De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Raycko

Raycko Actieve auteur

En ik ook niet dusss....

Lastig gesprek, wel veel begrip. Er wordt gekeken hoe nu verder, en of er een functie is die wel bij mij past. Bedankt voor de complimenten!

En zo niet dan kom ik toch gewoon heel de dag hier op de LP zitten...

-.-

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen :)

3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

De Libelle zomerweek ben ik ook eens geweest, dat is pas druk en over waren aan de mens brengen, dan zit je er goed, ik hou tegenwoordig gepaste afstand bij dat soort dingen. Ben ook niet van het frutselen en knutselen en rommeltjes.

Winterfair (heet ws anders) is ook bij kasteel Haarzuilens, dat is dan nog wel leuk en kan ik op de fiets heen.

En nu een punt hier krijgen (Nabje, ik gun hem je altijd maar zoals Wof zegt, anderen helaas niet).

Goedemorgen Sniet.

4. Wofrij

Wofrij Teller

Helaas Leni, geen punt voor jou. Misschien voor mij dan.

5. tootje

tootje Commandant van het forum

Nee, geen punt, zelfs geen loden lik xD

Jullie krijgen allemaal de hartelijke groeten en liefs en zo en zo van Memuse8)
    ....en omdat iedereen die zich hier graag laat horen, nu hard aan het werk is om die onwillige fokdieren in de quest te krijgen, zal ik de zaak een beetje in de gaten houden, zodat er geen ongewenst volk over de vloer komt.

Misschien dat Moe even komt buurten....zou gezellig zijn, doen we samen een wijntje op de zaterdagmiddag:music::inlove:

stien56 vindt dit leuk.
  6. Wofrij

Wofrij Teller

Doe dat wijntje maar voor mij. Die laatste bulk fokdieren moet ik nog bekijken of ik dat ga doen. Of eigenlijk bekijken of ik het kan. Maar verder is het wachten tot straks weer wat knolbloemen klaar zijn. Moe heeft het vast veel te druk voor effen rustig een wijntje.
    Wel jammer dat ik mijn gouden niet mag inruilen voor een loden. :(
    Ik let hier wel op de keet terwijl Tootje voor de wijn zorgt.

tootje vindt dit leuk.
  7. snietje1

Wof, je gunt Leni echt geen punt...... tja, dan pak ik hem wel :p

8. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Heerlijk naar het strand geweest, lekker een eind gelopen, teckel ligt heerlijk te pitten nu. Daarna een frietje gescoord bij de beste frietzaak van nederland volgens de AD-friettest.

9. Wofrij

Wofrij Teller

Tuurlijk gun ik ook Leni een punt, echt wel.

tootje vindt dit leuk.
  10. snietje1

dit leest niet als gunnen Wof :p

11. tootje

tootje Commandant van het forum

Natuurlijk wel Sniet....als Wof zegt dat ze Leni een punt gunt, dan meent ze dat...net als ik -.-

12. nabejara

nabejara Forum-generaal

iedereen gunt Leni haar punt:music: net zoals iedereen mij een punt gunt en Sniet en Wof. Gunfactor 10. Waarom lukt t dan steeds niet?o_O

13. snietje1

Tja, dat is een goede vraag Nabje !!! Hier denk ik 24 uur over na....(terwijl ik hier alleen sta) Dus Toot en Nab, daaaaank xD

14. Wofrij

Wofrij Teller

Ik hoef niet na te denken. Iedereen gunt elkaar een punt, maar wie mag de eerste zijn. Dat ben ik dus. Over 24 uur mag de 2e zich melden, ik laat dat verder aan jullie over.
    Dit is de beste manier om iedereen een punt te laten scoren. En onthoud wat al eerder gezegd is door diverse mensen en wat ik gaarne bevestig: Wof heeft altijd gelijk!!!

OK, daar beginnen we dan met mij. Bent benieuwd wie er morgenavond zich hier meldt om na mij een punt te scoren.

15. snietje1

ach Wof ik wil je niet als Remi de avond en nacht insturen.

16. Wofrij

Wofrij Teller

Spelbreekster.
    Flauw hoor!

17. Raycko

Raycko Actieve auteur

Goedeavond...

18. Wofrij

Wofrij Teller

Nog zo'n type :(

19. snietje1

Wof, ik ben gewoon aardig voor je, niet alleen de nacht insturen en zo, je lekker gezelschap houden....Dat is gewoon aardig van mij !
    Mompeldemompel, ondankbare kinderen en zo.....

20. Wofrij

Wofrij Teller

Laat maar Sniet. Er is niets aardigs aan!:mad: