De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Geweldig, Nabje!!

Goedemorgen allemaal!

2. Wofrij

Wofrij Teller

Nabje, trots ben ik op de farm-schoonmoeder van mij. Wanneer is de uitzending?

3. nabejara

nabejara Forum-generaal

of a.s. dinsdag of oudejaarsdag. Dat horen we maandagochtend. Ze vonden het zo'n leuk onderwerp, dat ze nu bekijken of het niet in de oudejaarsuitzending past.:eek: Ik hoop toch op a.s. dinsdag, want oudejaarsdag kan ik niet mee i.v.m. eigen werk. Je kunt moeilijk vrij nemen op één van de allerdrukste dagen van het jaar;)

4. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Kunnen ze t niet nu alvast opnemen? Oliebollen en champagne voor het oudejaarssfeertje zijn snel geregeld.
    Kan je er gewoon bij zijn.

nabejara vindt dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Kan je niet even een automaat hangen waar ze drank uit kunnen kopen Nabje ? Voor advies, spreek je voor ieder drankje een boodschap in (droog, past bij oesters, zwaar rood, past bij wild enz....):music:xD

Farmer121965, nabejara en leni1955 vinden dit leuk.
  6. nabejara

nabejara Forum-generaal

ik heb trouwens ooit, in een ver verleden, inderdaad filmpjes opgenomen met advies over bepaalde wijnen:) Vreselijk:wuerg: Na de derde kledingwissel, hing mijn haar in slierten langs mij hoofd en glom ik aan alle kanten:cry: Het was zo professioneel, dat er geen kapper of make-up mevrouw was:mad:Als ik die filmpjes terugkijk, word ik spontaan onpasselijk:wuerg:

7. stien56

stien56 Alwetend orakel

Niet kijken dan of......... teiltje mee.

8. snietje1

Nabje xD Ik verzon dit zomaar.......In het eggie en zonder de bij-dingen :wuerg:

nabejara vindt dit leuk.
  9. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemiddag.

10. Wofrij

Wofrij Teller

oudjaarsdag kan ik wel Nabje. Dus als ik de honneurs moet waarnemen dan hoor ik het wel xD

nabejara vindt dit leuk.
  11. stien56

stien56 Alwetend orakel

Suc6, Wof!

12. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Vroeg naar bed straks! Vind t maar koud.

13. snietje1

Klopt Moira, s'morgens rond 7 uur op je fiets, is het koud

14. Moe154

Moe154 Forum-analist

Goedemorgen.

15. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

16. Moe154

Moe154 Forum-analist

Niet huilen Tesselschade, dat trekt Tootje slecht!:eek:

17. snietje1

Goedemiddag

18. Wofrij

Wofrij Teller

Was gisteren/vandaag onverwacht uitstapje naar Leeuwarden, maar we zijn weer terug. Goedenavond.

19. snietje1

Gezellie Wof !heb je genoten ?

20. Wofrij

Wofrij Teller

Nou, niet echt, ik moest tussendoor ook nog terug naar huis vanwege een afspraak. Maar ja, kleindochter was ziek en oppas was nodig. Ze was ook nog wel echt ziek ook. Flinke pseudokroep. Via huisartsenpost zondagavond naar kinderarts en medicatie gekregen. Had ze in iedergeval weer lucht. Nu maar hopen dat het weer beter gaat. Morgen is schoondochter zelf vrij, dus maar even afwachten of ze woensdag weer naar school kan of niet.