De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Deze week ja idd ;)
    Fijne avond ik ga lekker aquajoggen :)
    p.s. waar is iedereen vandaag? Heb ik iets gemist?
    Is het heksendag? Mogen Snietje en ik eindelijk samen een punt scoren? Het zogenaamde Heksenpuntje?

2. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

dit leeuwtje komt het heksenonderonsje even verstoren... :)

3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

ooooooooooohhhhhhhhhhhhhh Leo toch, ik ben nog wel zo lief voor je geweest in het ander draadje.....(boerenhut, café, geval dinges)

4. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

jaaahhhh! smaakt lekker hoor! :p Maar toch... een punt of een portje... xD

5. snietje1

dan pak ik het punt, jij het portjexD

6. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

hmmm... is goed... voor vanavond... Ben morgen namelijk vrij :)

7. Raycko

Raycko Actieve auteur

Beetje tegenstrijdig...

Ik ga morgen na een jaar van vechten tegen mezelf aan werkgever vertellen dat ik stop met mijn huidige functie... en ik ben er oprecht blij mee. Veel geleerd afgelopen jaar...

Wat de gevolgen zullen zijn.... Wie weet?

:music:

8. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

goed voor je Raycko! :) Al wel op zoek naar een andere baan?

9. Wofrij

Wofrij Teller

Raycko, wat is daar tegenstrijdig aan?
    Maar wel goed om zelf te ontdekken dat je ongelukkig bent in je functie. Goed dat je daar werk van maakt.

Dan nu graag weer minder serieus en neem ik het hier voor 24 uur over. Hoewel, dit is erg serieus!!!

10. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

serieus.... duhhh.... Hoi Wof! ;)

11. nabejara

nabejara Forum-generaal

Met m'n dochters een dagje naar de Margriet Winterfair in de Jaarbeurs in Utrecht geweest. Superleuk en gezellig. Alleen die treinreis>:( Vanochtend een comazuiper in de trein, die alles had ondergekotst en die vervolgens languit ging ..........afijn men belde de ambulance en de trein bleef een halfuur stilstaan dankzij deze meneer, die ws een heel leuk feestje had gehad. Te leuk in dit geval.:wuerg:

En wat denk je.....de terugreis. Geen treinen terug op t laatste stuk voor de eerst drie uren, aangezien er een aanrijding had plaatsgevonden. Geen bussen ingezet.>:( Advies terugreis was bijna niet te doen. Gelukkig heb ik een lieve schoonzoon, die zo gek was om mij en mijn dochter op te komen halen. Grrrrrrrrrrrrrrrrr Sniet..................grrrrrrrrrrrrrrrr. Wist je niet dat ik in die trein zat?xD

Oh ja, na zo'n dag schijn je recht te hebben op de LP

12. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

op zo'n bezemsteel past 1 heks en geen passagiers Nabje... De trein reist plezierig, maar als er iets tegenzit... :(

13. Wofrij

Wofrij Teller

Nab, heel zielig zo'n dag, maar geeft geen enkel recht op de LP voor langere tijd. Ik vond eigenlijk het verhaal dat je naar de winterfair ging het ergste van allemaal. Die treinreiservaring was in mijn ogen minder erg dan zo'n fair!xD

14. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

is die Margriet Winterfair zo erg dan Wof?? Ik ben er nooit geweest... :p

15. snietje1

Ik zou op moeten zoeken wat die margriet winterdinges is. Het klink niet iets voor mij..... Waarschijnlijk zal die comazuiper er ook zo over gedacht hebben...:wuerg:xD (niet gaan slaan Nabje, niet gaan slaan) Die aanrijding zal hoogstwaarschijnlijk weer iemand zijn die het niet meer zag zitten, daar is het nu de tijd voor.

16. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Sterkte Raycko!
    Ach jeetje.... de NS toch, blijft tobben..
    Wel reisgeld terugvragen met het formulier 'geld terug vragen bij vertraging' of zo iets Nabje.
    Jup Snietje als de blaadjes komen en vallen dan gaan er mensen 'springen' :(
    Toch voor allemaal een goedemorgen en een fijne dag!
    Ik vlieg er weer vandoor, tot later!

En voor Leo:
    [​IMG] (niet gaan spugen in de trein he ;))

17. Wofrij

Wofrij Teller

Lang zat.

18. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

19. Wofrij

Wofrij Teller

Oh ja, ik ben nooit op de fair geweest!

20. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Ik ook niet, geloof niet dat dat een gemis is trouwens...