De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Iets wits, lekker hoor.
     
    snietje1 en nabejara vinden dit leuk.
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ahhhh dames, dat is K..... ik ben blij dat ik niet meegedaan heb, scheelt iig dit soort frustratie ;)
     
    Laatste bewerkt: 20 Juli 2017
  3. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ga nu wel weer voor het taartevent. Dus wil wel taartbonnen, mocht je een buurtje van mij zijn ;)
    Vanavond lekker uit eten met een stel vrienden en dan gaan we ook aan allerhande cocktails, wat ontzettend naar vooruitzicht! 8)
     
  4. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Al een aantal taartjes gemaakt en opgegeten.
     
  5. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    euh.............ikzou met alle liefde een taartbon sturen, ware het niet dat je geen taartbonnen kunt versturen-.-
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  6. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ja kwam ik ook achter, had gehoopt ze wel als burenkado te kunnen verzenden...Beetje jammer ;) Kheb de eerste beren in het fokhok geplaatst, hoop dat er vanavond leuke beertjes uitkomen en taartbonnen.
     
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Beide events klaar en beide wolkenrijen geactiveerd.:D
     
  8. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Snelle Jelle! Oh nee: Leni xD
     
  9. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    meer snelle boeren.

    (ik bedoel dan geen oprispingen)
     
  10. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Rondje 1 van de beren af, nog aan het kweken voor rondje 2. Taarten wel af.
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  11. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    FF doorzetten voor de beren - het is niet moeilijk.
     
  12. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Er moet helaas ook nog gewerkt worden, dat scheelt heel wat fokjes.
     
  13. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    geen tijd, geen tijd................zoef, zwaai
     
  14. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Doeiiiiiii

    Ben je al bij je nieuwe baan begonnen Moira?
     
  15. HendrikJandeTuinman

    HendrikJandeTuinman Gevorderde

  16. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Leni, nee half september pas. Hou ook een heel klein contractie bij huidige werkgever dus hoef ook geen afscheid te nemen ;)
     
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goed geregeld, afscheid nemen is nooit fijn.
     
  18. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Een gouden handdruk vergoedt veel toch?
     
  19. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Die tijd is voorbij Boerbon, zelfs ambtenaren krijgen deze niet meer heb ik uit betrouwbare bron. Alleen directeuren nog wel eens en dat geeft ook al scheve ogen (en terecht)
     
  20. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Was dat maar waar die gouden handdruk! Er worden nog wel een boel vakantie-uren uitbetaald, kan niet alles meer opnemen en heb er nogal wat gespaard in de jaren... Laat ze over 3 mnd verdeeld uitbetalen. Dus eerste maanden nog een soort van extraatje ;)