De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Wofrij

    Wofrij Teller

    Ben ik ook eens lekker vroeg. Als jullie nu eens een uurtje of 25 uitslapen...
    Hebben jullie gelezen dat BP trouwens wil stoppen met Farmerama medio 2020. dit ivm tegenvallende inkomsten. Mijn zege hebben ze. Kan ik lekker met de farmvut. Ik kijk er nu al naar uit.
     
    nabejara, leni1955 en snietje1 vinden dit leuk.
  2. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hieperdepiep hoera, wof is 98 geworden. xD
    Dat is zeker een pensioen leeftijd.
     
    Wofrij vindt dit leuk.
  3. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Wof, gefeliciteerd met deze respectabele leeftijd xD
     
    Wofrij vindt dit leuk.
  4. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    kunnen we eindelijk gaan reizenxD
     
    Wofrij en leni1955 vinden dit leuk.
  5. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedemiddag.

    Wof, waar heb je dat gelezen dan???
     
  6. Wofrij

    Wofrij Teller

    Blij dat jullie blij zijn met mijn 98e.

    @stien56: Waar ik dat gelezen heb? Ik vroeg me af of jullie het gelezen hebben.
    Ik lees bijna alles wat los en vast zit. Maar dat onthoudertje hé! Dat werkt bij mij geheel niet.
     
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Dat onthoudertje misschien niet maar duimzuigen lukt nog steeds aardig.:p

    2020, BP maakt dingen pas 24 uur van tevoren bekend.8)
     
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Leni, jij bent letterlijk en figuurlijk wel vroeg wakker !
     
  9. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    En de werkweek start weer. Tabee!
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    En de eerste dag zit er weer op :)
     
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ja, belachelijk vroeg of anders gezegd, lag om 1 uur al wakker en ben er om 4 uur maar uit gegaan. :(:cry:
     
    snietje1 vindt dit leuk.
  12. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Om 1 uur ging ik ws langzaam richting slaapplaats.
     
  13. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Jakkie Leni, hopelijk heb je vannacht beter geslapen. Ik ga maar eens braaf naar de tandarts :wuerg:daarna weer werken. Tot laterzzzz
     
  14. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Tandarts is een ding, je 3e punt kan ik helaas niet laten gebeuren.
     
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ahhhhh, waarom niet ??
     
  16. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Omdat ik er eerst een wil hebben, dan mag jij weer.xD
     
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Oké dan, vandaag mag het ;)
     
  18. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Goedemorgen!
     
  19. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    alleen omdat ze jarig is zeker?xD

    [​IMG]
    Leni, van harte gefeliciteerd!!!
     
    leni1955 en snietje1 vinden dit leuk.
  20. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nabje, Leni mag dat vandaag ;)
     
    leni1955 en nabejara vinden dit leuk.