De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Goedenavond.

    Tijd voor weer een spelletje PimPamPet!
    niveau: hardnekkig.
    Prrrrtttt........W
     
  2. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Wachtenopeindelijkeensdelaatstepost?
     
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Warboel van de weergave xD
     
  4. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    [​IMG] [​IMG]
    Briljant!
    Allebei!
    8)
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  5. Wofrij

    Wofrij Teller

    Zzoeffff......
     
  6. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Dat is snel!
    En grafisch leuk weergegeven.....8)
     
  7. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    yeps
     
  8. Wofrij

    Wofrij Teller

    ...lleuk hé........
     
  9. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Enig.
     
  10. Wofrij

    Wofrij Teller

    Zat me net af te vragen hoe het nu toch kan dat Grote Punt de laatste jaren niet meer in de prijzen valt met Farmerama. Zelf heb ik gedacht dat het misschien te maken heeft met het feit dat dit spel in de loop der jaren zo veranderd is dat het eigenlijk niet zo leuk meer is. En dat er ook veel zaken niet zo heel goed lopen.
    Dat het forum niet een kwart zo leuk is als in het begin heeft natuurlijk weinig met het spel op zich te maken, maar toch ook dit zegt wel iets.
    Nou ja weg dan maar weer...
     
    leni1955 en nabejara vinden dit leuk.
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Misschien wel omdat wij het spelen :music:
     
  12. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Tuuurlijk . . .
     
  13. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Ciao tutti,
    Wil je geloven dat ik bijna geen Nederlands meer spreek na anderhalve week Italië. 'k Heb voor deze post Google translate moeten gebruiken.8)
     
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    zo vroeg op vakantie tess ?
     
  15. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Jip Sniet, ...ik kon de drang niet langer onderdrukken.

    Ben inmiddels wél een beetje de weg kwijt bij het spel.... Als je een week weg bent, heb je 10 euro bespaard en mis je van alles xD

    Nou bespaar ik die tien euro eigenlijk altijd wel (Je wil tenslotte ook wel eens op vakantie), maar de mogelijkheden tot uitbreiding van wolken, beesten, bomen en sieritems gaat momenteel in zo'n ras tempo, dat zelfs een zéér bekwaam speler als ik (met een huizen hoog IQ) niet meer compleet is.

    Nou was ik al niet compleet, want Tesselschade is de achternicht van Floxjes en de zus van Tootje, máár ze heeft niets geërfd uit de rijke boedel van de familie. :music:

    Nou zou ik kunnen stoppen met dit dieren gedoe.....(dat schijnt helemaal in de mode te zijn) máár...dat doe ik niet. Sterker nog, 'k heb ontdekt dat ik ook weer terug ben hier, op dit forum -.-

    Nou zou je kunnen zeggen: 'Onkruid vergaat niet', maar héé... familie van de Flox kun je niet als onkruid zien.
    Toch?
     
  16. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    komt Namibië dan ook weer terug?-.-
     
  17. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Neu....Italië bevalt me beter.-.-
    Zéker nu ik weet dat grote punt alles onder controle heeft en we na 2020 gewoon kunnen blijven doorspelen-.-xD
     
    Laatste bewerkt: 28 Juli 2017
    theav71 en janniekwak vinden dit leuk.
  18. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Namibië is nooit weggeweest,
    maar de topografie beperkt zich hier tegenwoordig tot Hamburg.8)

    Gezellig Arbeid adelt, ik blijf ook nog even...
     
  19. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Gezellig Moe, Elck syn waerom...
     
  20. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Ik blijf ook.