De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Zelfs tijdens de vakantie??
    Foei:D

snietje1 vindt dit leuk.
  2. Wofrij

Wofrij Teller

Niks veranderd hier :(.

3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Echt wel !!!!! Heul veul !

4. Wofrij

Wofrij Teller

wadan

5. snietje1

Tussen de regel door lezen Wof, het helpt een heleboel:music:

6. Wofrij

Wofrij Teller

IK heb het allemaal gelezen, toch niets veranderd. Geen echt leuke info, behalve dan dat jij op vakantie zou zijn en er hoop is dat jij eens een poosje wegblijft hier.

7. snietje1

Dat ik weg ga blijven is een ijdele hoop Wof :p

8. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!

9. Moe154

Moe154 Forum-analist

o_O Als het er nou nog 4 waren.....

snietje1 vindt dit leuk.
  10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemorgen, ik lees het al, hier niets veranderd, ik ben weer thuis na een behouden vaart, geen Titanic taferelen.:D
    Wel prachtige dingen gezien in Engeland, Schotland, Noorwegen en IJsland, geweldig weer gehad, IJsland 18 graden en zon, wauw, super en wat een enorm mooie natuur op die lavavelden.:inlove:
    Een dag regen in Bergen maar dat mocht de pret niet drukken.

Sniet, dank je voor al je werk en ik hoop dat Nabje een andere vervanger heeft gevonden, ik was nog niet thuis.;)

snietje1 vindt dit leuk.
  11. Wofrij

Wofrij Teller

Leni, was al bang dat het een mooie vakantie zou worden toen je het paar maanden terug vertelde. Wel blij dat het weer mee zat en dat je heule mooie dingen hebt gezien. Hoop dat het daarnaast ook gezellig was en dan was het helemaal top. Gelukkig kan je ook nog meer dan in 1 woord of zin spreken en dan maak je mij en enkele anderen ook weer blij.
    Ijsland staat hier ook altijd nog op het lijstje, maar ik ben "bang" dat het daar ook nog een poosje blijft staan. -.-

12. leni1955

Wof, het was ook heel gezellig en leuke mensen ontmoet en vooral heerlijk en veel gegeten dus nu weer het normale leven en de overtollige kilo's eraf (fietsen):cry:
    Eerst de kattenharen maar opgezogen, is alvast een beginnetje.xD

13. Wofrij

Wofrij Teller

Die eeuwige kattenharen. Alle reden om geen katten meer te nemen als die 3 hier er niet meer zijn.
    Ik zou zeggen, pak je fiets en kom naar Almere. Heb je wat kilometertjes gemaakt en krijg je hier lekker eten evt, indien gewenst, met minder calorietjes. Blijven slapen mag ook nog en dan kun je de volgende dag weer terug.

14. leni1955

Almere vind ik wel een beetje ver fietsen, heb ik geen knieen meer over, begin morgen wel naar mijn moeder.;)

15. snietje1

Dat heet trainen Leni 8):p

leni1955 vindt dit leuk.
  16. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Voor die kattenharen is een oplossing: bloterikjes nemen.

17. snietje1

Goedemorgen xD

18. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

19. snietje1

En toen was het weer middag....

20. Wofrij

Wofrij Teller

Da's dan ook ook wel weer waar. Misschien kaalscheren een optie. Ik zal eens overleggen hier!8)