De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Werk ze!
     
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Vandaag in de tuin gewerkt, allium en blauwe druifjes uitgespit, al mijn planten werden erdoor overwoekerd, Hele klus maar voordeel is dat grond nu ook weer rul is en niet een bonk klei.:D
    Laatst ook aan de andere kant al bezig geweest, het zal morgen wel weer spierpijn worden.xD
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  3. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Mocht je zin hebben, ik heb ook nog wat strookjes onkruid...
     
  4. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Onkruid heb ik niet Moira, kwestie van voldoende planten neerzetten;)
    Vandaag de keuken aan het soppeno_O Ik kan beter in een hoekje gaan zitten en wachten tot het over is.xD
     
    stien56 vindt dit leuk.
  5. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Leni, je bent wel eng goed bezig, hopelijk toch niet besmettelijk ??? Staat zo raar als je in een restaurant de boel gaat schoonmaken 8) Ik ga dus uit eten strakkies xD
     
    leni1955 en stien56 vinden dit leuk.
  6. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Lekker gegeten, Sniet?
     
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Heerlijk Stien, ik had inktvis :inlove:
     
    stien56 vindt dit leuk.
  8. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Lekker in de zee laten zwemmen dat inktvisje.
    Dit weekend maar weer eens asperges maken.
     
  9. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Inktvis - lekker!
    Asperges - uhhhh - nou soms.
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Stien, ik heb ook liever inktvis als asperges, ik lust ze wel maar je maakt me er niet blij mee.
     
  11. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Welterusten voor straks.
     
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, strijktijd !
     
  13. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik sla zowel de inktvis als de asperges over.
    Goedemorgen.
     
  14. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ik het strijken...
     
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ach Moira, zo gebeurd hoor, met een paar uurtjes is alles gestreken :)
     
  16. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Paar uurtjes o_O...:eek:...
     
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Yep, een paar uurtjes, valt toch wel mee ?

    Goedemorgen, we mogen weer.....
     
  18. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    G'middag, straks idd. En dan weer weekend.
     
  19. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Alleen morgen nog en dan heel lang weekend tot volgende week dinsdag of is dat vakantie.:music:
    Donderdag 2 kleinkinderen die blijven tot zondag, dat wordt gezellig.:inlove:
     
    nabejara vindt dit leuk.
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dat is vakantie Leni :music: Het is je wel helemaal gegund ;)