De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    t zal er om hangen;) Maar een grenzenloze dank is erxD
     
  2. Wofrij

    Wofrij Teller

    Heb je de wolk niet of heb je hem niet compleet?
     
  3. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ik heb m helemaal niet; juist die wolk mis ik compleet. Ik denk dat ik toen met m'n snufferd in de zon heb gelegen:oops:
     
  4. Wofrij

    Wofrij Teller

    Nou ja, dan nog zijn de anjers op comfortvelden binnen uurtje of 4 klaar. Op gewone velden vast nog sneller. Begin in iedergeval eens met veredeling. En als je geen anjers genoeg heb om ze te kweken en veredel dan alvast de rozen. Kan soms ook makkelijk zijn. Gewoon die plantenkas vol gooien met de plant en net zolang doorgaan dat je de goede veredelingen binnen hebt. Bij rozen heb ik vroegrijp en duo-mestliefde.
    Dus hup aan de gang. Ik heb het uiteindelijk ook gedaan na lang aandringen van mijn zaakwaarneemster. Uiteindelijk ben ik er blij mee.
     
    nabejara vindt dit leuk.
  5. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nabje, nog wat di naar je gesmeten..
     
    nabejara vindt dit leuk.
  6. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    gehaald; net voordat ik na mijn werk moet de laatste zak ingeleverd; pffffffffffffffffffff-.- Bedankt allemaal voor de hulp:inlove:
     
    Wofrij, snietje1 en stien56 vinden dit leuk.
  7. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Wat een crime zo'n event, gelukkig morgen weer een andere ;)
     
  8. farmer(taro)

    farmer(taro) Forumleerling

    Als er iemand op de valreep nog een glimmertje over heeft? graag! dan kan de molen nog 1 x draaien voor een prijsje. Alvast bedankt!
     
  9. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Helaas farmer, lees het nu pas. De hele dag op pad geweest.

    Nabje, gefeliciteerd.
     
    nabejara vindt dit leuk.
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goed bezig Nabje !!!
     
    nabejara vindt dit leuk.
  11. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Dan ben ik nu de 'laatste post' :)
     
  12. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Voor even dan.
     
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
     
  14. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    G'middag!
     
  15. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedenavond!
     
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    En het is weer ochtend :)
     
  17. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Nog steeds. Zonnetje schijnt!
     
  18. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    hier niet:cry:
     
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hier ook niet :(
     
  20. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Pech dan Nab en Sniet, wonen jullie duidelijk in het verkeerde stukje nl.