De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Ja hoor - je hebt er al 2, dus................
     
  2. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Idd, eerst zijn anderen aan de beurt, ik bv :)
     
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Heel zeker.:pxD
     
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    pppffff, maar 2 !
     
  5. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Dat is 2 meer dan de meesten van ons.
     
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Wat is 2 dagen(24 uur) op een leven Stien ?? weinig toch ???8);)
     
  7. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    48 Uur kunnen ook heel lang duren...
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  8. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Mee eens, Moira.
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  9. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Gelukkig, een medestander.
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Of heul kort......
     
  11. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Nee hoor :p
     
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
     
  13. Wofrij

    Wofrij Teller

    Ik heb begrepen dat ik aan de beurt ben om hier een punt te halen. Dus ik kom me maar melden voordat mijn beurt weer voorbij gaat.
    Voor ik het vergeet, allemaal een goededag voor de komende 24 uur. Terwijl jullie griezelen op jullie farm van alles en iedereen blijf ik heel rustig hier zitten. Het zonnetje schijnt, de wolken zijn vertrokken en ik heb vandaag al mijn buitenhuisdingen reeds gedaan. Dus lieve medelaatsteposters, tot over minimaal 24 uur!
     
  14. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Graag gedaan :)
    Jammer dan ik lig er niet wakker van:sleepy:
     
  15. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ik mag vannacht toch niet slapen, dus ik ook niet..

    Waar ging het eigenlijk over? Vast over de LP?
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  16. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    :)
    Het ging over de Laatste Post , daarna over de Allerlaatste post en daarna over de de eerst post;)
    Ik ben vannacht achterwacht bij Calamiteiten en dat komt wel goed uit
    met volle maan kan ik af en toe tussendoor even oogsten :)
     
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Calamiteiten komt helemaal goed, alle diploma's in mijn zak en een GSM in de buurt om te bellen.... klaar8)
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  18. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Pffff - nou, ik ga gewoon lekker slapen zo.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  19. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    En dan vandaag gezond weer op. Goedemorgen allemaal, Dit is dus de eerste Post vanmorgen
     
  20. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedemorgen - het zonnetje is al op ................