De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

yes, weekend !!!!xD

2. nabejara

nabejara Forum-generaal

Nee, je weet niet wat je mist:) lekker shoppen, koffie leuten, optredens bijwonen. t was een dagje ontspanning pur sang:sleepy:

Maar als jullie t allemaal zo erg voor mij vinden (dat ik naar de Winterfair gegaan ben), dan hebben jullie vast zoooooooooooooo veel medelijden met me en gunnen jullie me de LP8)xD

3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

bijna nabje, bijna, je bent er namelijk vrijwillig naartoe gegaan......

4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dan kom ik ook maar weer eens om het hoekje kijken, ben al weer 24 uur weggebleven, moet toch eigenlijk geen gewoonte worden.
    De winterfair is gezellig Nab als je met 2 dochters bent maar anders......:(

Treinreis vind ik toch echt wel sneu voor je hoor, dat is de reden dat ik tegenwoordig met de auto ga, ben ook eens naar mijn dochter gegaan en heb er toen zeker 6 uur over gedaan.:mad:

Raycko, wat een goed besluit, ik hoop dat ze iets anders voor je hebben.

5. Wofrij

Wofrij Teller

Nabje ik heb je altijd een punt gegund hier. Maar het punt is dat er verder niemand is die het je gunt. Ik ben hier zo vaak heel lang weggebleven, maar anderen gooiden roet in je eten. Winterfair valt volgens mij onder de categorie huishoudbeurs, 50+beurs, Femina (of hoe heet dat ook alweer). Daar ben ik allemaal wel geweest. Hoewel dat 50+ ooit voor mijn werk was en de 2e keer omdat ik er voor een andere beurs was. Maar het is allemaal bedoeld om producten aan de consument-mens te verkopen.

6. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

t is pas herfst, hoezo is het een winterfair dan?? Kun je er kerstbomen kopen??

7. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Dagje ontspannen met shoppen in een massa... Soort huishoudbeurs.... :wuerg: Ik word al onwel als er alleen maar aan denk:eek:
    Als je dan toch naar een fair wilt gaan dan maar de Fantasyfair of zo iets. Zie ik tenminste nog wat "collegaheksen" ;)

Voor straks welterusten en slaap lekker en droom mooi!
    En voor de liefhebbers....
    [​IMG] Smakelijk en proost!

8. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

lekker Bel! Dank je wel! die fair is toch in kasteel Haarzuilens?

9. Wofrij

Wofrij Teller

psst Duveltje, het was/is in de jaarbeurs Urecht!

10. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

Elf Fantasy Fair is/was toch echt in Haarzuilens... kreeg vroeger het blad Elf waar het in stond...

11. nabejara

nabejara Forum-generaal

nee, tis niet zo erg als de huishoudbeurs en zeker een stuk minder druk. Huishoudbeurs ben ik 1 keer geweest en dat was 1 keer teveel.:wuerg: Deze winterfair is minder massaal; geen vrouwen met trolleys achter zich aan gelukkig. o_Ok kon je er diverse workshops volgen en meer het "marktgevoel" met voor ieder wat wils. Volgend jaar gaan we zeker weer............met de auto8)

En nee Leo; geen kerstbomen:) Wel windlichten en andere sfeermakers voor de donkere dagen voor Kerst.
    En Bel; fantasyfair nog nooit van gehoord. Zal t eens checken op internet;)
    LP voor mij?:oops:

12. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Brrr kaas met voetjes...:wuerg:

Laat die wel richting het noorden lopen, Leo wordt er kennelijk wel blij van..

13. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

???? ik zie kaas met port... daar word ik blij van :)
    maar niet te ver naar het noorden hoor... anders loopt het me voorbij ;)

14. Wofrij

Wofrij Teller

Nou, dan wordt dan toch misschien een keer de winterfair. Sorry duveltje, je bedoelde die andere fair. Ik had niet goed gelezen.

Misschien eerst een keer de libelle zomerweek. Dat roepen wij elk jaar, daar moeten we een keer naar toe. Is hier maar een een km of 15 hier vandaan, maar het is ons nog niet geluk om er ons toe te zetten. Uitstapje voor volgend jaar met LP-ers misschien?xD

15. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

heb nog nooit een LP-uitje meegemaakt... Libelles zomerfair ook niet... ;)

16. Wofrij

Wofrij Teller

Tja Leo, je had gewoon je kansen moeten pakken. Ach en zoveel zijn er nu ook weer niet geweest.

17. nabejara

nabejara Forum-generaal

ik doe mee;) Is ook echt leuk voor LeoxD Ah gossie......................

18. Wofrij

Wofrij Teller

Staat genoteerd, mochten we gaan dan kom je maar lekker deze kant op. Ik weet niet wanneer het is, maar we houden het warm. Oh en je dochters mag je meenemen!

19. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

ik heb geen dochters...

tootje vindt dit leuk.
  20. Wofrij

Wofrij Teller

Ik ook niet Duveltje. Da's makkelijk, hoeven we ze ook niet mee te nemen xD