De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. nabejara

nabejara Forum-generaal

jij mag Nabje zeggen-.- Wij hebben tenslotte samen aan de dis gezetenxD

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

xDxD idioot.....:inlove:

nabejara vindt dit leuk.
  3. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Dan heb jij die privileges ook Sniet!

nabejara vindt dit leuk.
  4. stien56

stien56 Alwetend orakel

Gelukkig is het voor mij 'zusje Nabje', dus niks geen mevrouw.

nabejara vindt dit leuk.
  5. snietje1

Goedemorgen :)

6. -_Moira_-

Goedemiddag!

7. stien56

stien56 Alwetend orakel

Hallo.

8. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Wie kan er vrijdag 13 januari niet?

9. Moe154

Moe154 Forum-analist

Wie kan er vrijdag 13 januari wat niet?
    Want er zijn best veel dingen die op vrijdag de 13e beter niet kunnen...

10. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

De ronde tafel conferentie in de Betuwe Moe.

11. Moe154

Moe154 Forum-analist

Rondetafelconferentie

Een rondetafelconferentie is een conferentie tussen gelijkwaardige partijen.
    Vergadermodel

Hoewel het woord anders doet vermoeden, hoeft de tafel waaraan wordt vergaderd, niet rond te zijn. Wel is men doorgaans zodanig gezeten dat communicatie volgens het wielmodel mogelijk is: iedereen kan alle andere deelnemers aankijken en zich in principe tot hen richten.
    Daardoor is er een wezenlijk verschil tussen het tweerichtingsmodel, waarbij hetzij twee partijen tegenover elkaar zitten, hetzij een der deelnemers tegenover alle anderen zit. In het eerste geval wordt confrontatie in de hand gewerkt, in het tweede wordt gesuggereerd dat de eenling de leider is, of anderszins een bijzondere positie inneemt.
    Het doel van de rondetafelconferentie is te komen tot meer inzicht waardoor goede besluiten kunnen worden genomen. Besluitvorming is niet noodzakelijk tijdens deze rondetafelconferentie. Om tot inzicht te komen is niet alleen gelijkwaardigheid van de gesprekspartners nodig (Koning Arthur met zijn ridders) maar ook moeten gesprekspartners zich open en kwetsbaar (durven) opstellen. Door deze houding en vertrouwen in intentie en competentie van de gesprekspartners, kunnen alle gesprekspartners leren en hierdoor komen tot nieuw inzicht.
    Het is gebruikelijk om de rondetafelconferentie te openen met een uitdagende stelling waarop alle gesprekspartners kunnen reageren. Door discussie over de stelling en luisteren naar de meningen en inzichten van anderen kan nieuw inzicht worden gecreëerd.

Even Wiki geraadpleegd.:(

Laatste bewerkt: 7 December 2016
  12. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

De tafel is er al....We moeten dus tot inzicht komen zodat we goede besluiten gaan nemen.
    Waarover doet er duidelijk niet toe, als we maar open en kwetsbaar zijn... o_O

Hebben we alleen nog een stelling nodig......roept u maar.

Dan zorg ik voor de lunch

13. Moe154

Moe154 Forum-analist

´t Is niet die stelling die mij zorgen baart, maar de het venijn zit hier in de staart (van die zin).

Laatste bewerkt: 7 December 2016
  14. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

We gaan democratisch een stelling kiezen Moe....of had je het over een andere staart..

15. snietje1

Werken....-.-

16. nabejara

nabejara Forum-generaal

ik geef de voorkeur aan een vierkante tafel-.-Maar die datum he? Eng hoor:eek:

17. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

De tafel is rond en groot. Niks aan te doen.
    We vragen eerst even de vrije dagen van Sniet op via het hoofdkantoor en dan prikken we een datum.

stien56 vindt dit leuk.
  18. snietje1

Mijn vrije dagen zijn voor volgend jaar nog niet bekend, mijn baas loopt ver achter met zijn planning -.-

19. -_Moira_-

Welterusten!

20. snietje1

Goedemorgen