De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Paar uurtjes slechts geslapen, voel mij nu een wrakje, nachtdiensten trekt mijn lijf slecht. Nog even middagdutten dan maar.
     
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dat begrijp ik Moira, nachtdiensten, ik heb ze ook gedraaid maar overdag kan ik niet slapen. Na 3 dagen zie je onze lieve heer voor een krentenbol aan... zorgen dat je het niet meer hoeft...Echt ellende !

    Maar een paar uur slapen, heul knap ! Ik kwam niet verder dan een kwartier :oops:
     
  3. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Dot zal dan wel de bijna laatste post zijn.
     
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Bijna Boerbon...
     
  5. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Maar nog niet helemaal.

    Goedemorgen!
     
  6. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ik leef nog8):)
     
  7. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Ik bijna niet meer.
    Maar.....als je mij nou een pimpernootboom stuurt en ik stuur er een sandelhoutboom voor terug, dan zou dat wel eens een verrassende wending kunnen nemen!
     
  8. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ik wist niet eens dat ie bestond.........een pimpernootboomo_O Ik ken wel pimpelmomentjes. Maar daar schiet je weinig mee op, denk ik-.-
     
    Moe154 vindt dit leuk.
  9. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    Ik heb in de ballon gepimpeld én geruild met een Duitse boer.xD
     
    nabejara vindt dit leuk.
  10. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goed geregeld, Moe - ik ga zo maar eens neuzen in de ballon.
     
  11. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  12. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Wolkenrij van het event binnen, nog even de stallen binnenhalen en kijken wat er nog meer voor leuks is en dan weer over op normaal.
     
  13. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Fijne avond!
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  14. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Fijne Zondag
     
  15. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Thnx! Huisvlijt gepleegd.
     
  16. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Hier het bezoek net weg.
     
  17. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    geen bezoek vandaag; we hebben vorig jaar gezamenlijk besloten om geen moeder- en vaderdag meer te vieren. In plaats daarvan gaan we in het najaar met de hele familie een weekendje naar het buitenland. Morgen maar eens een datumprikkertje er tegenaan gooien.
    [​IMG]
    Heb ik nu ook een punt?
     
    stien56 en snietje1 vinden dit leuk.
  18. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Is een punt te ruilen Nabje ???
     
  19. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Heel goed plan, Nabje!!
     
  20. Wofrij

    Wofrij Teller

    Geen Pimpernoot gescoord. :cry: Nou ja, misschien komt er wat aan de aangeplante stekjes. :eek: