De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

heb een drakenei! :)

stien56 vindt dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Jaloers ??? wat is dat ??? euh even opzoeken.....in mijn boek of zo, denk ik dan...

Leo, gefeliciteerd, ik ben nog aan het sparen, goed gedaan hoor !

3. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

is mn eerste aankoop bij Renzo... ben er jaren voor aan het slaan geweest ;)

4. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Gefeliciteerd! Ik heb net een haan uit een mysterieuze stal geoogst!

stien56 vindt dit leuk.
  5. snietje1

Gefeliciteerd Moira ! Ik had hem laatst bij die stallen, het lijkt meer een mannelijke kip die heel veel mais eet... oh ik heb ook nog 3 van dat soort stallen, die zal ik er ook eens opzetten, misschien wordt het iets leuks :) graag iets met een roze tintje.... kalkoenen of zo xD

6. nabejara

nabejara Forum-generaal

ik hoop m morgen binnen te halen. Kwestie van nog een paar keer goed meppen;)
    Enne prima dat jullie een haan hebben, maar mag ie binnen blijven tot 9 uur?

7. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

9 uur Nabje? kun je uitslapen?? ;)

8. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Dat is een waar woord Moira, ik word ook depressief als ik niet aan het werk ben en een inkomen is ook belangrijk (als hoofdkostwinner), maar ja ik hoor het morgen wel en anders maar weer hard solliciteren (wat niet meevalt op mijn leeftijd).

Feli Leo en Moira en Snietje :)
    Ik heb nog geen haan zien langs komen, misschien in de winter ;)

Welterusten allemaal, ik ga mijn kussen knuffelen, slaap lekker en droom mooi!

9. Wofrij

Wofrij Teller

@Nabje: Niet jaloers, wel verdrietig :cry:

@Moira, ik ben ook een mens en ik ben niet slechter dan toen ik werkte. Ik voel me er niet minder om! :music:

@Belora, solliciteren is voor alle leeftijden hard werken, maakt niet uit hoe oud je bent! Als je echt wilt moet je rekenen op ongeveer 20 uur per week sollicitatieactiviteiten en niet te kieskeurig zijn voor het soort werk. 8)

10. Raycko

Raycko Actieve auteur

Neeeee Leo, veel heli`s zijn zelfbouw waar heel veel bouw-uren in zitten, met regen en een beetje wind is het risico te groot om te vliegen.

Maar... ik moet ook wel eerlijk toegeven dat de meeste piloten een gruwelijke hekel aan nat worden hebben...!
    En dan zit de hele kliek lekker binnen bij de kachel en de koffie slap te ouweh**ren, ook gezellig...

:)

Belora en Leni, heel veel sterkte!

11. nabejara

nabejara Forum-generaal

ah gossie:oops: Kusje erop?:inlove:
    @ Leo; ik kan redelijk uitslapen (tot 8 uur) maar heb een traumatische ervaring met "buurhanen", die 's ochtends om 5 uur beginnen te krijsen.>:( Kijk, als kat mag dat8), maar zo'nstomme haan midden in een woonwijk>:(

Overigens; LP voor mij

12. snietje1

Goedemorgen, ik ga vandaag maar een de herhaling van EHBO uitzitten, ben ik er weer een jaar klaar mee...

13. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Goedemorgen allemaal!
    Fijne dag!

14. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Ligt denk ik ook wel aan de sector en de regio, in de zorg is eigenlijk altijd wel werk te vinden hier in het westen. Niet dat het altijd precies je ding is, maar werk is werk. Ik zou diep ongelukkig worden van alleen maar thuis zitten worden. Ik heb wel de uitdaging van een baan nodig.

15. Wofrij

Wofrij Teller

Moira, mij bevalt het prima. Heb eerst bijna een jaar WW gehad. SInds eind januari ziekgemeld en dus nu officieel ziektegeld wat ik weer laat stoppen eind deze maand. Niet dat ik dan kan of mag werken van de artsen maar dan ben ik van alles af en kan mijn wederhelft nog een toeslag voor mij aanvragen en hoeven we verder geen verantwoording meer af te leggen. Soms is dat ook heel rustig, geen ziekmelding, geen verplichte activiteiten meer hoeven doen (behalve de farm en het forum, terwijl dit eigenlijk ook niet mag).
    Gewoon thuiszitten is dan heerlijk. En ach, mag het zo zijn dat ik op een dag weer kan en mag dan kan ik altijd weer op zoek gaan naar werk. Ik heb altijd gewerkt om te leven en heb ik niet geleefd om te werken en dat blijf ik lekker doen!

@ Nabje :inlove:

nabejara en stien56 vinden dit leuk.
  16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Voor mij dan maar de laatste post.

Volgend jaar augustus ben ik ook uitgewerkt, helaas zal ik moeten blijven solliciteren maar goed heb mijn leeftijd mee, ik vermaak me wel thuis, krijg allerlei ouderdomskwaaltjes en het reizen gaat ook niet in de koude kleren zitten.
    Heb mijn baan altijd erg leuk gevonden maar nu toch echt niet meer en uitdagingen kun je ook op een andere manier vinden.
    En wie weet is er toch nog een leuke baan in de buurt dan ga ik graag.
    Ik leef ook absoluut niet om te werken zoals wof zegt.

17. snietje1

euh.... euh.... euh....euh (stil)

18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sniet toch, hoe is het mogelijk.:music:

19. Raycko

Raycko Actieve auteur

Nou, als ik de mogelijkheid had... wist ik het wel. Dan bleef ik lekker thuis. -.-
    Ben nog steeds niet helemaal hersteld, maar dat komt wel goed.

Net drakenei bij elkaar gemept.... 8)

20. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

gefeliciteerd Raycko! nu nog 168 uur wachten... :music: