De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Het is inderdaad geen fijn event - gewas lang en di komt slecht naar boven - grrrrr.
    Dan ook nog 2 x een storing en.................... nou ja, laat maar.

    Fijne avond nog!
     
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Klopt Stien, laat maar, dit gaat em niet worden....

    Heb ik mompeldemompel alles verbouwd, als een idioot geklikt om het voor elkaar te krijgen.... is het gewoon niet te halen voor de werkende mens.... :wuerg: Ik denk erover om te stoppen met die events... of veel geld inzetten, of dag en nacht bezig zijn...welke idioot gaat dat doen?8)
     
    stien56 vindt dit leuk.
  3. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Event wordt met een dag verlengd.
     
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    En dan werk ik gewoon.... en kom braaf om 5 uur/ half 6 thuis, event gedaan.... Kortom, zelfs met verlening niet te doen... ik ben er ver klaar mee !
     
  5. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ik ga t ook niet halen met die verlenging. Meestal red ik het wel, dus dit is echt een shitevent. En dan dat spelletje:wuerg: Nou ja, gelukkig is t inderdaad maar een spelletje:)
     
  6. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Ja - het is maar een spelletje, maar toch - je wilt scoren he?
     
    Sintra98 en nabejara vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, we mogen weer.....
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  8. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Yep straks mag ik idd weer.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Het event is 24 uur verlengd
     
    nabejara vindt dit leuk.
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    En ik mag gewoon werken ;) Dank je voor de info Sintra, wel lief van je !

    Euh oh ja, 3 regels

    vandaag maar gezorgd dat we de liefste buuf op vakantie hebben, mooi man !xD:inlove:
     
    Laatste bewerkt: 20 Februari 2017
    Sintra98 vindt dit leuk.
  11. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Het waren er ooit 4, die regels...
     
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Soms mag je wel eens iets inkorten Moira :music:xD
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  13. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    :inlove:Ik heb nog 41 muntjes over maar alle spullen gekocht die hebben wou en dat is toch bijna de hele winkel:music:
     
  14. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    ik was weer lekker snugger bezig; geen tijd (volgens mezelf dan, he), dus gelijk begonnen met zaaien en dat spel spelen en jawel als eerste de wolkenrij binnengesleept:music: Zo van "als die maar vast binnen is". Dagen later pas lezen dat je de wolkenrij pas krijgt, als je alle andere dingen hebt. En denk nou maar niet dat ik die binnengehaald heb:cry: Dus zeg maar dag met het handje met die wolkenrij>:( Ik vond dit spel al bagger, maar nu helemaal:mad: Verder gaat alles heel goed met me en nee....ik wil er niet over pratenxD Ja, ik geniet steeds meer!8)


    En dan start morgen het nieuwe event:) Echt een event voor al die 50plussers, die dit spel spelenxD Allerlei dingen onthouden in no-timexD Oh heerlijk:music: Wat zal het weer een succes worden-.- En ja, ik heb een k..-humeur, wat niet zo heel vaak voorkomt, dus even lekker uitlevenxD
     
    Laatste bewerkt: 21 Februari 2017
    stien56 vindt dit leuk.
  15. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Bui al weer over, Nabje??
     
  16. nabejara

    nabejara Forum-generaal

  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Nabje, ik was ook in een overmoedige bui en heb de staak en 2 items gekocht omdat ik dacht : die derde kan ik ook wel...Jammer dus, die heb ik nog niet.. Maar wel heul lief, iemand heeft hem voor mij eruit gevist en is met een ruilevent voor mij xD:inlove: Dat is toch ontzettend lief !

    Met dat taarten bakken weet ik het nog niet wat ik ermee ga doen, aan de kant leggen, taarten gooien of proberen wat het gaat worden... Ik heb mijn boerderij terug gezet na het debacle van het vorige event en zie wel...
     
  18. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Braintrainer ala Farmerama Nabje, zie het positief! En anders: gooi er nog een heerlijk wijntje tegenaan en gok gewoon wat :music:
     
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, het is heel nat buiten....
     
  20. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ter uwer informatie: nog steeds.