die ik ga volgen door te nemen, kijken of dat nog gaat lukken op latere leeftijd een opleiding volgen ;)
     
  13. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Woog voor opname veel te veel en al moet er nog (wat mij betreft) wat kilo's;) eraf, maar je moet toch ergens beginnen zeg ik maar zo.;) En thanks btw.
     
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    60 is wel heul veel vanDijk !

    Leni, zaagje scherp genoeg ??
     
  15. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ja dat wel, maar ik woog ook (in jouw termen) heul veel snietje1. En de laatste kilo's kwijt raken is met de feestdagen net achter de rug ook wel zwaar maar het is en blijft een begin hè!
     
  16. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Tussen Oud en Nieuw en kerst kom je meer aan dan tussen kerst en oud en nieuw.
    Kwestie van gezonde levensstijl en voldoende beweging doet al een boel.

    Ik vind het bedtijd, ben snotverkouden aan het worden.
     
  17. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Beterschap en tot morgen
     
  18. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    beterschap moira
     
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen allemaal
     
  20. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende