De laatste post 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door -_Moira_-, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hij is nogal laag bij de grond bezig dacht ik, dus misschien wel.8)xD

Katten ook niet moe.

snietje1 vindt dit leuk.
  2. nabejara

nabejara Forum-generaal

3. Moe154

Moe154 Forum-analist

Waar achter?

4. nabejara

nabejara Forum-generaal

achter de post van Leni natuurlijk-.- Waar anders achter Moe?-.- Bye the way........geef maar geen antwoord................eindelijk een punt achter alles!

5. Moe154

Moe154 Forum-analist

Ik zie alleen een uitroepteken.8)

6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Punten zijn saai......:music:

7. Wofrij

Wofrij Teller

Bij wie moet ik overigens mijn verlanglijstje inleveren voor het aankomend ruil-/krijgevent. Ik zie hier met regelmatig ene Peter. Is die dan misschien in staat om een aantal wensen, als hert en de laatste nieuwe bomen met allerlei lange namen en die waarschijnlijk toch niet te krijgen zijn, te vervullen. Waarschijnlijk niet. Misschien zijn punten wel saai, maar ruilevents waar je niet de nieuwste zaken kunt ruilen/krijgen zijn nog saaier!!!???...

8. snietje1

Ach Wof, die heeft bijna iemand (ik al helemaal niet). Je kan altijd een poging wagen, maar succes niet gegarandeerd. Daarna krijg je de vraag; wat kan er geruild worden ?

Overigens, hier is een deal gemaakt met de horeca en winkeliers. Ze mogen tot 3/4 uur herrie maken (horeca) daarna gaat iedereen al zingend naar huis, Om 5 uur mogen ze met grote vrachtwagens het puin wegbrengen tot 7 uur onder ons slaapkamerraam, daarna mogen ze weer van 7 tot 7 verder gaan met breken enz enz. Ben ik de enige die zie dat je 1 uur per nacht mag en kan slapen hopen dat niemand zingend naar huis gaat ??? Het andere pand stond vanmorgen om 6 uur al herrie te schoppen en pand 3 begint later en gaat tot 10 uur door. -.- (klokje rond)

Dit zijn dus minimaal 4 regels....

9. Moe154

Moe154 Forum-analist

Dan toch maar liever een weerbericht.

10. snietje1

Goedemorgen

11. stien56

stien56 Alwetend orakel

Goedemorgen!
    Gisteren heerlijk dagje elders gehad en vandaag maar weer een poging wagen voor een .

12. leni1955

Zet maar neer dat verlanglijstje wof, we hebben ws allemaal dezelfde dus als jij het doet hoef ik het niet te doen.

Sniet, voorbeeld nemen aan je wederhelft, ogen dicht en slapen ;) o_Ordopjes, ontspannen in de cadans van herrie ipv je ergeren, tja, meer kan ik niet zo snel verzinnen.
    En een goedemorgen uiteraard.

Laatste bewerkt: 25 Juli 2016
  13. Wofrij

Wofrij Teller

Wie heeft bijna dat hert dan. :eek: Dan wil ik het daarna wel! :oops:

14. nabejara

nabejara Forum-generaal

dus je bent jouw punt zat? Begrijp ik dat goed? Hij is te geef, want saai?:music::music: Er staat nergens dat je je punt niet mag schenken, dus .................. ik hou me aanbevolen;)

p.s. ik heb het hert niet, zelfs niet bijna-.-
    p.s.2 niet meer ergeren, maar verwonderen

leni1955 vindt dit leuk.
  15. Moe154

Moe154 Forum-analist

Ik heb dat hert dan.
    Bij het volgende ruilevent mag je het leasen.8)
    Ik zoek nog leasebomen: goudenregen, bougainvillea, drakenbloedboom.
    En een permanente das.:music:

16. snietje1

Goedemiddag :)

Leni, slapen ??? (even opzoeken) oooooohhhhhhhhh, ja.... zelfs mijn wederhelft kan niet goed slapen, als er puin gestort wordt om 5 uur s'morgens in de auto's en daarna gaan ze het gebouw slopen.... mijn wederhelft heeft vanmiddag maar een paar uur geslapen...;) Ik erger me niet, alleen als mijn glas weer wegdanst op mijn tafel van de bassen tot een uur of 2:music:

Ruilen, oh ja, die bomen die moe wil leasen heb ik ook niet, ook geen hert, ipv een hert had ik een oranje imkerij en een oranje melkstal, iemand interesse ???

17. leni1955

Helaas, deze leasemaatschappij heeft ze ook niet en die permanente das ook niet.

Sniet, ik heb met jullie te doen, krijg ik dan nu hier een punt? Ik krijg er een punthoofd van en dat staat zo raar.

18. snietje1

Leni, het staat pas echt raar als je met jou lengte een rood mutsje op je punthoofd zou zetten 8)xD
    Zoiets dus ;[​IMG]

19. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

Sinds wanneer zijn punten saai...........o_O

20. leni1955

Rood nog wel Sniet.o_O:wuerg:

snietje1 vindt dit leuk.