De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

2. nabejara

nabejara Forum-generaal

19 te lang

3. Wofrij

Wofrij Teller

Altijd te lang... als ik niet als laatste sta.

4. nabejara

nabejara Forum-generaal

yup

5. Raycko

Raycko Actieve auteur

Goede avond,

Weer terug van vakantie, op eerste twee dagen regen na erg leuk geweest. Nog bedankt voor de vakantiewensen...

Nu ik toch weer terug ben, kan ik ook wel weer eens proberen om een puntje te halen hier op de LP...

6. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

Sorry Raycko, lukt niet...

7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

en toen was het weer ochtend, goedemorgen :)

8. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

En maar weer aan het werk dus, gelukkig thuis, dat scheelt.

9. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Goedemorgen allemaal!
    Ik vlieg ook maar weer eens weg...
    Fijne dag!

10. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

hoe krijg ik een door een ander gemaakt banner ook alweer bij mij?

11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Toevallig heeft iemand mij dat gisteren uitgelegd Leo, als je even naar het leuterdraadje voor plattelandsvrouwen gaat, pagina 78, post 1556 daar staat het helemaal uitgelegd. ;)

Neem ik de LP wel even mee.

12. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

dank je wel Leni :)

13. Wofrij

Wofrij Teller

Zo Leo ook weer lekker weg, kan ik hier weer lekker staan. Ik hoop dat ie heel veul moet lezen daar en voorlopig lekker wegblijft.

14. miepco

miepco Regelmatige auteur

Zie je er weer heel en schoon uit Wofrij. Fijn toch als je toonbaar bent

15. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

16. -Belora-

-Belora- Forum-ambassadeur

Ik snap niet hoe jullie dat strip-event doen... Ik heb 1e opdracht aangeklikt en heb hele dag oogst gestort en pas 10% van wat ie in 24 uur wil hebben zit er in, wonderlijk... Dit gaat me dus niet lukken :(
    Fijne avond allemaal!

17. duveltje_Leo

duveltje_Leo Forumkoning

Ik heb hetzelfde Bel... pas 15000 van de 60000... dat wordt hem niet... :(

18. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

YES, ik heb hem net afgesloten (en trots op mezelf :)) Ik ben gewoon begonnen met de 8uurs gewas, toen die klaar was, klokje aangezet en geoogst, verder de 4 uurs gewas gedaan (op zondag, dus vrije dag) dit met wac, cat paasjam en wortelbrood (de cat, wac en brood met veel dank aan hele lieve buurtjes) maar wel alle akkers leeggehaald.... en dan heb je niet eens 24 uur nodig .

19. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik begon met comfort-veld glinsterzaad met suzi supermest toen aangezet en daarna alleen maar nieskruit (behalves'avonds daar comfort nieskruit). heb nu wel weinig glinsterzaad over en 4000 nieskruid :wuerg:

maar ik heb het nu wel voor 3/4 gehaalt

20. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Ik heb het hele event af, maar met WAC, CAT, Paasjam en wortelbrood kom je een heel eind.
    Bij mij zat er een bug in, dus hij eindigde voor de 24 uur om waren, heb alle beloningen gekregen. Heb op het eind wel suzi toegevoegd, geen idee of ik hem zonder bug ook helemaal gehaald zou hebben.