De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    tja, die heb ik ook niet Moe, ik wacht wel tot de roze versie
     
  2. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Goedemorgen.
     
  3. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Het is al lang avond hoor
     
  5. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Bedtijd dan. Trusten.
     
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, we mogen weer :)
     
  7. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ik hoefde vandaag niet. Straks lekker uit eten.
     
  8. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    Ik maakte deze week wat mee!! Dus, ik ben in de supermarkt en koop een zak pedigree hondenvoer voor mijn hond. Ik sta in de rij voor de kassa en zo'n vrouw achter me vraagt of ik een hond heb. Waarom zou ik anders hondenvoer kopen, TOCH? Dus ik zeg impulsief, nee, ik heb geen hond, ik begin gewoon opnieuw aan het Pedigree Dieet, ik zou er waarschijnlijk niet aan moeten beginnen want de vorige keer eindigde ik in het ziekenhuis. Maar goed, ik was 20 kilo kwijtgeraakt voordat ik op de IC wakker werd met allerlei slangetjes die uit bijna elke ingang van mijn lijf kwamen en infusen in allebei mijn armen.

    Ik vertelde haar dat het op zich een perfect dieet was. Alles wat je hoeft te doen, is een handvol brokken in je zakken stoppen en wanneer je trek hebt, dan neem je een brok. De voeding is qua voedingswaarde compleet, dus het werkt goed en nu ging ik het opnieuw proberen (bijna iedereen luisterde op dat moment geboeid mee). Ze keek me aan alsof ze water zag branden en ze vroeg of ik op de IC was beland omdat ik vergiftigd was door dat hondenvoer.

    Ik zei: “nee, ik stapte van de stoep af om aan een poedels kont te ruiken en toen ben ik door een auto geschept.” Ik dacht dat die knul achter haar een hartaanval zou krijgen van het lachen, hij bleef erin!

    Je kunt maar beter opletten wat je me vraagt want je kunt zo'n antwoord verwachten. Ik heb alle tijd van de wereld om gekke dingen te bedenken om te zeggen... Nu je dit gelezen hebt, moet ik je wel in alle eerlijkheid bekennen dat ik bovenstaande gekopieerd heb. Ik wilde je alleen even laten lachen
     
    Laatste bewerkt: 24 Oktober 2017
    popje4 en leni1955 vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    [​IMG]
     
    popje4 vindt dit leuk.
  10. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Goedemorgen.
    Er zijn nog altijd honden die 'met de pot mee' eten.
    Mensenvoer dus...
    Hoe zou dat verlopen?
     
    popje4 vindt dit leuk.
  11. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Die kom je ws tegen in de supermarkt achter de kassa, of achter het winkelwagentje.
     
    popje4 vindt dit leuk.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Zonder hondenvoer in het winkelwagentje
     
    popje4 vindt dit leuk.
  13. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Goedemorgen.
     
    popje4 vindt dit leuk.
  14. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    [​IMG]
     
    popje4 vindt dit leuk.
  15. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Tenzij je niets zoekt....xD
     
    nabejara en popje4 vinden dit leuk.
  16. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Je hoeft niet altijd te zoeken om iets te vinden.
     
    nabejara en popje4 vinden dit leuk.
  17. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    en je hoeft het niet te vinden als je het zoekt....
     
    nabejara vindt dit leuk.
  18. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Sterker nog, als je rechts gaat hoef je helemaal niet te zoeken.
    Er is gewoon niets...
     
    popje4 vindt dit leuk.
  19. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    maar links daar in tegen......je weet maar nooit....
     
    nabejara vindt dit leuk.
  20. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    [​IMG]
    onder deze of gene stoel........................................................
     
    popje4 vindt dit leuk.