De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. tootje

    tootje Commandant van het forum

    Ja, en dat is buiten het forum vaak ook wel het geval..... :oops:xD
     
  2. ronicle

    ronicle Gelegenheidsauteur

    Zo, ff een avatar ge-upload (schrijf je dat zo ?) ik had niet echt iets Farmerama-achtig maar ik dacht "het is toch een eend" en als ijdeltuit kon ik het niet laten er eentje (of is het eendje :) ? ) te kiezen waar mijn persoontje ook nog even op stond. In plaats van de komende 24 uur meteen te reageren in dit topic (wat echt niet hoeft van mij or) kun je ook gewoon op "Leuk" klikken (hier rechtsonder in beeld), wil wel eens ff weten wat er dan te zien valt voor mij ... Verder was ik eigenlijk ook nog van plan om hier in dit balkje zoveel tekst te typen (of noem je dat gewoon schrijven op een forum ?) dat jullie gewoon alweer een paar uur verder waren door het alleen al door te lezen van mijn post. Zal wel niet lukken maar ik heb je nu toch al weer even beziggehouden is het niet ? Eigenlijk weet ik ook niet eens hoe lang een post officiëel (moet de trema daar ? (of is het "het" trema)) mag zijn qua tekens maar als de tekst nu al te lang is dan had ik het vast wel al gemerkt denk je niet ? (Had je trouwens al op "Leuk" geklikt, want ik zie nog steeds niets) ... Ahteraf denk ik toch dat ik te weinig inhoudelijks te vertellen heb om hier een verhaal te typen waar je 24 uur over doet om het te lezen, waarschijnlijk is nu de helft van de lezers al afgehaakt (waar komt dat woord eigenlijk vandaan, heeft toch niets met haken te maken?), maar dat even terzijde (of is het terzeide?) ... Affin (waarom kies ik toch steeds woorden waarvan ik de spelling eigenlijk niet zeker weet?) ik probeer het gewoon met deze tekst en als het mij niet lukt dan probeer ik het gewoon nog een keertje, jullie worden dit topic vanzelf wel een keer beu zo, en dan ga ik er met de punten vandoor. (Moet ik de punten zelf bijhouden vrees ik maar okay (mag dat? of moet het okee zijn ?) Punt !
     
    Moe154, nabejara en tootje vinden dit leuk.
  3. tootje

    tootje Commandant van het forum

    ....het is Enfin....8)

    .....en die eerste leuk is binnen. De grootste leukerds krijgen leukpunten, maar wat je daar mee kunt doen is nog maar de vraag....:)
     
    ronicle vindt dit leuk.
  4. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Oké toch?...
     
  5. Edelsteen

    Edelsteen Doorzetter

    Zie het als een verzameling Tootje,
    100 'likes' en je hebt een hond om te likken.:music:
    [​IMG]
     
    tootje vindt dit leuk.
  6. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    Ik maak dan nu even een statement; ik wil geen "vind dit leuk"s. Ik wil niet afgelebberd worden door een hond; zooo onsmakelijk.
     
    -Belora-, Moe154, tootje en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. Wofrij

    Wofrij Teller

    Ik ben de eerste die jouw leuk vind (en waarschijnlijk ook de enige) Nabje!
     
    Moe154, -Belora- en tootje vinden dit leuk.
  8. tootje

    tootje Commandant van het forum

    hahaha Tweede binnen Nabje...'k Ben ook niet van het gelebber
     
  9. nabejara

    nabejara Forum-generaal

    Daar baal ik enorm van Wofje:D Bye the way, waar is ons allerliefste ezeltje gebleven? Die komt toch wel terug, mag ik hopen? Jeugdsentiment!
     
    tootje en Moe154 vinden dit leuk.
  10. Wofrij

    Wofrij Teller

    Nee, nu echt weg. Andere laptop, ander forum en geen zin meer in dat ezeltje. Dat had toen te maken met level 60 ofzo, dan was je iets met een ezel en na wat levels opnieuw gedaan te hebben door een enorme terugval door en fout in het systeem ben ik nu eindelijk level 91 en dan mag ik onderhand wel ezel af zijn. ;)
     
    Moe154 en tootje vinden dit leuk.
  11. Edelsteen

    Edelsteen Doorzetter

    Nu ben je een Knoflookkardinaal.
    Hier alvast de avatar..xD
    [​IMG]
     
    Moe154 vindt dit leuk.
  12. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Ha dies wel leuk!
     
  13. razzieg

    razzieg Forumleerling

    hahaha
     
  14. tootje

    tootje Commandant van het forum

    Met gepaste eerbied nemen wij afscheid van de geliefde ezel. Wofs wil is wet.
    Het ga je goed trouwe viervoeter :cry:

    [​IMG]

    .
     
  15. Wofrij

    Wofrij Teller

    Toch maar niet die knoflook, dat gaat zo rieken op dit forum.:wuerg:
    Een lichtje voor mezelf en de rest van de wereld lijkt me voorlopig wel veilig. En fijn dat mijn wil wel wet blijft. Dus tot morgenavond allemaal, eerder mag hier niet gepost worden.
     
    Moe154 vindt dit leuk.
  16. Edelsteen

    Edelsteen Doorzetter

    Als je zo daar gaat, zal je lampje ook rieken.
    Wacht eens even *Snif*, ruik ik hier...brand? :oops:
     
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Jé Wof, ben je het lauw water niet vergeten ???? (licht en lauw water....):D:p
     
  18. -Belora-

    -Belora- Forum-ambassadeur

    Goedenavond allemaal!
    [​IMG]
    Fijn weekend allemaal!
    En ook welterusten, slaap lekker en droom zacht!
     
    omaatje75 vindt dit leuk.
  19. Wofrij

    Wofrij Teller

    [​IMG]o_OZoiets Sniet? Anders ben ik het vergeten:oops:
     
    Moe154 vindt dit leuk.
  20. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    G'morgen allen!