De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Nee, het lijkt er zelfs niet op.
     
  2. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Dan waag ik een kansje.
     
  3. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Zou ik ook doen.
     
  4. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Gaat niet lukken.

    Goedemorgen!
     
  5. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goed bezig.
     
  6. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Iedereen toch?
     
  7. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Echt wel!
     
  8. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Natuurlijk :)
     
  9. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Iemand nog een weerbericht?
     
  10. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    bijna herfst.... geniet nog even van de zomer...
     
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Weerbericht : een stralend weer met een slordige 34 graden en een heerlijke wind:inlove:
     
  12. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    [​IMG]
    multiple choice:
    a. blij met een dode mus (=blij met iets waardeloos)
    b. de mussen vallen (dood) van de daken (= het is snikheet)
    c. iemand blij maken met een dode mus (=iemand iets goeds in het vooruitzicht stellen, dat uiteindelijk waardeloos zal blijken te zijn)
    d. zijn kruit op de mussen verschieten (=zijn woorden verspillen)
     
  13. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Je zou zeggen dat het AC kan zijn, maar dat is dan weer een restaurantketen.
    Eten ze daar dode mussen als het erg warm is?o_O

    D dan maar....
     
  14. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ik zie liever B, of is dat erg wreed?:eek:
     
  15. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Vast wel.
     
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dat is wel zielig Moira
     
  17. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    De foto is gedraaid. Die mus staat gewoon zijn mannetje of vrouwtje.
     
    nabejara vindt dit leuk.
  18. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    Het nut van een multiple choice vraag is dat er uit een beperkt aantal antwoorden kan worden gekozen en je dus kunt gokken welk antwoord er eventueel het juiste zou kunnen zijn. Het is niet de bedoeling dat je dan ook nog zelf gaat denken:sleepy:
     
    Tesselschade vindt dit leuk.
  19. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Dan neem ik D.
    Duidelijk geval van gemiste aanslag -.-

    [​IMG]



    .
     
    nabejara vindt dit leuk.
  20. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Over mussen gesproken, het gaat slecht met de mus in NL. Ik snap nu waarom, aangezien er kennelijk iemand op ze schiet.
     
    nabejara vindt dit leuk.