De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

  2. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    [​IMG]

    By the way; "treed je met die kleur panty's, gecombineerd met de rode naaldhakschoen, niet een beetje uit jouw comfort zone?"
     
    omaatje75 vindt dit leuk.
  3. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Zal ik eens wat zeggen....Ik héb die kleur panty én ik combineer hem met rode lak pumps xD
     
  4. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    [​IMG]
     
    omaatje75 en Tesselschade vinden dit leuk.
  5. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Thnx Nab! En idd berichtje van Wof :(
     
    nabejara vindt dit leuk.
  6. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Fijne avond!
     
  7. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Dankjewel.
     
  8. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Sniet in de middle of nowhere zonder internet?
     
  9. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ik denk txD Tis wel heeeeel rustig zo. En Leni mee?
     
  10. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ja, nou ga ik di naar de sauna, mocht ik Leni daar treffen laat ik het weten.
     
    nabejara vindt dit leuk.
  11. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    nu het zo extreem rustig is, kunnen we het natuurlijk wel op een akkoordje gooien; allebei een extra puntxDHeerlijk een beetje vals spelen............ik hou ervan8)
     
  12. Wofrij

    Wofrij Teller

    Potdorie Nab, wel eerlijk blijven. Ja ik moest nog even wat burenbrieven en een een buitenlandse brief (uit Griekenland) beantwoorden dus dan maar gelijk hier ook even langs. Toch nog maar een poging (en misschien doe ik dat heul af en toe nog) voor de LP.
     
    nabejara vindt dit leuk.
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    blijven proberen Wof !xD
     
    omaatje75 vindt dit leuk.
  14. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ik vind het een goed plan Nab. Als ik nou eens begin met dat punt...
     
    omaatje75 en nabejara vinden dit leuk.
  15. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Zoals jullie weten heb ik een lief gezichtje en krulletjes van mezelf.
     
  16. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Ik herinner me alleen een paarse panty...
     
  17. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Zoals jullie weten heb ik een lief gezichtje en krulletjes van mezelf en een paarse panty.
     
  18. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    die rode pumps.......................
     
  19. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Nee hoor, gewoon thuis en druk met van alles en nog wat en een beetje moe van het forum en die punt valt hier ook niet te halen.
     
  20. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ik heb blond haar met grijs ertussen, ook een lief gezichtje, geen paarse panty en ook geen rode pumps. Maar wil wel een punt.