De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Morgen is morgen Nabje...
     
  2. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Daarom nu - Goedemorgen!
     
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen Stien
     
  4. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    G'middag. Ipv strand straks naar dierenarts met 1 van de sluipers. Ze doet vreemd, is al op leeftijd. Dus vanmiddag ff check. Hopelijk krijgt ze iets waardoor zij zich weer beter voelt.
     
  5. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Dat is minder, Moira - maar hopen dat er niets ernstigs is!
     
  6. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Poezel is ingeslapen had ws een tumor aan haar nieren, nieren waren gigantisch. Andere optie was afgesloten urineleiders, maar minder waarschijnlijk. Bij beide opties was er niets aan te doen. Poes was al zo ziek dat ik haar gelijk heb laten inslapen.
     
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Jakkie Moira, sterkte !!!
     
  8. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    altijd sneu, maar een vriend laten lijden is ook geen optie. Die twee van ons zijn ook al 15 jaar; je ziet de gebreken komen, maar vooralsnog gaat het nog goed. Sterkte ermee.
     
  9. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ah Moira, wat vervelend maar zoals gezegd, lijden is geen optie.
    Hier is er een deze week 19 geworden en een oude dame met staar, weinig tanden meer maar rennen en vliegen kan ze nog als de beste en zeuren ook.:music:
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  10. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Mijn huisvlieg heeft helaas ook de geest gegeven.
    reden: vliegenmepper.
     
  11. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Je hebt dus de geest genomen?
     
  12. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Met de rest afgesproken dat ze heel oud gaan worden, hopelijk houden ze zich daaraan ;)
     
  13. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ah gossie.
     
  14. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    ik heb er nog wel een paar ik zal ze jouw kant opsturen
     
  15. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    weer een kado van een onbekende bekende. Vraag me af waar ik dit allemaal aan te danken heb. Waarschijnlijk ligt het aan mijn onweerstaanbare schoonheid in combinatie met mijn opgewekte karakter en humorxDxD
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    xDxD stelletje idiote dozen :inlove:xD
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  17. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Bestaan er ook al rare dozen dan??8)
     
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Al zolang dat ik leef Stien, echt, ik heb er patent op, ik heb er een neus voor om ze uit te zoeken 8)
     
    stien56 vindt dit leuk.
  19. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Ja ik heb die geest tot mij genomen, en kan al bijna vliegen.
     
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    En zo makkelijk is het om een punt te halen...
     
    leni1955 en nabejara vinden dit leuk.